Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karkasi taas mopo käsistä. Tein sen taas tänäkin vuonna.

Vierailija

Piti ostaa maltillisesti lapsille joululahjoja, tyyliin yksi kalliimpi ja pari edullisempaa lahjaa/lapsi. Nyt on kuitenkin tullut ostettua kolme kalliimpaa lahjaa ja kaksi edullisempaa. Kalleimmat lahjat ovat maksaneet päälle 400 €/kpl ja edullisimmat vähän alle 20 €/kpl. Taloudellisesti tähän kyllä on varaa ja lahjat ovat kaikki mieluisia ja toivottuja mutta niin se vaan aina sammuu se järjenvalo, kun olen joululahjoja hankkimassa.

Kommentit (4)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama vika täällä, aina menee överiksi =). Onneksi siihen on kuitenkin varaa.

En mä tietenkään näin holtiton olisi lahjojen suhteen jos ei rahaa olisi mutta kyllä sitä rehellisesti sanottuna pienempikin lahjamäärä riittäisi ja kaikkea toivomaa ei tarvitse kerralla saada. Ap

PäteväPirkko
Seuraa 
Liittynyt10.9.2015

No, niinhän se mullakin tuntui vähän menneen överiksi summan puolesta, taas. Mutta loppujen lopuksi ei noita lahjoja määrällisesti ole paljoa.

Kaikki vaan maksaa niin pirusti. Äkkiä saa sen 400 euroa täyteen yhden teinin lahjoista, kun ostat kosmetiikkaa, kuulokkeet yms. kunnollisia juttuja. Toki on halvempia kunnollisia lahjojakin olemassa, mutta oloasut/pyjamat, pussilakanat yms. on ostettu runsain määrin aiemmin, joten niitä ei kannata enää ostaa. Ja suihkusaippuaa yms. en halua lahjaksi antaa, kun niitä ostetaan muutenkin.

Mutta en mä harmittele. Hyvät ja tarpeelliset jutut tulee teinille lahjaksi. Ei yhtään mitään nurkkiin pyörimään jäävää tavaraa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat