Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytöstä Sonya?

Vierailija
08.12.2015 |

Sain hiljattain tietää että tyttö tulossa. Sukunimi ei ole perus Nieminen.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain hiljattain tietää että tyttö tulossa. Sukunimi ei ole perus Nieminen.

Ihan kiva nimi, kuten Sonjakin; Sonia. En ymmärrä lainkaan tuota kohkausta että joutuu korjaamaan kirjoitusasua joka paikassa. Jumalauta, oma nimeni on Tuomo ja tuhannen kertaa olen ollut jollekin Tuomas.

Ei itselläni jostain syystä yhtään Sony tullut nimestä mieleen vaikka fanipoika olen.

Vierailija
22/35 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suomalaiset vanhemmat haluavat lapsensa nimeksi Sonja (kaunis ja kiva nimi), niin miksi he eivät anna lapsensa nimeksi Sonja? Sukunimenne ei ole perus -Nieminen, vaan mikä, minkäkielinen? Missä maassa asutte?

Miksi haluatte lapsenne nimeen Y:n, perustele! Ettehän ole vielä häntä tavanneetkaan! Entäpäs, jos hän on luonteeltaan Marjatta? Jos miehesi kanssa haluatte profiloitua "kansainvälisiksi", tehkää niin ihan itse: opiskelkaa kieliä, sivistykää, matkustelkaa, avartakaa mieliänne. Ei se Y lapsen nimessä teitä vanhempia kiinnostavammiksi tee. 

Olet oikeassa. Hyviä ihmisen nimiä ovat vain Matti, Pekka ja Jari-Matti. Jos haluaa kokeellista niin Juha-Pekka-Matti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh lapseni luokalla on Sonya ja kaikki kutsuvat sitä Suuseksi-Sonyaksi ja Sony-Apinaksi. Wt-nimi tyhmille ihmisille.

Vierailija
24/35 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

i'm half finnish but i rather speak english but anyway, i think that Sonya is such a sweet name!

Vierailija
25/35 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja on suomalaisten vanhempien lapsille aivan mielettömästi tyylikkäämpi nimi kuin Sonya.

Asia on eri, jos toinen tai molemmat vanhemmat ovat esim. yhdysvaltalaisia tai muita angloja. Silloin Sonya on ihan hyvä vaihtoehto.

Tai siis itsehän liputan sen Maryatta-vaihtoehdon puolesta. Tai Yaanan.

Vierailija
26/35 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonya on nätti nimi!

Vierailija
27/35 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun vajukki jos meidän lapsen luokalla olisi joku vitun Sonya sanoisin lapselleni että kutsuu sitä Soijakastikkeeksi.

Vierailija
28/35 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intialainen nimi? Ehkä itse laittaisin jonkun helpomman kirjoittaa ja jos intialaista naisen nimeä etsitte niin varmasti on nättejä mutta helpommin kirjoitettaviakin. En ehkä Suomessa tai länsimaissa laittaisi, koska jos ihmiset eivät tunne nimeä niin siitä helposti tulee se japanilainen tekniikkamerkki mieleen. Itselleni myös tulee nimestä elektroniikka lähinnä mielikuvaksi.

Miksi ihmiset ovat Suomessa vieläkin niin juntteja!?

Ymmärrän mielenyhtymän Sonyyn, mutta kirjootusasu..

Laittakaa vaan ihmiset enemmän tuollaisia nimiä, niin ei kukaan jaksa enää miettiä (kiusata) kirjoitusasua! :)

Vierailija
29/35 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitun vajukki jos meidän lapsen luokalla olisi joku vitun Sonya sanoisin lapselleni että kutsuu sitä Soijakastikkeeksi.

Oikein yllyttäisit kiusaamaan!

Säälin lapsiasi. Edessä elämänkoululaisen paperit.

Säälin aivan oikeasti! :'( Ja samalla toivon ettet ole tosissasi..

Vierailija
30/35 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana!! <<33

Sitten veljen nimeksi Playstation jos se teille siunataan!!

Vierailija
31/35 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suomalaiset vanhemmat haluavat lapsensa nimeksi Sonja (kaunis ja kiva nimi), niin miksi he eivät anna lapsensa nimeksi Sonja? Sukunimenne ei ole perus -Nieminen, vaan mikä, minkäkielinen? Missä maassa asutte?

Miksi haluatte lapsenne nimeen Y:n, perustele! Ettehän ole vielä häntä tavanneetkaan! Entäpäs, jos hän on luonteeltaan Marjatta? Jos miehesi kanssa haluatte profiloitua "kansainvälisiksi", tehkää niin ihan itse: opiskelkaa kieliä, sivistykää, matkustelkaa, avartakaa mieliänne. Ei se Y lapsen nimessä teitä vanhempia kiinnostavammiksi tee. 

Veikkaan että aloittajalla on etelä-aasialainen mies, jonka sukunimeen nyt sitten yritetään natsata etelä-aasialaista etunimeä.

Mutta miksi ap ei laittanut tuollaista oleellista tietoa jo avaukseen? Eikös Indira Gandhin italialaissyntyisen miniän (joka myös oli Intian pääministeri) ollut Sonia Gandhi? Erittäin luontevaa. Mutta kun Suomessa nyt kohkataan tätä "maassa maan tavalla" -aatetta, niin voisihan sitä elää maassa maan tavalla. "Ei-perus- Nieminen" -sukunimi voi olla myös ihan suomalaiset, mutta Niemistä harvinaisemmat Nurmio, Lindblad, Lintu tai Löfström. 

Lähdin avauksen tietojen perusteella siitä, että Sonyan vanhemmat ovat ihan suomalaisia perusjuntteja. 

17

Vierailija
32/35 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Separi-Sonya

Vierailija
33/35 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka maassa maan tavalla liittyy mitenkään nimeen?

Se tarkoittaa, että maassa täytyy KÄYTTÄYTYÄ maan tavalla, vaikka nimi olisi "Metusalem"..

Vierailija
34/35 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tanya!

Vierailija
35/35 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja on kiva nimi, mutta Suomessa Sonya saattaisi olla hankala (lausutaanko y i:nä vaiko ihan Sonja). New Yorkin täykkäreissähän on Sonja Morgan ja olen välillä ihmetellyt mun jenkit ääntää s'en kuitenkin ihan Sonjana.. Meillä on tuttavapiirissä arabeja ja Sonya on ihan tyypillinen arabi-nimi. Minulle ei tullut elektroniikka ollenkaan mieleen nimestä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän