Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys Siwan myyjille: Miten te pärjäätte niiden kaikkien palvelujen kanssa kun kauppakin pitäisi hoitaa?

Vierailija

Nykyään lähikauppoihin on ympätty lisäpalveluja: Postipakettien vastaanotto ja lähetys, Matkahuolto, Veikkaus. Jotain muuta vielä? R-kioskeilla ymmärrän tämän, mutta kaupassa saattaa mennä yhden asiakkaan kanssa pitkään ostosten määrästä riippuen. Lisäksi pitäisi ehtiä hyllyttää, purkaa kuormat, hinnoitella eiliset.. En ole itse ollut työssä kaupan alalla, mutta meno näyttää melko uuvuttavalta, olenko väärässä?

Kommentit (10)

Vierailija

Pienellä palkalla teetetään kaikki mahdollinen. Kunnioitan suuresti näitä pienten kauppojen myyjiä joiden on revettävä joka asiaan.

Vierailija

Ja niitä paketteja näyttää olevan kaikki takatilat täynnä, miten siellä mahtuu edes kulkemaan?

Ite oon ollut kaupassa kassalla joskus 1990-luvulla ja paljon on siitä muuttunut omiin silmiin katsottuna.

Vierailija

Nykyään näyttäisi siwassa olevan enemmän myyjiä.
Meillä on hyvin pieni siwa eikä siellä kovin isoja ostoksia taida kukaan tehdä, hyvä jos yhtään asiakasta tai juuri yksi on kun sinne menee, ja eihän siellä ole edes valikoimaakaan.
Taitaa koko paikka pysyä pystyssä juuri postin ja matkahuollon toiminnalla.

Vierailija

Tuntuu hullulta että lähi-Siwassa on nykyään kaikki postin palvelut. Miten se on mahdollista, viimekin jouluna jouduin jonottamaan tunnin PÄÄPOSTISSA jotta sain haettua paketin vaikka kaikki kassat olivat käytössä?

Vierailija

Oon ihmetelly yhtä lähisiwan vanhaa naistyöntekijää. Varmasti yli eläkeiän, stereotyyppisen mummon näköinen (mummonmuusi-paketista revitty) mutta silti yllättävän ripeä ja hoitaa työn niinkuin nuoret jampat. Sama siwa on ryöstetty miljoona kertaa mutta ei näytä haittaavan.

Ammattitaito

Hyvin näyttävät ehtivän kaiken hoitaa, ja toisissa Siwoissa palvelukin on loistavaa, joissakin ei. Vaatii ammattitaitoa oppia kaikki se sälä mitä kauppaan nykyään tungetaan. Hyvä ystäväni on myymäläpäällikkönä Siwassa, ja omalla ajallaan kotona hän hoitaa työvuorolistat ja suunnittelee toimintaa ym. Pienten lasten äiti näyttää välillä olevan kovilla, mutta hän ei valita, sanoo vain, että eipä ole tylsiä päiviä kun tekemistä riittää.

Vierailija

Meidän siwassa on yksi oikeasti todellatodella ylipainoinen sekä likaisen näköinen nainen töissä, huokailee aina kun joutuu nousemaan, esim. pakettia hakemaan. Ja ymmärrän kyllä, liikkuminen näyttää hyvin vaivalloiselta.
ja yksi jonka naama on kuin olisi ollut samat meikit naamassa vuosikausia, ihan oranssi muuhun kroppaan katsottuna, sottuinen. Hiukset on kuin liisteriä, siltä näyttää.

Ja tämä on tosi. :O
Olen tullut tulokseen että sinne ei uskalleta mennä töihin, pieni paikkakunta, poliisin tulo KESTÄÄ ja siwa on ryöstetty n.100 kertaa.
Onneksi myyjät ovat leppoisia vaikka kauppa on huonolla alueella ja aamusta iltaan täynnä epämäärästä väkeä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat