Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perhosia mahassa, hui hitto että JÄNNITTÄÄ!

OnSeJännä

Saan huomenna tiedon eräästä hakemastani paikasta. Kamala tunne. Mahaa pistelee ja jännittää ihan kamalasti! Huomenna tähän aikaan olen jo viisaampi. Jos saan tämän paikan, se tarkoittaa paikkakunnan muutosta joulun jälkeen, hui!
Kertokaa omia jännityksen aiheitanne (menneitä tai nykyisiä!). Kaipaan vertaistukea, tulen kohta hulluksi....!

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Työpaikkaa minäkin jännitän, huomenna saan tietää! En pysty keskittymään mihinkään, kun jännittää!

Vierailija

Menen ensi kuussa töihin paikkaan, jossa on eräs mies, johon olen salaa ihastunut. Työ sinänsä ei jännitä, mutta hänen näkemisensä... Voi olla, että pyörryn kun näen hänet ensimmäistä kertaa kolmeen kuukauteen.

Pidän peukkuja sekä ap:lle että 1:lle. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Menen ensi kuussa töihin paikkaan, jossa on eräs mies, johon olen salaa ihastunut. Työ sinänsä ei jännitä, mutta hänen näkemisensä... Voi olla, että pyörryn kun näen hänet ensimmäistä kertaa kolmeen kuukauteen.

Aiotko paljastaa tunteesi miehelle? (:

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aiotko paljastaa tunteesi miehelle? (:

Aion tehdä kaikkeni, etten paljastaisi, mutta jos änkytän ja punastelen ja pyörtyilen aina hänen läsnäollessaan, ehkä hän alkaa epäillä jotain. XD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama juttu kuin ap:llä. Haettiinkohan samaan paikkaan. :D Olisipa jo huominen...

No tuleepas huomenna monelle tietoa! Ei tarvitse paljastaa tarkempaa, mutta anna vihjettä minne päin maantieteellisesti sinulla verkkoja vesillä!
Ap

Vierailija

No minun hakuuni pääsevät muutkin sisään, eli huomenna selviää, jätänkö työpaikkani ja lähden Ruotsiin toteuttamaan haaveitani eli opiskelemaan lääketiedettä. Jännittää ja samalla pelottaa. :)

OnSeJännä
Seuraa 
Liittynyt9.12.2015

Vierailija kirjoitti:
No minun hakuuni pääsevät muutkin sisään, eli huomenna selviää, jätänkö työpaikkani ja lähden Ruotsiin toteuttamaan haaveitani eli opiskelemaan lääketiedettä. Jännittää ja samalla pelottaa. :)

Nyt oli kyllä sen verran mielenkiintoinen kommentti, että piti rekisteröityä että pääsin vastaamaan! Sama!! Lääketiedettä minäkin Ruotsin maalle. Haitko Tukholmaan?
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat hakemasi paikan 1 ! Olisi aika mieletön "joululahja" :) Mutta tämä odottaminen...
Ap

Vierailija

OnSeJännä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nyt oli kyllä sen verran mielenkiintoinen kommentti, että piti rekisteröityä että pääsin vastaamaan! Sama!! Lääketiedettä minäkin Ruotsin maalle. Haitko Tukholmaan?
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
OT, mutta minkä ikäisiä te olette? Tämä keskustelu on kuin suoraan jostain teinien chatistä...

No ainakin työkaveriin ihastunut (3/6) voisi ikänsä puolesta olla jo mummo...

*jännityksellä ap:n uutisia odotellen*

Vierailija

Itse odotan tietoa amk siirtohausta takaisin kotipaikkakunnalle..

Eilen oli aivan hirveä päivä, oksetti ja pyörrytti koko päivän! :D 

Enkä ole jännittäjätyyppiä, joten tämä on uutta.. 

Vierailija

12, aikuiset kun eivät tunnetusti ihastu, hae työpaikkoja tai mahdollisuutta kouluttautua. Ainakaan he eivät jännitä ;)

Toinen ohis

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat