Paljon on palanut rahaa joululahjoihin/mikä on budjetti?

Vierailija

Mulla on jo kaikki lahjat ostettu. Aloitin hyvissä ajoin ripotellen ostamaan ja nyt järkytyin kun laskin hintaa lahjoille... Mulla on siis lahjottavana 1 oma lapsi, 2 kummilasta, 4 lapsen kummia sekä vanhempani. Yhteensä rahaa mennyt n.235e. Tyttäreni lahjojen osuus tuosta on noin 120e. Tyttö 2v8kk.
Tuo ei varmaan kovin iso summa ole mutta hoitovapaalla olevan yh:n tuloihin tosi iso lovi. Mitä teiltä mennyt? Kuinka monelle olette ostaneet?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Mulla budjetti on n. 150 euroa. Miehen lahja syö isoimman siivun, siihen meni 60 e. Kaksivuotiaan lahjaan meni 45 e, lisäksi sitten villasukkapaketit äidille, isälle, pikkusiskolle ja isoveljelle, mummille, papalle ja kahdelle ystävälle. Päiväkotiin ostin kympin suklaapakkauksen, halusin heitä muistaa vaikkei tarvitsekaan, koska tekevät niin upeaa työtä. Tällaiset lahjat opiskelijaäidin budjetilla, olen tyytyväinen :) 

Vierailija

Sukulaislasten lahjojen budjetti on 40€/lahjansaaja. Aikuisille ei osteta. Ja omalle lapselle ostetaan tarpeen mukaan budjetin estämättä. Ja sitten vielä ennen joulua retkahdetaan ostamaan vielä jotain lisää. Eiköhän tästä kaiken kaikkiaan tonnilla selvitä. 

Vierailija

Tällä hetkellä on mennyt noin 55e. Miehelleni ostin lahjan sillä. Budjetoitu on yhteisesti vielä 50e minun äitini ja 50e mieheni äidin lahjaan sekä 50e kummitytölleni ja n.10e hänen veljelleen. Ehkä ostan miehelle vielä kympillä kahdella jotain.

Vierailija

En ole laskenut budjettia eikä enää puutu kuin jokunen ylläri, paria lahjaa metsästän myös itselleni ;) mutta ei ole vielä tullut vastaan. Toinen yh

Vierailija

Apua uskallankohan edes laskea.. Pyöreästi noin 250-300e. Lahjottavia on noin 15 laskien kummit, kihlatun perhe ja oma perheeni sekä muutamat ystävät.. Kauhia määrä. Tosin olen ostanut lahjoja jo kesästä asti niin yhtäkkinen rahan meno ei kirpaise :D

Vierailija

Emme ole tarkemmin budjettia miettineet, mutta emme miehen kanssa halua laittaa paljoa rahaa menemään vaikka sitä aina silti sitten loppujen lopuksi menee... Siis ainakin meidän mielestä paljon menee :). Pojalle lahjat todella hyvistä alennuksista (rattikelkka ja radio ohjattava auto yht. 55 euroa) sekä siskolleni lahja 25 euroa, mummoille (3kpl) lapsi tekee itse (n.20 euroa maksaa kokonaisuudessaan) ja miehelle ostan varmaan n.100 eurolla, tosin ostan yleishyödyllistä mitä muutenkin pitäisi ostaa (vaatteita sun muuta).Ehkä muutamille sukulaisille ostan konvehtia.

Vierailija

Miehelle hankittu Samsung älykello n. 400. Kummilapselle 100 euron lahjakortti urheiluliikkeeseen. Siskon lapsille n. 150 euron vaatteet molemmille. Vielä puuttuu 3 muuta kummilasta ja oman lapsen lahjat. Niihin menee muutama satanen vielä. Äidille myös joku hemmottelujuttu 200-300 euroa, samoin anopille.

Vierailija

3 omaa lasta. Yht. 135€.

Siskon lapset 60€.
Miehen kummityttö 30€.

Sisko 25€.

Molempien vanhemmille suklaata noin 50€.

Mummuille ja vaareille lasten valokuvat, n. 60€ Valokuvaaja- ja postikuluineen.

Eli noin 360€.

Vierailija

En ostanut (tänäkään vuonna) lahjoja kuin omille lapsille (2kpl) sekä miehelle. Rahaa meni noin 500e. Muksujen lahjoihin meni noin 470e ja miehen 30e.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat