Mitä ihmettä ostan 14-v pojalle joululahjaksi?
Kyseessä vielä oma lapsi, enkä keksi mitään.. :(
Poika itse toivoi ilmakivääriä, josta ilmoitin että sitä en suostu ostamaan. Totesi sitten että sitten ei halua mitään. Eikä ole päätöstään pyörtänyt. Jotain mä nyt kuitenkin haluaisin jouluksi hänelle ostaa, etenkin kun ei tule saamaan keneltäkään muuten mitään.
Ideoita? Viime jouluna sai hyvät kaiuttimet, joten ne on jo. Samoin on uusi puhelin ja telkkari, xbox onenkin osti säästämillään rahoilla jokin aika sitten. Harrastaaa kalastusta ja eräilyä, näitä lähinnä kesäisin.
Vaatteita ja tuoksulahjan hommasin jo, mutta jotain muutakin pitäisi. En vaan keksi että mitä. Apua?
Kommentit (33)
Tikkataulu, ei tavallisen, ja laadukkaat tikat siihen
Maglite iso lamppu tai otsalamppu
Lasketteluvälineet tai lumilauta
Läppärilaukku
iPad koteloineen
Kirjoja tai lahjakortti kirjakauppaan
Eräreppu ja jakkara
Lego robotti tai haastava tekniikkalego
Vierailija kirjoitti:
Joku ehdottaa ettei osta mitään. Mielestäni se on jo pahimman laatuista henkistä kiusaamista ja vanhempi laskeutuu teinin tasolle. Onneksi ap ei mene mukaan. Osta leffalippuja tai lahjakortti syömään pizzalle tai lahjakortti amarillloon äidin kanssa yms. Meillä teini arvostaa sitä että pääsee aikuisen kanssa kahdestaan jonnekin syömään ja saa valita itse mitä syö
Kukaan ei kylläkään ehdottanut, että jättää lahjat ostamatta. Lue uudestaan. Siellä oli mm, ettei osta lisää jo ostamiensa lisäksi, jos ei sopivaa löydy. Äitihän kertoi jo ostaneensa jotain. Arvuuteltiinhan siellä myös, että ei se poika ilman lahjoja oikeasti halua jäädä eli uhoaa vaan turhautumistaan. Ja oli vielä lisäys, että ei pitäisi jättää ostamatta! Kannattaisi varmaan lukea viestit kokonaan ennen kuin kommentoi. HUTILUS!
Mulla vähän sama ongelma oman 13v kanssa.
Toivoo Pleikka 4 ja k 18 pelejä. Ajateltiin ostaa ensi vuonna kun hinnat vähän alas. Tietokoneen saa syksyllä, kun on vähän enemmän aikaa paneutua.
Ostin kuulokkeet ja leuanvetotangon. Jotain pitäisi vielä keksiä. Toivottavasti en sorru pleikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivoo Pleikka 4 ja k 18 pelejä. Ajateltiin ostaa ensi vuonna kun hinnat vähän alas. Tietokoneen saa syksyllä, kun on vähän enemmän aikaa paneutua.
Ostin kuulokkeet ja leuanvetotangon. Jotain pitäisi vielä keksiä. Toivottavasti en sorru pleikkaan.
Kovakantiset Aku ankat?
Urheiluvälineitä?
Pääsylippuja esim. lätkämatsiin, uimahalliin jne?
Reppu?
Työkalupakki?
Karttapallo koululaiselle?
Vierailija kirjoitti:
No jos se sen pleikka nelosen haluaa, ei sitä toivetta kuule mikäön muu oikein korvaa. Muistan itsekin lapsuudesta kuinka kaikki muuta lahjat olivat turhia sen takia kun en saanut Super Nintendoa. Se käytiin sitten ostamassa tammikuussa.
Mitens olisi Pelit-lehden vuosikerta? Ja vaikka Fallout 4-peli tuolle Xbox Onelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovakantiset Aku ankat?
Urheiluvälineitä?
Pääsylippuja esim. lätkämatsiin, uimahalliin jne?
Reppu?
Työkalupakki?
Karttapallo koululaiselle?
Mitäs vitun WT-ideoita nää on? Kai AP tietää että kiinnostaako sen lasta aku ankka tai lätkämatsit? Itse jos olisin saanut jotain lätkämatsilippuja tai luistimia joululahjaksi lapsena, olisin tehnyt itse lasun koska olisin epäillyt että vanhemmillani on päässä vikaa.
Call of duty black ops 3, ilmestynyt juuri.
Pelikuulokkeet mikrofonilla.
Teineille aina uusi peli eikä mitään vanhaa peliä.
Leffoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se sen pleikka nelosen haluaa, ei sitä toivetta kuule mikäön muu oikein korvaa. Muistan itsekin lapsuudesta kuinka kaikki muuta lahjat olivat turhia sen takia kun en saanut Super Nintendoa. Se käytiin sitten ostamassa tammikuussa.
Ymmärrät varmaan, että pleikka 4 hinta keikkuu jossain 300-400e välillä. Sattuneesta syystä se jää saamatta varmasti aika monelta. Kaikkihan sitä tänä vuonna tuntuu lahjaksi toivovan. Vielä lisäksi nuo k18 pelit..ja napero on vasta 13v. Se, ettei sinulle sitten mikään muu ollut mieleistä, kun pelikone jäi saamatta, kuulostat kyllä siltä, että olit aika kiittämätön lapsi, sori vaan :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät varmaan, että pleikka 4 hinta keikkuu jossain 300-400e välillä. Sattuneesta syystä se jää saamatta varmasti aika monelta. Kaikkihan sitä tänä vuonna tuntuu lahjaksi toivovan. Vielä lisäksi nuo k18 pelit..ja napero on vasta 13v. Se, ettei sinulle sitten mikään muu ollut mieleistä, kun pelikone jäi saamatta, kuulostat kyllä siltä, että olit aika kiittämätön lapsi, sori vaan :(
Niin se maailma makaa. Jos jotain oikein hartaasti toivoo, niin ei sillä ole siinä kohtaa merkitystä, että saako jotain korttipakkoja, kelloradioita tai led-avaimenperiä sen sijaan jos se hartain toive jää saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fleshlight
Vaikka fleslight ihan mieleinen varmasti olisikin, ei kukaan huoli sellaista lahjaksi äidiltään x) Kiva siinä suvun kesken istuessa ja paketteja avatessa kääräistä esiin tekopimpero ='D
Miksi ihmeessä niitä lahjoja koko suvulle esiteltäisiin, henkilöllehän ne annetaan? Ehkä lahjaidea tässä ei kuitenkaan sellainen, että se olisi erityisesti äidin annettava.
Oliko ensimmäinen ehdottaja muuten se fleshlight-hullu, joka viljelee vehkeeseen viittauksia ketjussa kuin ketjussa? Viittauksia on näkynyt parin päivän aikana enemmän kuin tarpeeksi.
Joku ehdottaa ettei osta mitään. Mielestäni se on jo pahimman laatuista henkistä kiusaamista ja vanhempi laskeutuu teinin tasolle. Onneksi ap ei mene mukaan. Osta leffalippuja tai lahjakortti syömään pizzalle tai lahjakortti amarillloon äidin kanssa yms. Meillä teini arvostaa sitä että pääsee aikuisen kanssa kahdestaan jonnekin syömään ja saa valita itse mitä syö