Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaimmat känniviestit

Vierailija

Kertokaa mitä kaikkia noloja viestejä ootte lähettäny/saanu kännissä. Haluan piristystä päivään. 😄

Kommentit (10)

Vierailija

Kerroin äidille haluavani häntä kovasti ja kuvailin, mitä kaikkea hänelle teen, kun tapaamme. Piti mennä poikaystävälle. Olin 20v.

Analysoin tekstarilla kaverilleni tapaamistani yhden kiinnostavan pojan kanssa, jonka puhelinnumeron olin tallettanut edellisenä iltana kännykkään. Lähetin viestin tälle pojalle. Olin 18v.

Vierailija

Pari vuotta sitten olin "vähän" liian kännissä ja baarista lähetin mun kuskina olevalle ystävälle viestiä siitä että saa tulla hakemaan ja sen osan siitä viestistä ymmärsikin, mutta kumpikaan meistä ei oo vielä tähänkään päivään mennessä murtanut sitä loppuosan koodia joka oli melko sotkua :D Isot alkukirjaimet, pisteet ja pilkut oli jostain syystä kuitenkin ihan oikeilla paikoilla.

Vierailija

Piti laittaa eksälle, kun vanha suola kännissä janotti, kuva juuri ajellusta alapäästäni. Kuva vaan meni vahingossa työkaverille. Tuosta lähtien, ja siitä on yli vuosi, en ole puhunut sanaakaan ko. työkaverille ja molemmat välttelemme toisiamme kuin ruttoa. EI hitto miten noloa, se mies jolle viesti meni on vielä lähes eläkeikäinen vakavamielisen oloinen mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Piti laittaa eksälle, kun vanha suola kännissä janotti, kuva juuri ajellusta alapäästäni. Kuva vaan meni vahingossa työkaverille. Tuosta lähtien, ja siitä on yli vuosi, en ole puhunut sanaakaan ko. työkaverille ja molemmat välttelemme toisiamme kuin ruttoa. EI hitto miten noloa, se mies jolle viesti meni on vielä lähes eläkeikäinen vakavamielisen oloinen mies.

Tää on ehkä pahin mitä oon koskaan kuullut. Miten pystyt oleen töissä kun onhan se mies kuitenkin samassa paikassa?! 😂 ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No tuo on kyllä jo... sori, en löydä sanoja.

Vierailija

Ei viesti vaan puhelu. Entinen kaverini otti kännykkäni, lukitsi itsensä kylpyhuoneeseen ja soitti vastikään tapaamalleni miehelle sopertelevan puhelun. Hän vaati miestä panemaan kanssani alulle lapsen, koska hän halusi kaverin, jonka kanssa olla yhtaikaa raskaana. En kuullut miehestä enää koskaan, oli kai puhelin mennyt rikki ja numerokin vaihtunut...

Kaveri ei muuten ollut raskaana tuolloin eikä varmasti nytkään, koska on jo viisissäkymmenissä.

Vierailija

Minulle kerran soitti joku tuntematon nuori mies keskellä lauantaiyötä ja sopersi kännissä kaipuun täyteistä tekstiä jollekin "Sannalle" (vai mikä se nimi olikaan, en muista enää, joka tapauksessa täysin erilainen nimi kuin minulla). Yritin useamman kerran sanoa väliin, että en ole "Sanna", mutta mies ei joko kuullut tai uskonut. Aikani kuuntelin sitä sepustusta ja oli sitten pakko lyödä luuri korvaan, jotta pääsin nukkumaan. Laitoin puhelimen äänettömälle, ja mies soitti yön aikana vielä muutaman kerran.

Katsoin tiedustelusta, että kyseinen mies asui jossain toisella puolella Suomea, eikä ollut kukaan tuttu. No, toivottavasti sai vielä "Sannan" kiinni joskus...

Vierailija

Juntteja siideripissiksiä olette. Ei tulisi mieleenkään olla koskaan siinä kunnossa, ettei järki pelaa. Te olette juuri niitä, joita raiskataan, kun ette ole tajuissanne. Miehet luulevat, että haluatte ja aamulla väitättekin, ettette halunneet.

Hävetkää.

Vierailija

Kerran lähetin tyttöystävälleni viesyn kun lähdin kapakasta : Ota housut jo pois, olen tulossa.
Tultuani hänen luokdern, hänellä oli housut jalassa. Katsoin numeroa, mutta en kehdannut ottaa selvää, minne se meni. Joku siellä odotti minua ilman housuja, mutta ei hänkään kehdannut ottaa yhteyttä.
Niin kuin huomaattenäissä älypuhelimissa on niin pienet näppäimet, että kohde heittää ja menee usein naapurinäppäimeen meillä nakkisormisilla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat