Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapset hajotti meidän läppärin.Paljon vakuutus korvaa?

Vierailija
08.12.2015 |

ostettu 5/2015 ja maksoi 1200e. Meillä on omavastuu 150e ja vastaavan hinta vissiin 1000e luokkaa. Lähitapiola vakuutusyhtiö.

Kannattaako laittaa edes vakuutuksiin kun vuodessahan tippuu muistaakseni aika paljon pois vai myydä jollekkin kuka osaa korjata?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa a

Vierailija
2/7 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika, tuskin korvaavat mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vakuutusyhtiöön ja kysy. Kun läppäri on noin uusi, niin saatte todennäköisesti aika hyvän korvauksen, jos teillä on laaja kotivakuutus.

Vierailija
4/7 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pitäisi korvata. Korvasi vuosia sitten erään television. Se kylläkin oli vanhempi ja edullisempi kuin tämä.

Ap

Vierailija
5/7 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita vakuutusyhtiöön ja kysy. Kun läppäri on noin uusi, niin saatte todennäköisesti aika hyvän korvauksen, jos teillä on laaja kotivakuutus.

On laajavakuutus.

ap

Vierailija
6/7 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konehan on vasta 7 kk vanha, arvonalenema alkaa vasta siitä kun kone on 12 kk vanha. Eli kannattaa ilman muuta laittaa se kotivakuutukseen koska koneen arvo ei vielä ole kerennyt laskea.

Minulla kotivakuutus korvasi kun tiputin jotain 4 kk vanhan Macbookini lattialle ja se hajosi. (Minulla myös omavastuu 150 euroa). Kone korjautettiin koska korjaus maksoi vähemmän (vajaa 400 euroa) kuin uuden vastaavan osto. Jos konetta ei olisi saatu korjattua, vakuutusyhtiö olisi tietty kustantanut minulle uuden vastaavan.

Vierailija
7/7 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa hajotti? Aktiivisesti paukuttivat lekalla rikki vai vahingossa pudottivat?

Lähitapiolan laaja kotivakuutus korvaa irtaimistovahingot, ja tietokoneiden osalta ekana käyttäänottovuotena ja sitä seuraavana ei mene edes ikävähennyksiä.

http://public.brandgate.fi/lahitapiola/lahitapiola/fi/tiedostot/118283/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän