Voisitko aloittaa suhteen miehen kanssa, joka on joskus pettänyt aiempaa kumppaniaan?

Vierailija

Vai altistuuko tuossa vaan itse mahdolliselle pettämiselle?

Kommentit (8)

Vierailija

Voisin. En mieti tuollaisia skenaarioita, saati tee päätöksiä niiden pohjalta. Elän tätä hetkeä, tätä suhdetta. Jos pettää niin pettää, ei siihen kuole, suhde vain loppuu.

Vierailija

En voisi tai jos voisin niin olisin koko ajan varuillani ja se ei olisi terveen parisuhteen piirteitä. Valitettavasti moni tietämäni pettäjä on pettänyt jokaisessa suhteesaaan. Toki poikeuksiakin löytyy ja ihminen voi katua aidosti pettämistään ja olla toistamatta sitä, mutta jotenkin tuntuu, että se on joillakin lievästi ilmaistuna paha tapa, josta eivät pääse eroon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En. Minä voin ottaa vaikka linnakundin, mutta en pettäjää. Edellinen ei uhkaa naiseuttani kuten jälkimmäinen.

Ennemmin ottaisit kumppaniksi henkilön joka on mahdollisesti raiskannut, tappanut, tehnyt molempia, pahoinpidellyt tai ryöstänyt jonkun? Kaiken noista voisit antaa anteeksi mutta pettäminen onkin astetta pahempi rikos? Mikään noista ei uhkaa naiseuttasi? :D

Vierailija

Voisin ja aloitinkin. En tiedä onko pettänyt mua, mutta ei sen niin väliä. Ollaan oltu yhdessä pian reilusti toistakymmentä vuotta. Luulisin että hän ei ole pettänyt juurikaan tässä suhteessa. Jotain satunnaisia voi olla. Aiemmin petti kun oli vielä nuori ja kun suhteessa meni huonosti... Minä olen pettänyt häntä. Hän tietää sen ja nykyään ollaan ihan sujut näiden juttujen kanssa. Kävimme paritetapiassa ja muutenkin ollaan nyt tehty töitä tän suhteen eteen. Elämä hymyilee. Ei tämä niin mustavalkoista ole tämä elämä. Nuorena tietysti kaikki on niin dramaattista ja ymmärrän toki sen.

Vierailija

En nyt voisi kuvitella aloittavani suhdetta kenenkään kanssa, olen jo parisuhteessa/naimisissa. Mutta sinkkuna en usko että aikaisempi pettäminen olisi suhteelle este. Pettäminen ehkä olisi jonkin verran todennäköisempää kuin jos kumppani ei koskaan olisi pettänyt... tai sitten ei, luulisin että pystyn kyllä keskustelemaan ja selvittämään miten kumppani on oppinut virheistään tai miten hän nyt suhtautuu pettämiseen. Toisaalta koen että riski pettämisestä on olemassa suhteessa jokatapauksessa... en myöskään ajattele tilastoja tai todennäköisyyksiä valitessani kumppania enemmän ratkaisee muut asiat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat