Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYSYMYS kuntosalilla kävijöille!

Vierailija
09.12.2015 |

Jos näette todella lihavan ihmisen salilla, niin mitä ajattelette vai huomioitteko mitenkään vai täh?
Tiedän, että monella enemmän tai vähemmän lihavalla ihmisella on suuri kynnys mennä salille juurikin tämän kaltaisten ajatusten takia, minä mukaan lukien. Rehellisiä vastauksia kiitos! :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Huomioni kiinnittyy enemmän kovassa tikissä oleviin koska haluan päästä itsekin sellaiseen kuntoon.

Vaikka joku voi ajatella minustakin, että tuossa menee hoikka nainen, joka ei tiedä paino-ongelmista mitään niin olin aiemmin ylipainoinen ja painoin n. 20 kg enemmän mitä nyt.

Vierailija
2/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä reakoi millään lailla. Mutta jos huomaan niin saatan ajatella että hienoa kun on aloittanut itsestään huolehtimisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään, mutta olenkin itse laiha narukäsi mies ja pohtinut joskus samaa. Mehän sitä kuntosalia eniten kaivataan, sinne sekaan vaan. Jos joku lihaskimppu tai fitneskinkku saa meistä itselleen ylemmyydentuntoa niin siinähän saa.

Vierailija
4/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että huomio keskittyy eri tavalla lihaviin kuin normaalipainoisiin. En kuitenkaan tuijota tai seuraa, salille mennään tekemään se oma juttu eikä kytätä muita. Jos isompi ihminen sattuu tulemaan näköpiiriin, mietin lähinnä vain, että "hienoa, että isommatkin uskaltaa tulla treenaamaan". Isomman propsit sataa siitä, jos henkilö tekee oikeasti täysillä treeninsä ja hiki virtaa. :) salille vaan!

Vierailija
5/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että onpas hyvä että tyyppi on tajunnut tulla sinne salille.

Vierailija
6/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ajattele (normaalipainoisena) mitään. Oma miehenikin oli lihava (BMI n. 40) aloittaessaan salilla käynnin.

Vierailija
7/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että tuokin tullut pilaamaan muotonsa kuntoilulla. Olisi vain jäänyt kotiin syömään suklaata.

Vierailija
8/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reagoi, saatan moikata siinä kuin muitakin, jos sattuu jotenkin luontevasti katse kohtaaman tai jotain. Korkeintaan ajattelen positiivisesti, että kiva kun on lähtenyt, mutta en mitenkään alentuvasti. Rehellisesti, en. En itsekään ole mikään timmi tai vahva enkä kyttää sen enempää semmoisiakaan. Teen oman juttuni ja lähden meneen.

Vierailija
9/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ainakaan kehtaa tuijottaa. Tosin en tuijota muitakaan. Olen siinä käsityksessä, että juuri ne lihaskimput omaavat parhaan itsetunnon eikä heillä ole tarvetta naureskella toisille. Arvostavat sitä, että tukevampi henkilö on päättänyt tehdä jotain asialle.

Vierailija
10/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ole niin tärkeä, että kukaan siellä välittäisi susta. 

Vierailija
11/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, ehkä mä sit rohkenen itsekkin sinne mennä rehkimään.. kiitos rehellisistä vastauksista! :) ap

Vierailija
12/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon normaalipainoinen ja kuulin,kun salilla yks ronski nainen kertoi tulevansa joka päivä salille treenaan.. no mähän olin vähän kade, koska itse oon käynyt tosi laiskasti salilla ja sit  vaan aattelin, että tuolla naisella on varmaan superhyvä olo päivisin. Itsellä on kynnys salille, vaikka olenkin normaalipainoinen.

Vierailija
13/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskityn omaan reeniin. en tuijottele lihavia ihmisiä ollenkaan. hyvin reenattuja saatan tuijotellakin.

Vierailija
14/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tuijota ja ajattelen lihavista salilla että tosi hyvä että on uskaltanut lähteä treenaamaan. aloittelijana salilla painosta huolimatta hiukan nolottaa et osaako tehdä nää liikkeet oikein ja tuijottaako muut ja muuta sellasta. kun on treenannu pidempään ja tietää mitä tekee niin ei enää ajattele tuolla tavalla vaan menee ja tekee treeninsä. ihan kiva et salilla käy muitakin kun lihaskimppuja. silloin tulee sellainen olo että ei erotu joukosta kun on tavallinen.

Vierailija
15/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

salil eka salil vika. kannattaa muistaa että ne treenatutkin ihmiset on alottanu joskus nollasta ja osa on saattanut olla ylipainoisiakin lähtötilanteessa. harvoissa tilanteissa kanssa ihmiset edes tuijottavat ketään. itsensä kanssahan sielläkin kisaillaan ei muiden.

Vierailija
16/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että enpä haluaisi olla hänen paikallaan, pitkä matka edessä että pääsee edes minun "tasolleni" (en ole kovin lihaksikas mutta suht hoikka). Ajattelen, että hienoa kun on ryhdistäytynyt.

Vierailija
17/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näette todella lihavan ihmisen salilla, niin mitä ajattelette vai huomioitteko mitenkään vai täh?

Tiedän, että monella enemmän tai vähemmän lihavalla ihmisella on suuri kynnys mennä salille juurikin tämän kaltaisten ajatusten takia, minä mukaan lukien. Rehellisiä vastauksia kiitos! :)

Harrastan itse kehonrakennusta. Olen erityisen iloinen ja ylpeä jokaisesta salille tulevasta ylipainoisesta. He ovat tunteneet ja kokeneet olonsa epämukavaksi ja päättäneet tehdä asialle jotakin. Jos sen vuoksi ei voi ottaa hattua pois päästä, niin minkä sitten? Kaikki mahdolliset yläpeukut siis! M36

Vierailija
18/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääsääntöisesti ajattele mitään, mutta jos ajatus tulee mieleen niin se on positiivinen tyyliin "siinä joku on alkanut TEKEMÄÄN, eikä vaan surkuttele". 

Salilla kannattaa muistaa, että lähes jokainen siellä on aloittanut joko läskinä tai laiheliinina :D Siellä on sijaa kaikille. 

Vierailija
19/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä ajattele toisista hirveästi mitään. Saatan tsempata mielessäni.

Vierailija
20/26 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi murhetia ap, kuten varmaan jos näistä vastauksista osaat päätellä, monet lähinnä kannustavat (ainakin mielessään) ja ovat iloisia siitä, että monenlaiset ihmiset uskaltautuvat salille. Sekaan siis vaan! :)