En rakastu enää koskaan

Vierailija

Olen 43 v mies. En ikinä enää rakastu...vie liikaa voimia. Tapailen ja nautin...

Kommentit (13)

Vierailija

Minä taas tuskin tulen enää rakastumaan, koska miehistä ei vaan löydy sellaista, johon voisi rakastua. Ovat jotain nautiskelijoita ja muita aidallaistuskelijoita, joita ei oikea parisuhde kiinnosta.

Vierailija

Mä en ole rakastunut koskaan, olen nainen 41 v. Olen kyllä pari kertaa seurustellut, ja uskon että olen rakastanutkin niitä miehiä, mutta sellaista rakastumista, sellaista tunnehuumaa en ole koskaan kokenut. Ystävyys on vaan muuttunut hiljalleen joksikin syvemmäksi kiintymykseksi, jota kutsun rakkaudeksi. Se rakkaus on kuitenkin ollut sellaista ei-vaativaa, en ole esim. kärsinyt juurikaan eroamisesta, koska olen koko ajan tiennyt että me molemmat olemme vapaita eikä ketään voi kahlita.

Vierailija

Niin minäkin luulin, etten enää rakastu. Viimeksi olen ollut rakastunut v.2007.

Pikkujouluissa tapahtui jokin kemiallinen reaktio. Enpä olis uskonut.

M39

Tuttu ajatus tuo, et ei halua vakavaan suhteeseen. Itselläkin on aika vahva pelko siitä, että tulee petetyksi ja hylätyksi. Iän myötä kasvaa kynnys, et pystyy luottamaan toiseen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en ole rakastunut koskaan, olen nainen 41 v. Olen kyllä pari kertaa seurustellut, ja uskon että olen rakastanutkin niitä miehiä, mutta sellaista rakastumista, sellaista tunnehuumaa en ole koskaan kokenut. Ystävyys on vaan muuttunut hiljalleen joksikin syvemmäksi kiintymykseksi, jota kutsun rakkaudeksi. Se rakkaus on kuitenkin ollut sellaista ei-vaativaa, en ole esim. kärsinyt juurikaan eroamisesta, koska olen koko ajan tiennyt että me molemmat olemme vapaita eikä ketään voi kahlita.

Tuttua tekstiä. En minäkään ole koskaan ollut rakastunut, vaikka olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa. En ole miehiä kohtaan koskaan tuntenut samaa kuin esim. kissojani, että ei malta odottaa niiden näkemistä eikä haluaisi koskaan joutua niistä luopumaan. Miehet ovat vaan olleet siinä, ja onhan niistä välittänyt, mutta mitään huumaavaa rakkautta en ole koskaan tuntenut.

-n28

Vierailija

Mä rakastin yhtä miestä liikaakin yli 20 vuotta. Sitten se otti, petti ja lähti, enkä toivu siitä koskaan varmaan. En oikein osaa kuin verrata muita häneen, vaikka ottajia olisi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat