Mies ei käsittele eroa kanssani, miten eteenpäin?

Vierailija

Moi!
Erosta on aikaa 3 kk. Olen jumissa ajatusteni kanssa.
Erosimme minun päätöksellä, koska mies jäi kerta toisensa jälkeen kiinni seksistisistä viesteistä toisten naisten kanssa. Lisäksi en saanut häneltä läheisyyttä enkä seksiä. Kun muutin pois, niin mies poisti minut FB-kavereista ja nämä naiset joiden kanssa jäi kiinni viestittelyistä ovat ilmestyneet hänen kavereikseen. Me emme pidä lainkaan enää yhteyttä.

Me rakensimme talon yhdessä ja samaan aikaan mies pitää tämmöistä peliä. Haluaisin vastauksen kysymykseeni: miksi hän toimi näin? En usko, että hän vastaisi vaikka kysyisin. Miten pääsen eteenpäin? Haluan unohtaa koko paskan, mutta kun rakastan häntä yhä. Takaisin en siis ottaisi, vaikka olisi viimeinen mies maailmassa. En ole koskaan eronnut näin, että toinen sulkee kokonaan elämästään pois. Tuntuu ihan hirveän julmalle ja sekin vielä, että emme ole käsitelleet asiaa eron jälkeen lainkaan.

Ajatuksia? Miten eteenpäin?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

En oikein usko että se edes auttaisi että hän kertoisi syyn... voisi jopa käydä päinvastoin.
Eteenpäin puhumalla (ei miehelle joka ei kuuntele vaan jollekin joka kuuntelee), kirjoittamalla, käsittelemällä (pettymyksen) tunteita. Se mikä tapa tunteiden käsittelyssä sopii kenellekin on melko yksilöllistä.

Vierailija

Sun pitää käsitellä asia itse. Ex ei ole sun terapeutti. Annat tunteiden tulla ja kuuntele niitä ja anna niiden laimeta. Et pääse niistä eroon, jos pidät mieheen yhteyttä. Vaarana on, että jäät jumiin ja susta tulee stalkkeri. Mies toimii siis fiksusti.

Vierailija

On tavallaan hyvä, että sulla on tarve käsitellä ja työstää eroanne. Ex-miehesi ei vain näytä olevan kypsä sellaiseen. Käsittele asia yksin tai jonkun muun kuin miehen kanssa. Koska sinulla on tunteita miestä kohtaan, voi olla että niistä johtuen haluat alitajuisesti olla miehen kanssa yhteydessä. Älä silti anna periksi vaan siirry eteenpäin elämässäsi. Teit selvästi ainoan oikean ratkaisun erotessanne.

Vierailija

No, kaikesta päätellen ero oli oikea ratkaisu. Miksi haluat, että mies sivaltaa sinua vielä sen viimeisenkin kerran? Haluatko todella kuulla jotain selityksiä. Joka tapauksessa ne eivät olisi mukavaa kuultavaa. Ero on tosiasia, nyt eteenpäin. Miehesi meni jo, niin se vaan on. Rakenna nyt vain omaa elämääsi. Tsemppiä!

Vierailija

Siis sinä jätit ja nyt vielä jankutat perään, että miksi. Ei ihme ettei miestä paljoa kiinnosta vastailla. Kehoittaisin terapoimaan eroa ammattiauttajalla ja sitten uutta tulevaisuutta kohti. 

Vierailija

Olen ollut samanlaisessa tilanteessa. Ei sille voi mitään jos toinen ei halua puhua. Sinä kuitenkin olit jättäjä, joten vähän ymmärrystä jätetylle. Anna toisen olla rauhassa nyt.

Vierailija

Olisi pitänyt puhua silloin niistä viesteistä, kun olitte yhdessä, käsitellä asia silloin. Nyt et saa häneen enää yhteyttä, hän menee elämässään eteenpäin ja se hetki, jolloin olisit voinut jotain vastauksia saada, meni. Vaikka eron syyt ovat ihan painavat ja ero tarpeellinen, yrität nyt tehdä asioita väärässä järjestyksessä. Ei suljettua ovea saa enää auki, joten sinun on nyt elettävä sen kanssa, että suhteenne on lopullisesti ohi, eikä mitään jälkipuintia tule olemaan.

Vierailija

Miksi: koska mies on kusipää joka ei välitä sinun tunteistasi tuon taivaallista. Sulki sinut pois kokonaan eron jälkeen, koska se on hänelle helppoa, kun ei tarvitse kohdata ja käsitellä. Palaten aiempaan; koska on kusipää joka ei välitä sinun tunteistasi tuon taivaallista.

Kuten joku sanoi jo aiemmin, älä yritä edes puhua tyypin kanssa, saisit siipeesi vielä pahemmin. Käsittele tunteesi, puhu ja pura, älä anna miehelle vielä sitäkin voittoa että muutut asian vuoksi vihaiseksi ja katkeraksi. Mies ei selvästi koskaan ollut se joka luulit hänen olevan eikä sellaiseksi muutu.

Vierailija

Kiitos oikein fiksuista kommenteista.

Niin, minä olin jättäjä ja ihan syystä. En vain olisi uskonut, että mies sulkee kokonaan elämästään. Se on varmasti parempi minulle lopulta. Ja totta, rehellisiä vastauksia en tule saamaan missään nimessä. En saanut niitä silloin kun tilanne oli päällä, niin miksi nyt.

Kiitos, että selvensitte ajatuksiani. Ap

Vierailija

Ap, nyt ryhtiliikettä kehiin! Mies on kohdellut sinua suhteenne aikana huonosti ja eron jälkeen poisti sinut kavereistaan ja otti nuo naiset kavereikseen (kaikkea sinäkin vahdit ja vakoilet!) ja nyt vielä pitäisi puida eroa kanssasi. Hänhän on selvä pelimies ja suunnilleen viimeinen asia joka häntä kiinnostaa, on menneiden analysointi. Hän ei ehkä muutu koskaan tai ehkä joskus 60-vuotiaana vähäsen.

Vierailija

Mies teki sinulle ehkä parhaan tempun kaikkien muiden temppujensa lisäksi: sulki sinut elämästään. Vaikka se tuntuu kovalta, se on sinun tulevaisuutesi kannalta paras asia. Yritä olla seuraamatta hänen elämäänsä enää hetkeäkään ja ala rakentaa omaasi. Paljon onnea tulevalle!

Vierailija

Joo, stalkkasin häntä aluksi, en enää, koska voin vain huonosti sen jälkeen. Mies on täysi pelle, tiedän. Kuulemma kahta naista pyörittää yhtä aikaa ja koittaa olla jäämättä kiinni.

Oi,oi, kiitos vielä kerran. Tämä pelimies ei muutu koskaan, koska ottajia meistä naisista löytyy. Mies on siisti, fiksu, hyvännäköinen, kunnollisen oloinen. Tähän minä olen jäänyt kiinni. Kaverin sisin vain on täysin mätä. Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat