miks hemmetissä eräitä ei kiinnosta olla omien lasten kanssa?

Vierailija

Onko helpompaa kun oma lapsi viettää iltaa toisten nurkissa? Vai oletko niin saamaton että et saa lastasi kotiin illaksi? Vai eikö vastuu kiinnosta? Väsyttääkö? Pitikö niitä pentuja niin monta tehdä? Kiitos kun minun rauhallinen ilta on pilalla kun kuuntelen lapsesi älytöntä mölinää ja karsintaa. En ole hänen äitinsä enkä isänsä. Ihmettelen suuresti.

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Kuuntelet mölinää ja karsintaa? Kerro sama suomeksi, kiitos.

Kyllä mua kiinnostaa, on silti kiva, että lapset ovat välillä kavereillakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuuntelet mölinää ja karsintaa? Kerro sama suomeksi, kiitos.

Kyllä mua kiinnostaa, on silti kiva, että lapset ovat välillä kavereillakin.

Karjuntaa eli karjumista. Äänekästä mölinää. No kiva. Olen syöttänyt lapsesi. Läksyistä en tiedä. Pitäskö lastenkoti avata. Tervetuloa vaan.

Vierailija

onko se lapsi teillä joka arki-ilta? ja suurimman osan viikonlopsta?

miksi et itse keskustele lapsen kanssa ja kysy miksei ole kotona? tai sano ettei huomenna teille ei voi tulla? oletko itse saamaton ap?

Vierailija

Aina ovat lähteneet, kun olen sanonut, että vierailuaika on meillä nyt päättynyt. Sinä olet aikuinen ja päätät milloin teiltä lähdetään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
onko se lapsi teillä joka arki-ilta? ja suurimman osan viikonlopsta?

miksi et itse keskustele lapsen kanssa ja kysy miksei ole kotona? tai sano ettei huomenna teille ei voi tulla? oletko itse saamaton ap?

Ei se mun vastuulla ole! En ole äiti. Kysyin eikö teillä ruoka-aika ole tai eikä pitäis kotiin mennä. Ei tarvii vielä kuulema. Hyvästä perheestä. Kummallista. Ai tää on ihan normaalia ja mun syy. Tapahtuu usein. Oon alkanu ajatella et se äiti on tosi saamaton vässykkä. Sori mut ei omani oo koko iltaa kaverilla arkena.

Vierailija

Ihmettelen enkä ota syytä toisen lapsen kasvatuksesta. Se on turvassa meillä eikä tuolla jossain kadulla. Ehkä äippä on harrastamassa. Ei se mitään.

Vierailija

Ai siis ovat teillä.
Mitäpä jos vaikka kävisit sanomassa, että leikkivät hiljempaa tai menevät omaan kotiinsa mekastamaan.
Toki aaveellä valittaminen varmasti auttaa enemmän.

Vierailija

Ja ei mun lapsi karju kun tämä toinen. Anteeks nyt siitäkin. Ja pari kertaa kielsin kiroomasta. Meillä kun ei aikuisetkaan vituta huuda.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat