Mitä mieltä olette miehestä, jolla

Vierailija

On tapana hermostua todella nopeasti pienestä asioista ja puhua hänen tyytöystävälleen erittäin halventavaan sävyyn? Ikäeroa meillä 12 vuotta. Olen itse 20-vuotias. Mies suuttuu välillä milloin mistäkin ja puhuttelee minua välillä kuin ala-asteen rehtori kolmasluokkalaista...

Kun hän suuttuu, niin se raivokohtaus ei meinaa loppua millään. Hän haukkuu minua kakaraksi, typeräksi lapseksi ja ämmäksi. Huoraksin on haukuttu jne...
Hän saattaa yhtäkkiä välissä rauhoittua kun häntä siihen pyydän, mutta jos sanon vähänkin tällaisessa tilanteessa jotain "ärsyttävää", niin hän muuttuu takaisin hirviöksi ja sama haukkuminen ja erosta puhuminen jatkuu.

Myös julkisilla paikoilla mies ei häpeä näyttää raivoansa. Minä seison sitten paikallani hiljaa tai poistun nolona paikalta. En vain ymmärrä miten joku kehtaa esim. jossain k-marketissa riehua ja haukkua omaa tyttöystäväänsä huoraksi. Ainiin ja tämä minun hiljainen vetäytyminen vain lietsoo ja provosoi häntä entisestään, koska "käyttäydyn silloin ylimielisesti, kun en vastaa".

Ollaan näistä ongelmista puhuttu ihan rauhassakin, mutta mikään ei tunnu muuttuvan.
Suhteemme on muuten loistava ja asiat ovat hyvin, muttä nämä raivokohtaukset ovat asia, joka huolestuttaa. On henkisesti vaan niin raskasta jos lähes jokainen "ärsyttävä" asia eskaloituu massiiviseen paskamyrskyyn.

En haluaisi oikeasti erota... Onko teillä vinkkejä mitä kannattaisi tehdä? Osaisitteko myös sanoa, jos saisin miehen vihanhallintakurssille, että onko niistä oikeasti jotain hyötyä?

Tiedän, ettei naisen kuuluisi sietää tällaista, mutta on tämä kyllä vaikeata :/ Anteeksi jos tuli sekava teksti...

Kommentit (8)

Vierailija

Tää on just se mistä yleensä puhutaan kun joillain on paljon ikäeroa. Eli vanhempi ei ole saanut ikäistään ja nuorempi on niin kypsymätön, että sietää kaiken paskan.

Vierailija

Voi se tuosta helpottua vähän, mutta ei varmasti lopu. Etsi oikeasti parempi, sulla on kyllä "aikaa" vielä hyvin. Ymmärrän kyllä että on vaikeaa jos kerta muuten asiat ok, mutta toi on kyllä iso vika! Että ihan ihmisten ilmoillakin, todella nöyryyttävää sinua kohtaan. Ei mitään kunnioitusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tää on just se mistä yleensä puhutaan kun joillain on paljon ikäeroa. Eli vanhempi ei ole saanut ikäistään ja nuorempi on niin kypsymätön, että sietää kaiken paskan.

Ikäeroa meillä on juu, mutta se ei meidän ongelma ole.. Olemme jo pari vuotta seurustelleet. Hänellä on aina ilmeisesti ollut ongelmia vihansa kanssa, mutta vasta nyt viimeisen reilu puolen vuoden aikana ne ovat eskaloituneet näin pahoiksi.

Ikäeron hän on maininnut riitelyn aikana vain silloin, kun yrittää tuputtuaa raivokohtaustansa minun syyksi, eli saattaa sanoa esim näin: " Muttakun sä saat mut aina suuttumaan. Voi johtua ikäerosta". Todellisuudessa hän on itse aiheuttanut jostakin asiasta ongelman ja äkkipikaisesti suuttunut. Eli ikäerokorttia hän käyttää siihen, että sillä yrittää oikeuttaa sanomisensa ja tekonsa minua kohtaan.

AP

Vierailija

Kirjoitit, että raivokohtaukset ovat vain lisääntyneet, joten tiedät, ettei parempaan suuntaan olla menossa. Älä jää suhteeseen. Sen lopettaminen sattuu jonkin aikaa, mutta sitten ajan kanssa helpottaa ja huomaat voivasi hengittää vapaammin ja elää. Jos mies rakastaisi sinua, hän ei haukkuisi sinua eikä huorittelisi, etenkään julkisesti. Sehän on vain silkkaa häpäisyä. Miehellä on pahoja ongelmia, joita sinä eikä kukaan nainen pysty ratkomaan hänen puolestaan. Olet tosi nuori, ehdit löytää vielä paljon paremman ja rakastavamman miehen. Ei ole kiirettä minnekään. Yksinkin on parempi olla kuin tuollaisen ihmisen rinnalla, joka ei ymmärrä rakkaudesta. Joillekin on tavallista suuttuessaan tiuskia, mutta tuollainen käytös ja haukkuminen mitä kuvailit ei vain ole hyväksyttävää eikä normaalia varsinkaan sitä läheistä ihmistä kohtaan, jonka kanssa on parisuhteessa. Älä nyt tee sitä virhettä, että jäät mieheen roikkumaan vuosikausiksi. Menetät parhaita vuosia nuoruudestasi, et saa niitä takaisin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat