Jos mies on naisen mielestä hyvännäköinen, sanooko nainen sen aina miehelle suoraan?

Vierailija

Todella hyvännäköisiäkin naisia kutsuu mua spontaanisti tosi komeaksi, mutta sitten taas suuri osa on naisia jotka ei mainitse asiasta mitään missään vaiheessa, vaikka kuinka tutustuttaisi ja juteltaisiin. Enkö ole heidän mielestä komea? Sanooko naiset sen aina suoraan?

Kommentit (9)

Vierailija

No mä en välttämättä sano jos pidän miestä luonteeltaan sellaisena, että sillä saattaisi nousta kusi liiallisesta kehumisesta päähän. Vaikka siis olis tosi komee omasta mielestä.

Vierailija

Ei ku naisilla miesmaku vaihtele niin paljon. Itse en koskaan ihaile yleisesti komean näköisiä miehiä. Huomaan että ihastun itseasiassa aina melko rumiin ja romuluisiin. Tykkään jos mies on isokokoinen ja vähän rujo. Enkä koe et miehet ees tykkäisi ulkonäköön liittyvistä kehuista. Siksikään en kehu. Voit siis olla komea mutta se ei tarkoita et kaikki naiset kokis sua kohtaan vetoa.

Vierailija

En sano. Ihastumiseni kokisi varmaan lievän mahalaskun, jos tajuaisin asian olevan miehelle merkityksellinen. Eri asia on sanoa vaikkapa, että sä näytät hyvältä tms. koska sen voi sanoa aivan kelle tahansa rakkauden takia kauniilta näyttävälle ihmiselle ja se on subjektiivinen kokemus, en siis ota kantaa henkilön ulkonäköön sinänsä, koska inhoan sellaista lokerointia.

Vierailija

Ulkonäöstä viis, opettele suomea. "Todella hyvännäköisiä naisia kutsuu ..." avauksesi alussa on väärin, selvitä mikä on oikein. Tyhmä mies ei voi olla hyvännäköinen eikä kiinnostava. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos nainen kiinnostuu miehestä niin hän esittää välinpitämätöntä ja tylyä.

Mä sanon aina suoraan, ja sanoin ennen myös, jos joku oli mun mielestä hyvännäköinen.

Lopetin sen kyllä sitten, kun tajusin, että noi miehet aina luuli mun olevan kiinnostunut, vaikka olin vain tottunut sanomaan sen, jos joku näytti hyvältä.

Nykyään sanon vain tuttuja miehiä, ja tietysti mun aviomiestä, hyvännäköisiksi.

Vierailija

Kauniit, itsenäiset uranaiset on tylyjä komeille miehille, kunnes mies jotenkin nolaa itsensä ja esittää balladin naiselle tämän lapsen joulujuhlassa epävireisellä kitaralla ja näin todistaa olevansa valmis häpäisemään itsensä naisen vuoksi ja voittaa naisen sydämen ja nainen lakkaa olemasta tyly ja antaa pimppendaalia. The end.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat