KYSYMYS kuntosalilla kävijöille!

Vierailija

Jos näette todella lihavan ihmisen salilla, niin mitä ajattelette vai huomioitteko mitenkään vai täh?
Tiedän, että monella enemmän tai vähemmän lihavalla ihmisella on suuri kynnys mennä salille juurikin tämän kaltaisten ajatusten takia, minä mukaan lukien. Rehellisiä vastauksia kiitos! :)

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

En ajattele mitään. Huomioni kiinnittyy enemmän kovassa tikissä oleviin koska haluan päästä itsekin sellaiseen kuntoon.

Vaikka joku voi ajatella minustakin, että tuossa menee hoikka nainen, joka ei tiedä paino-ongelmista mitään niin olin aiemmin ylipainoinen ja painoin n. 20 kg enemmän mitä nyt.

Vierailija

En välttämättä reakoi millään lailla. Mutta jos huomaan niin saatan ajatella että hienoa kun on aloittanut itsestään huolehtimisen.

Vierailija

En ajattele mitään, mutta olenkin itse laiha narukäsi mies ja pohtinut joskus samaa. Mehän sitä kuntosalia eniten kaivataan, sinne sekaan vaan. Jos joku lihaskimppu tai fitneskinkku saa meistä itselleen ylemmyydentuntoa niin siinähän saa.

Vierailija

Myönnän, että huomio keskittyy eri tavalla lihaviin kuin normaalipainoisiin. En kuitenkaan tuijota tai seuraa, salille mennään tekemään se oma juttu eikä kytätä muita. Jos isompi ihminen sattuu tulemaan näköpiiriin, mietin lähinnä vain, että "hienoa, että isommatkin uskaltaa tulla treenaamaan". Isomman propsit sataa siitä, jos henkilö tekee oikeasti täysillä treeninsä ja hiki virtaa. :) salille vaan!

Vierailija

En reagoi, saatan moikata siinä kuin muitakin, jos sattuu jotenkin luontevasti katse kohtaaman tai jotain. Korkeintaan ajattelen positiivisesti, että kiva kun on lähtenyt, mutta en mitenkään alentuvasti. Rehellisesti, en. En itsekään ole mikään timmi tai vahva enkä kyttää sen enempää semmoisiakaan. Teen oman juttuni ja lähden meneen.

Vierailija

No en ainakaan kehtaa tuijottaa. Tosin en tuijota muitakaan. Olen siinä käsityksessä, että juuri ne lihaskimput omaavat parhaan itsetunnon eikä heillä ole tarvetta naureskella toisille. Arvostavat sitä, että tukevampi henkilö on päättänyt tehdä jotain asialle.

Vierailija

oon normaalipainoinen ja kuulin,kun salilla yks ronski nainen kertoi tulevansa joka päivä salille treenaan.. no mähän olin vähän kade, koska itse oon käynyt tosi laiskasti salilla ja sit  vaan aattelin, että tuolla naisella on varmaan superhyvä olo päivisin. Itsellä on kynnys salille, vaikka olenkin normaalipainoinen.

Vierailija

en tuijota ja ajattelen lihavista salilla että tosi hyvä että on uskaltanut lähteä treenaamaan. aloittelijana salilla painosta huolimatta hiukan nolottaa et osaako tehdä nää liikkeet oikein ja tuijottaako muut ja muuta sellasta. kun on treenannu pidempään ja tietää mitä tekee niin ei enää ajattele tuolla tavalla vaan menee ja tekee treeninsä. ihan kiva et salilla käy muitakin kun lihaskimppuja. silloin tulee sellainen olo että ei erotu joukosta kun on tavallinen.

Vierailija

salil eka salil vika. kannattaa muistaa että ne treenatutkin ihmiset on alottanu joskus nollasta ja osa on saattanut olla ylipainoisiakin lähtötilanteessa. harvoissa tilanteissa kanssa ihmiset edes tuijottavat ketään. itsensä kanssahan sielläkin kisaillaan ei muiden.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat