Minttu oli päivittännyt bloginsa:-D

Vierailija

Minä odotin jotain ihanaa New york postausta mutta ei!Hän vaan kertoi että pitää veskassaan mukana purkkaa ja aurinkolaseja.Täällä väitettiin että hän polttaa mutta joko oli aski ja sytkäri unohtunnut tolta listalta tai te mammat pistitte omianne.No kai se oli pääasia että sai laukun taas vaihteeksi kuvaan;)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mä en ymmärrä ton blogin tarkotusta.Voi hyvä ihme jos sille vielä maksetaan siitä!ja kaikenhuippu on jos IS tekee jutun Mintun laukun sisällöstä niinku yleensä aina tekee sen postauksista.

Vierailija

Aurinkolasit lienee kumminkin ne uusimmat ämpärinpohjat, jotka oli allaslomalla mukana valkean lärsän kera. Robinilta sen sijaan oli tainnut hattu unohtua vallan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aurinkolasit lienee kumminkin ne uusimmat ämpärinpohjat, jotka oli allaslomalla mukana valkean lärsän kera. Robinilta sen sijaan oli tainnut hattu unohtua vallan.

Robinin hattu oli kädessä.Kyllä ne hyvän huolen siitä pojasta pitää!Älä siitä huoli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Robinin hattu oli kädessä.Kyllä ne hyvän huolen siitä pojasta pitää!Älä siitä huoli.

Mitä yhdestä hatusta, tärkeämpi saada söpöjä kuvia. Eihän se aurinko paljoa porota eikä vesikään mitään heijasta eikä häikäisekään

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Guccit. Vähän tavismerkki kyllä, mullakin on Guccin pokat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä blogia pitää seurata ja täällä siitä nillittää jos noin paljon vituttaa? =D

tuo ristiriitaisuus on aika kiehtova yhdistelmä. Siis se että itse keskittyy pelkkään luksustörsäämiseen ja samalla sujuvasti moittii ihmisiä ja paikkoja pinnallisiksi. Siinä on jotain niin härskin verratonta, että se kiehtoo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä blogia pitää seurata ja täällä siitä nillittää jos noin paljon vituttaa? =D

tuo ristiriitaisuus on aika kiehtova yhdistelmä. Siis se että itse keskittyy pelkkään luksustörsäämiseen ja samalla sujuvasti moittii ihmisiä ja paikkoja pinnallisiksi. Siinä on jotain niin härskin verratonta, että se kiehtoo.

Minua niin vituttaa kun Minttu bloggaa, seuraanpa sen blogia?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat