Kylläpä tuntuu hienolta pikkuhiljaa päästää huonosta itsetunnosta irti!
Olen 24-vuotias nainen, vuosia kiusattu. Olen viime aikoina alkanut saada kehuja ulkonäköön liittyen ja se tuntuu TODELLA oudolta ja vieraalta. Lähinnä naurattaa jos joku "erehtyy" kehumaan. Minähän olin se ujo ja hiljainen seinäruusu, joka ei uskaltanut edes viitata tunnilla. Ehkä en olekkaan niin kamalan näköinen mitä olen ajatellut. En tiedä miksi kerroin tämän, ehkä kannustaen muita saman kokeneita. Uskaltakaa ottaa kehut vastaan. :)
Kommentit (14)
Nyt on sun aika loistaa, jotkut nuput vaan avautuvat myöhemmin. 😊
Minun itsetuntoani eivät ulkonäkökommentit kohentaneet. Päinvastoin...
Olen iloinen puolestasi. Minulla on sama tausta, mutta kehuja ei tule vieläkään. Tuntuu, että en tule koskaan pääsemään huonosta itsetunnosta irti :( Ihanaa että jotkut onnistuvat!
Kiitos ihanat kanssakeskustelijat! Uskon että te muutkin vielä saatte loistaa! :)
Ap
Voi ihanaa. Oot varmasti kaunis sekä sisältä, että ulkoa. Loista ja nauti elämästä nyt on sun vuoro.
Hienoa! Ihmettelen silti vähän, onko kohdallasi itsetunto kiinni vain ulkonäön kehumisesta.
Voi kuule, jos on monta vuotta haukuttu ulkonäköä niin kyllä kehut tuntuu hyvältä. Miten se on sulta pois?
Tällaisia positiivisia keskusteluja on liian vähän täällä! :)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ihanat kanssakeskustelijat! Uskon että te muutkin vielä saatte loistaa! :)
Ap
Mukavaa, että opettelet ottamaan kehuja vastaan. Kannattaa tosin panostaa osaamiseen ja tietoon, kauneus katoaa kumminkin - mutta siitä voi aloittaa, ja hyväksyä tietenkin nekin kehut aitoina vastaan.
Mulla on ihan ok ulkonäkö mutta muuten oon kelvoton ihmispaska jolle ei oo mitään paikkaa maailmassa
Hienoa! Tsemppiä sulle! :)