Vastenmielisin tyyli naisella?

Vierailija

Itse sanoisin että muuten ei väliä, kunhan ei ole Kånken-reppu, Converse-kengät tai Jopo-pyörä. Tosi typerän näköistä.

Sivut

Kommentit (155)

Vierailija

Converset tietysti yli 20v naisilla on hoopot. 

Muuten ei oikein tule mieleen paitsi lesbotyyli, eli sellainen stereotypinen pukeutuminen miesten vaatteisiin (jos mies pukeutuu naisten vaatteisiin, se on pervo luuseri, eikä mikään vahva itsenäinen mies - ja sama toimii muuten toiseen suuntaan). Muut naisten tyylit on aika ok. Tietysti jotkut parempia kuin toiset. Mielipidekysymyksiä kun ovat. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin että muuten ei väliä, kunhan ei ole Kånken-reppu, Converse-kengät tai Jopo-pyörä. Tosi typerän näköistä.

Naisella??? Nämä lienee tyttöjen juttuja!

Vierailija

Epäsiisteys, lävistykset, säkkimäiset vaatteet, shokkivärjätyt hiukset, hevarityyli, ituhippityyli, 2000-luvun pissistyyli, karvaisuus (siistimättömät pillu- ja kainalokarvat)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Naisella??? Nämä lienee tyttöjen juttuja!

Mä tunnen 35-vuotiaan naisen joka pitää pääasiassa converseita.

Vierailija

Kerava-tyyli: tökerösti värjätyt hiukset, mauttomia lävistyksiä ja/tai tatskoja, huppari (usein pinkki tai musta). Housuina vaaleat farkut tai kollarit. Paras paikka bongata tätä tyyliä on PK-seudun lähijunassa, tietenkin keravalle mutta todellisuudessa ihan Riihimäelle asti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat