lapset hajotti meidän läppärin.Paljon vakuutus korvaa?

Vierailija

ostettu 5/2015 ja maksoi 1200e. Meillä on omavastuu 150e ja vastaavan hinta vissiin 1000e luokkaa. Lähitapiola vakuutusyhtiö.

Kannattaako laittaa edes vakuutuksiin kun vuodessahan tippuu muistaakseni aika paljon pois vai myydä jollekkin kuka osaa korjata?

Kommentit (7)

Vierailija

Soita vakuutusyhtiöön ja kysy. Kun läppäri on noin uusi, niin saatte todennäköisesti aika hyvän korvauksen, jos teillä on laaja kotivakuutus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Soita vakuutusyhtiöön ja kysy. Kun läppäri on noin uusi, niin saatte todennäköisesti aika hyvän korvauksen, jos teillä on laaja kotivakuutus.

On laajavakuutus.

ap

Vierailija

Konehan on vasta 7 kk vanha, arvonalenema alkaa vasta siitä kun kone on 12 kk vanha. Eli kannattaa ilman muuta laittaa se kotivakuutukseen koska koneen arvo ei vielä ole kerennyt laskea.

Minulla kotivakuutus korvasi kun tiputin jotain 4 kk vanhan Macbookini lattialle ja se hajosi. (Minulla myös omavastuu 150 euroa). Kone korjautettiin koska korjaus maksoi vähemmän (vajaa 400 euroa) kuin uuden vastaavan osto. Jos konetta ei olisi saatu korjattua, vakuutusyhtiö olisi tietty kustantanut minulle uuden vastaavan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat