Unikoulu asiaa

Vierailija

Meillä siis lapsi 6 kk, ja ilmeisesti unikoulun voipi aloittaa jo. Meillä ei ole ongelmaa niinkään nukkumisen kanssa, nukahtaa helposti ja käy nukkumaan noin yhdeltätoista ja herää kuudelta syömään. Sen jälkeen jatkaa unia sinne kymmeneen. En nyt halua kuulostaa kiittämättömältä kun näin hyvin on asiat, ja olleet heti syntymästä, mutta millä keinoin tuon yöllisen syömisen saa vielä jätettyä pois? Ilmeisesti lapsi jo pärjää sillä puurolla koko yön. Kiitos jo valmiiksi jos jollain kokeneella mammalla olisi vinkkejä!:)

Kommentit (7)

Vierailija

No voi morjens...kokeilet tassuttelua, jos ei auta niin sillä on vaan nälkä. Meidän lapsi ei ainakaan puurolla nuku koko yötä. Banaania, leipää ja raejuustoa lisäksi niin nukkuu juurikin tuohon kuuteen. Ole oikeasti onnellinen että lapsesi nukkuu hyvin!!

Vierailija

Mun mielestä 6 kk ikäisen ruokavalioon ei kuulu raejuusto tai leipä. Joo olen tyytyväinen näinkin, mutta koska sitten olisi oikea aika jättää tuo yömaito pois?

Vierailija

Vauvasi nukkuu jo täyden yön. Klo 23-6 on todellakin hyvät unet noin pienelle. Hän varmasti tarvitsee sen tankkauksen klo 6. Saattaa tarvita yötankkausta vielä monta kuukautta. Pienihän tuo vielä on.

Vierailija

Voinhan mä varmaan hellästi kokeilla josko nukahtaisi uudelleen silloin kuudelta. En mä rupea huudattamaan tietenkään lasta, mutta haluaisin kokeilla jos nukahtaisikin uudestaan. Ja tähän vinkkejä tulin kyselemään. Ja siis toi aamulla kun herää niin annan maidon jo siinä vaiheessa kun pientä kitinää kuuluu, eli voi olla ettei edes nälkä ole.

Vierailija

No, vinkkejä en saanut, mutta tulinpa kertomaan silti että viimeyönä riitti että laitoin tutin suuhun niin nukahti heti uudestaan ja heräsi vasta yhdeksältä aamulla, vaikka meni nukkumaan jo yhdeksältä illalla.:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No, vinkkejä en saanut, mutta tulinpa kertomaan silti että viimeyönä riitti että laitoin tutin suuhun niin nukahti heti uudestaan ja heräsi vasta yhdeksältä aamulla, vaikka meni nukkumaan jo yhdeksältä illalla.:)

Joo, älä liikaa sitä tuttia sitten tunge. Nimimerkillä tytär oli öisin tuttia huutamassa 2,5-vuotiaaksi.

Vierailija

Joo meilläkin tutti nyt vain nukkuessa tai nukuttaessa käytössä. Sylkäisee pois aina kun on nukahtanut. Päivisin ei tuttia ollakkaan tarvittu. Seuraavaksi sitten siitä eroon. :)
Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat