Mulle on tosi tuskallista kuunnella yskimistä, muita?

Vierailija

Onko normaalia, onko mulla joku kuuloyliherkkyys? Ei se kivaa ole tietysti kenestäkään, mutta tuntuu ihan kidutukselta, haluaisin hypätä ikkunan läpi ulos. Koko ajan tulee tunne pyytää lasta olemaan hiljaa, mutta sitten muistan ettei se sille mitään voi. Kyllähän se kuulostaa samalta kuin joku koira haukkuisi koko ajan, tuollainen haukkuva yskä.

Kommentit (4)

Vierailija

No ei toi ihan normaaliakaan ole. Kyllä sillä yskijällä on varmasti tukalammat olot kuin sinulla. Kunhan saat itse järkyttävän yskän, niin kokeilepa siinä sitten olla hiljaa. Hanki korvatulpat, jos et kestä normaalielämän ääniä.

Vierailija

Asperger? Korvatulpat, kuulosuojaimet: niillä voit säädellä olosi mukautumaan ympärillä olevaan elämään. Yskijä sen sijaan ei voi säädellä omaa yskimistään, joten ei tosiaan kannata käskeä ketään olemaan hiljaa.

Vierailija

Mä totta kai ymmärrän, että yskijällä ei ole mukavaa, en vaan voi sille mitään että se ääni ärsyttää ja ahdistaa kamalasti. En kyllä ihmettelisi ollenkaan, jos mulla olisi lievä asberger tms. Isälläni oli selkeästi assioireita ja hän ei kestänyt normaalielämän ääniä. Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat