Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttuja, jotka ärsyttävät suuresti, mutta ovat liian pieniä valittaaksesi kellekään?

Vierailija
09.12.2015 |

Mua ärsyttää naapurin tapa avata ulko-ovi. Avain lukkoon, pumpsautus pepulla oveen, jotta avain vääntyy vielä vähän, ovi auki, h-i-t-a-a-s-t-i ovi auki niin, että se ovi narisee ja ulvoo. Sitten kiinni ja vielä varmistuveto, että varmasti meni kiinni.

Kommentit (554)

Vierailija
101/554 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä ihmisiä, joilla on pitkät ja tylsät jutut ja samaan aikaan sellainen itsetyytyväinen virne naamalla, että tässäpä hyvä juttu. Jos on mielenkiintoista sanottavaa, kuuntelisin mielelläni.

Vierailija
102/554 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun auto seisoo liikennevaloissa punaisissa ja "matelee" eteenpäin, ja ilman muutahan se on sillä autollansa pysähtynyt jo 20 metriä ennen valkoista viivaa!!! Ei se valo vaihdu yhtään sen nopeampaa, vaikka kuinka pikkupikkuhiljaa pikkasen menet eteenpäin. Ihan vitun raivostuttavaa olla siinä kyseisen auton takana nimittäin! Miksei voi vaan yksinkertaisesti pysähtyä siihen viivan eteen ja odottaa, että valo vaihtuu vihreään?

Autokoulussa opetetaan tekemään näin koska se on ilmeisesti taloudellista kun ei tarvitse pysähdellä ja kiihdytellä sitten niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/554 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoista yleisötilaisuuksista juuri ennen varsinaista päättymistä lähtevien ralli, lähtisivät edes köntässä sen sijaan että parin minuutin välein joku poistuu. En sitä paitsi usko että kyseessä ois todellinen kiire, outo epäkohtelias tapa vain.

Konserteissa köhivät, rykivät ja yskivät ovat yks ihmisryhmä jolle sais pistää jesarit suun eteen jo eka kröhähdyksen jälkeen.

Vierailija
104/554 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi työkaveri kääntää aina katseensa mun huoneeseen kävellessään käytävällä.

Minua ärsyttää ihmiset, jotka pitävät työhuoneensa oven auki. He aiheuttavat juuri tuollaisia tilanteita, joissa muut joutuvat teennäisesti tuijottamaan vain suoraan eteensä.

Vierailija
105/554 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun auto seisoo liikennevaloissa punaisissa ja "matelee" eteenpäin, ja ilman muutahan se on sillä autollansa pysähtynyt jo 20 metriä ennen valkoista viivaa!!! Ei se valo vaihdu yhtään sen nopeampaa, vaikka kuinka pikkupikkuhiljaa pikkasen menet eteenpäin. Ihan vitun raivostuttavaa olla siinä kyseisen auton takana nimittäin! Miksei voi vaan yksinkertaisesti pysähtyä siihen viivan eteen ja odottaa, että valo vaihtuu vihreään?

Jos siinä autossa on jotain vikaa että tykkää sammua pysäyksissä. Se voisi vituttaa sinua vielä enemmän kun sitä rakkinettaan siinä sitten yrittävät saada käyntiin ja valot ovat jälleen punaiset.

Ota sellainen kun Occamin partaveisti käyttöön!

Vierailija
106/554 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisilla paikoilla vessanpytyn kannen auki jättävät. en ole mikään bakteerineurootikko mutta inhottaa koskettaa kolibakteereilla kuorrutettuja kahvoja ja valokatkaisijoita :P 

ilman heijastinta liikkuvat jalankulkijat, jotka liikkuvat kevyen liikenteen kaistoilla välittämättä mistään muusta liikenteestä. tehdään äkkikäännöksiä kun pitää varoa säähän sopimattomien kenkien kanssa. 

vilkkuva pyöränvalo pimeässä. helvetin vaikea tietää, missä kohtaa se vastaantuleva pyöräilijä on menossa. nämä ovat yleensä niitä samoja toopeja, jotka näpertävät kännykkää ajaessaan eivätkä vaivaudu taaskaan piittaamaan muusta liikenteestä lainkaan.

pyöräilijät, jotka liikkuvat monen ihmisen rintamana eivätkä yhtään kapene vaikka näkisivät, että vastaan tulee pyörä joka ei mahdu heistä ohi kuin ojan kautta. tai jotka eivät hievahda vaikka kelloa soittaisi kun yrittää päästä takaa ohi.

autoilijat, jotka eivät väistä pyöräilijöitä vaikka pitäisi.

se, kun kaupassa on pitkät jonot kassoille. sitten tulee uusi kassa ja ne juuri äsken jonon hännille tulleet oikein rynnivät juosten ja ohitellen sinne uudelle kassalle. eikö voisi pyrkiä edes ryhmittymään jollain tapaa jonotusjärjestyksessä eikä olisi pakko rynniä? kyllä sinne kassalle pääsee, vaikka ryntäisi puolijuoksua.

ylipäänsä kaikenlainen itsekeskeisyydestä kumpuava käytöstapojen puute.

niin, ajan paljon pyörällä :D 

Vierailija
107/554 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 Meidän luokan tyttöporukassa on yksi tyttö joka aina maiskuttaa mukamas "söpösti" syödessään. Hermot menee.

2 Ärsyttää myös turha kiroilu. Todella mautonta kun joka lauseessa käytetään sanaa "vittu".

3 Oksettaa se julkisella paikalla kynsialusten putsaaminen. Nään punaista kun joku tekee sitä lähettyvilläni ja se inhottava naksahtelun ääni joka siitä tulee.

Vierailija
108/554 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun latausjohto ei millään mene sille tarkoitettuun reikään tai pistoke pistorasiaan. Kokeilet monta kertaa eri päin/asennossa ja aina se ensimmäiseksi kokeilema olisi kuitenkin ollut oikein.

Vierailija
109/554 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ASIAKKAAT!

- Jos on kymmenen pöytää vapaana niin 100% varmuudella pitää mennä juuri siihen ainoaan likaiseen.

- Älä tee meidän työtämme! A la carte aikaan TARJOILIJAT tuovat ruokalistan ja veden pöytään, ellet ole töissä täällä niin näpit irti.

- Lounasaikaan: heti oven edessä on punainen kyltti "tilaa lounas tästä", mutta ei, silti on pakko marssia suoraan sen ohi pöytään ja valittaa kun palvelu on niiiin hidasta.

- Tapavalittajat: jos kerran meillä on aina kauhea jono, ruoka on aina joko kylmää/mautonta/liian mausteista ja juomatkin vääränlaisia niin ole hyvä ja jätä tulematta. Henkilökunta kiittää.

- Lapsiperheet: servettejä käytetään kolme pakettia, lasten ruoista suurin osa löytyy lattialta ja vielä tarvitaan ne kymmenen pikkulautasta ja lusikkaa jotta vauva saadaan syötettyä - tästäkin ruoasta suurin osa jää lautaselle mutta se keko on mukava piilottaa vielä muutamalla ylimääräisellä servetillä. Sitten ne kultamussukat juoksentelevät ja kiljuvat pöytien välissä eikä kukaan edes yritä komentaa..

.

T: turhautunut tarjoilija 12h vuoron jälkeen. Luojan kiitos ensi syksynä on alan vaihto edessä!

Kannattaakin vaihtaa alaa. Mitä olet muuten ajatellut?

Aika dorka saa olla jos haittaa se asiakkaan likaisessa pöydässä istuminen tai listan itse hakeminen.

Vierailija
110/554 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka eivät varaa kaukojunissa paikkaa ja istuvat aina sillä minun varaamallani paikalla.

Tai sitten se kun ihmiset on niin niuhoja, että raivoavat paikallaan istuvalle tyyliin "koska mä just sen paikan maksanu, niin se just on mun!!!!" Vaikka vaunussa ois kaikki muut paikat vapaana. Elä pliis raivoo....

111/554 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naputtelu! Siis sormien naputtelu pöytää vasten tai kynän napsuttelu. Siinäkin on kyllä eroa, että millä temmolla sen tekee. Sellanen hermostuneen olonen naputus saa mutki hermostuun. Tästä oon kyllä joillekki huomauttanukki ja sit eräski teki sitä tahalleen. Ärsyttävää! Ja toinen mikä vaivaa, mut ei niin pahasti (oon jo tottunu), ku ihmiset laittaa vessapaperirullan väärinpäin. Käännän sen aina...

Vierailija
112/554 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot pöytätavat! Työpaikallani on 2 naista, jotka puhuvat AINA ruoka suussa. Aamu- ja iltapäiväkahvit ovat ihan tuskaa. Aina tungetaan se turpavärkki täyteen ruokaa ja aletaan selittää jotain!!! Toinen naisista myös röyhtäilee. Tai juo pillimehua sillein ryystämällä. Tai syö hedelmää terävällä veitsellä ja laittaa siitä suuhun. Pms-aikaan tekis mieli alkaa karjumaan!!!!

Toinen näistä naisista mainostaa myös, että ei tykkää makeasta. Kuitenkin aina kun on jotain tarjolla ottaa kaikkein isoimman herkun. Ja syö niitä monta päivää vanhanakin. Siis vaikka ei tykkää makeasta.

Vierailija
113/554 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joku sanoo yhtäkkiä päättäneensä ryhtyä ihan minkä tahansa alakulttuurin edustajaksi. Voi kultaseni, se ei toimi ihan niin. ':D

Miten se sit toimii?

No ihmisen geeniperimähän määrittää pitkälti tuleeko hänestä aito emo, hippi, hipsteri, punkkari vai transvestiitti. Ei siihen voi itse vaikuttaa.

T: aito syntymästä saakka tatuoitu lävistys friikki, joka on myös harras sunnimuslimi selektiivisesti sillain että torstaisin olen ihan vaan skientologi joka silloin myös aktivoi samalla sadomaso-ponihomogeenin.

Vierailija
114/554 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne ihmiset, jotka painavat liikennevalon nappia, vaikka se on painettu jo.

TÄMÄ. Miksi sitä pitää painaa? Eniten ärsyttää varsinkin ne, jotka tulee selän takaa painamaan sitä nappia kun minun ja napin välissä on 10 cm tilaa. Jäikö se jotenkin epäselväksi, että minä olen sitä jo painanut? :D

Vierailija
115/554 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisevat ihmiset julkisissa kulkuvälineissä tai kaupassa.

Vierailija
116/554 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 Meidän luokan tyttöporukassa on yksi tyttö joka aina maiskuttaa mukamas "söpösti" syödessään. Hermot menee.

2 Ärsyttää myös turha kiroilu. Todella mautonta kun joka lauseessa käytetään sanaa "vittu".

3 Oksettaa se julkisella paikalla kynsialusten putsaaminen. Nään punaista kun joku tekee sitä lähettyvilläni ja se inhottava naksahtelun ääni joka siitä tulee.

Tämä niin paljon!! Tuntuu kuin ne töhnät lentäisi mun päälle -yök

Vierailija
117/554 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka eivät varaa kaukojunissa paikkaa ja istuvat aina sillä minun varaamallani paikalla.

Tai sitten se kun ihmiset on niin niuhoja, että raivoavat paikallaan istuvalle tyyliin "koska mä just sen paikan maksanu, niin se just on mun!!!!" Vaikka vaunussa ois kaikki muut paikat vapaana. Elä pliis raivoo....

No helvetti. Jos menee johonkin muualle istumaan, sama rage odottaa itseä. Perse pois mun penkistä.

Vierailija
118/554 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Selänteen hypetys.

Vierailija
119/554 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä156 kirjoitti:

Naputtelu! Siis sormien naputtelu pöytää vasten tai kynän napsuttelu. Siinäkin on kyllä eroa, että millä temmolla sen tekee. Sellanen hermostuneen olonen naputus saa mutki hermostuun. Tästä oon kyllä joillekki huomauttanukki ja sit eräski teki sitä tahalleen. Ärsyttävää! Ja toinen mikä vaivaa, mut ei niin pahasti (oon jo tottunu), ku ihmiset laittaa vessapaperirullan väärinpäin. Käännän sen aina...

"Temmolla" !

Sana "tempo" ei ole suomea eikä se taivu suomen taivutussääntöjen mukaan.

Vierailija
120/554 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

* kun alakerran naapuri lähtee kotoa, läjäyttää aina ulko-oven kiinni. Yleensä siinä seitsemän aikaan, ja tunnen sen sänkyyni asti.

* Hitaasti ja keskellä tietä kävelevät ihmiset

*ihmiset, jotka ei pidä esim rautatieasemalla ovea auki takana tulijalle (siis kohteliaasti hieman kädellä antaa vauhtia sille ovelle ettei lävähdä seuraavan edestä kiinni)

* syödessään maiskuttavat ihmiset

* ihmiset, jotka eivät jaksa kävellä muutamaa kilometriä. Matkaseurana äärimmäisen rasittavaa..

* ihmiset, jotka kirjoittavat "kuullostaa", "sydämmellinen" "ei mennyt kuin strömsössä" tai eivät osaa kirjoittaa yhdyssanoja (jostain syystä näitä löytyy erityisen paljon esim fitfashion-blogiportaalista..)

* Ihmiset, jotka eivät osaa tervehtiä. Tällä tarkoitan niitä tuttuja ihmisiä, jotka tervehtivät silloin kuin heille sopii. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan