Miksi naiset laittautuvat & pettääkö mies

Vierailija

Naisen elämässä on tiettyjä tilanteita, joiden mukaan tulisi elää. Jos olet yli 35-vuotias, äiti ja/tai varattu, sinun ei kuuluisi tehdä mitään seuraavista: meikkaaminen, tiukat vaatteet, korkokengät, hymyily miehille (muille kuin omalle). Nuo ovat turhia ja omahyväisiä tekoja, jotka tekevät naisesta halvan. Kun nainen on saavuttanut parisuhteen tai lapsia, tai vaihtoehtoisesti joutunut korkeaan ikään, hänen tulisi keskittyä järkeviin asioihin. Farkkujen pukeminen ja kynsien lakkaaminen eivät sovi äidille.
Yrittävätkö nämä pröystäilijänaiset tarkoituksella rikkoa muiden parisuhteita, kun tulevat toisten naisten miehille hymyilemään ja juttelemaan meikeissään? Meillä mies vei yhtä lasta harrastukseen ja katsoi aina koko liikuntatunnin. Tänään menin mukaan ja siellä oli muutaman muunkin lapsen vanhemmat ja kaikki juttelivat ihan tuttavallisina, no miespä jutteli ihan innoissaan laitetulle naiselle kuulumisiaan? Kun nainen poistui hetkeksi, mies kertoi minulle että aina juttelevat yhdessä ja nainen on kuulemma todella mukava, kertoi naisen elämästä lyhyesti, aivan kuin minua kiinnostaisi.
Kotona sanoin miehelle että jos hänellä on järkeä päässä, ymmärtää pysyä keimailijoista erossa ja minä vien tästä lähtien lapsen harrastukseen. Mies suuttui ja puolusteli toista naista, että ei se nainen mitään keimaile ja että olisi varattukin, mutten tiedä mitä uskoisin (helpostihan mies väittää ihastustaan varatuksi, että minä lopettaisin epäilyni). Nyt mies laittaa lapsia nukkumaan ja on minulle vihainen.

Sivut

Kommentit (85)

Vierailija

Hohhoijaa. Eli kaikkien naisten tulisi näyttää mahdollisimman rumilta ja epälaitetuilta etteivät he vie miestäsi. Oletko todellakin noin epävarma miehestäsi? Vai oletko itse vain rupsahtanut? Ikävää ettet muutenkaan luota mieheesi. Ja ihastumiset, ne on tosi normaaleja joka suhteessa. Eri asia tekeekö asialle mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Eli kaikkien naisten tulisi näyttää mahdollisimman rumilta ja epälaitetuilta etteivät he vie miestäsi. Oletko todellakin noin epävarma miehestäsi? Vai oletko itse vain rupsahtanut? Ikävää ettet muutenkaan luota mieheesi. Ja ihastumiset, ne on tosi normaaleja joka suhteessa. Eri asia tekeekö asialle mitään.

Ei laittautumaton nainen ole ruma. Asialliset ulkoiluvaatteet ulkona ja sisällä mukavat sisävaatteet, joissa voi temmeltää lasten kanssa. Ei vaatteiden tarvitse olla likaiset tai rikkinäiset. On eri asia olla asiallinen ja pöyhkeillä ulkonäöllään.

realisti

Joo paras tapa pitää miehensä on varmasti tuollainen vainoharhainen vahtaaminen ja syyttely... Mitä jos keskittyisit siihen, että olet itse niin hyvää seuraa ettei miehelläsi ole mitään syytä haikailla muiden perään? 

Kaikki varmasti tietävät miksi naiset meikkaavat ja laittautuvat siinä ei nyt pitäisi olla mitään ihmeellistä, saadakseen huomiota miehiltä ja sosiaalisen hyväksynnän muilta naisilta.

Vierailija

Auts :D
Sääli miestäs, onneksi se voi katella muita naisia joita kiinnostaa vielä. Ethän anna sille vaan pillua ikinä muutoin ku lisääntymismielessä asenteella pisto ja ravistus?

Terkuin kaks lasta ja tällään kyllä aina jos vaan ikikuunapäivänä jaksan :) ainii ja suurin osa parhaimmista ystävistä on miehiä. Perheellisiäkin vielä, ai kauhea! :O

Vierailija

Taidat itse olla rupsahtanut, vainoharhainen ja katkera. Perusmamma, joka istuu kotona rasvatukassa pieruverkkarit jalassa ja rikkinäinen paita päällä ilman tissiliivejä, hoitamaton naama norsunvitulla lapsille huutaen ja av:lla provosoiden. Kun mies tulee kotiin, alkaa nalkutus kun hän moikkasi naapurin Marjaa ennen töihin lähtöä. Kun lähdet jokaviikkoiselle kauppareissulle villasukissa, crockseissa ja tuulitakissa pääset kyyläämään hyllyjen väliin, kun oma työkaveri ostaa meikkivoidetta ja huulikiiltoa. Seuraavana päivänä murjotat koko päivän, kun mies aamulla moikkaa taas naapurin Marjaa. Ja Marja käyttää ripsiväriä. Ai jai.

Vierailija

Jos käytän tiukkoja farkkuja ja meikkaan sopivasti (joka tekee minusta nätimmän), tekeekö se minusta automaattisesti halvan ja hutsahtavan? Mistä olet nuo ajatuksesi repinyt? Oletko ihan kunnossa?

Vierailija

Minulla on kyllä kynsilakkaa ja olen 43-vuotias äiti. Mutta minulla on jotain, miksi sinun ei ap tarvitse olla huolissasi; asenne. Ja se on se, etteivät toiset ISÄT minua kiinnosta. Ei minulla kylläkään ole kynsilakkaa myöskään lapsettomia miehiä varten ole, vaan siksi, että se jäi kynsiini pikkujouluista, jonne halusin olla juhlava ja yritän kasvattaa yhtä kynttä, jota vielä puren.
Mutta tiedän mitä tarkoitat. On inhottavaa kun muut naiset eivät tajua olla varuillaan tuollaisissa tapahtumissa, vaan antavat itsensä käyttäytyä siten, että ihastuminen miehiin olisi hyvinkin mahdollista. Tosin minun mieheeni tuskin kukaan ihastuu syistä joihin en mene tässä. Joten sikäli ei haittaa, mutta minunkin mieheni juttelee kyllä aika paljon muiden äitien kanssa ja he tuntuvat juttelevan hänelle mielellään. Mutta se on kyllä ollut ihan vain juttelua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos käytän tiukkoja farkkuja ja meikkaan sopivasti (joka tekee minusta nätimmän), tekeekö se minusta automaattisesti halvan ja hutsahtavan? Mistä olet nuo ajatuksesi repinyt? Oletko ihan kunnossa?

On olemassa tyyli ja muoti. Ne kireät farkut ovat muotia, eivät tyylikkäät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne on tyylikkät oikeanlaisessa kropassa. Jos joku sadan kilon keiju vetää jalkaansa kireät farkut niin että vyötärö tursuaa, se ei ole tyylikästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne on tyylikkät oikeanlaisessa kropassa. Jos joku sadan kilon keiju vetää jalkaansa kireät farkut niin että vyötärö tursuaa, se ei ole tyylikästä.

Periaatteessa näin, mutta oikeasti tyylikäs nainen ei pukeudu niihin siltikään. Nainen, jonka tyyli on yläluokkainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No mutta hei, onneksi tuulihousut ovat niin kovin tyylikkäät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No mutta hei, onneksi tuulihousut ovat niin kovin tyylikkäät.

Ei ole, vaan suorat, ei aivan ihonmyötäiset housut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa näin, mutta oikeasti tyylikäs nainen ei pukeudu niihin siltikään. Nainen, jonka tyyli on yläluokkainen.

Kyllä vaan yläluokkaa edustava tyylikäs nainen pukeutuu kireämpiinkin farkkuihin juuri esim lasten harrastuksiin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat