Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväosaisen ihmisen tunnistaa siitä, että hän toivoo elävänsä pitkään

Vierailija
17.07.2026 |

Itse en ole kiinnostunut riutumaan tässä köyhyydessä ja kurjuudessa 100-vuotiaaksi. En lähellekään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa! Ihme luuseri olet kyllä. T. sinun mummosi

Vierailija
2/21 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jatkuu kuoleman jälkeen se on todistettu tiedemisten toimesta ja myös kannatta olla positiivenen ettei seuraava elämäsi ole vielä negatiivisempi T. Buddhalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras itkuvirsi 🥇….tähän asti! 

Vierailija
4/21 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy yhyy haluan jo kuolla

Kukaan ei kuule estä!

Vierailija
5/21 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä jatkuu kuoleman jälkeen se on todistettu tiedemisten toimesta ja myös kannatta olla positiivenen ettei seuraava elämäsi ole vielä negatiivisempi T. Buddhalainen.

Kuka antoi ala tähden mielummin perustele miksi olet eri mieltä pelle tätä varten tänne kirjotetaan!

Vierailija
6/21 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoni ymmärtäisi minua, koska hänellä oli sama perinnöllinen sairaus kuin minulla.

Ap

Vierailija
7/21 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummoni ymmärtäisi minua, koska hänellä oli sama perinnöllinen sairaus kuin minulla.

Ap

Ei heru ymmärrystä! T. sinun mummosi

Vierailija
8/21 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitapa linkki tähän tutkimukseen...

(Mikä muuten laittaisi tieteen kirjoituksen uusiksi jne.)

Vierailija
9/21 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ns keskustelu jonka Luin palstalla…

Voi helevetti tätä valitusta…😭😭😭😭

Kiitos Ap riitti tälle pvälle ! 

Vierailija
10/21 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun luuserigeenisi ovat periytyneet. 

Vierailija
11/21 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka antoi ala tähden mielummin perustele miksi olet eri mieltä pelle tätä varten tänne kirjotetaan!

Alatähden. Juu.

Vierailija
12/21 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka ns keskustelu jonka Luin palstalla…

Voi helevetti tätä valitusta…😭😭😭😭

Kiitos Ap riitti tälle pvälle ! 

Itse olen vannoutunut nitistämään ne. Mene vain, ole vapaa.

Vierailija
13/21 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Aion ensikin kerralla juoda,  ha ka ta  ja  ra is ka ta  sinua, kun tulet kylään. Opetellaan yhdessä olemaan! T. sinun mummosi

Vierailija
14/21 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Aion ensikin kerralla juoda,  ha ka ta  ja  ra is ka ta  sinua, kun tulet kylään. Opetellaan yhdessä olemaan! T. sinun mummosi

Ainiin, ja samalla saat  v i t o s e n  s e t e l i n. T. sinun mummosi

Vierailija
15/21 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tämä on juurikin näin kuin AP sanoo sen olevan.

Mikäs siinä elellessä pitkään jos on onnellinen, elämä hymyilee ja ihminen saavuttaa unelmansa ja tavoitteensa ja näinollen elämän mennessä eteenpäin mielenkiinto pysyy yllä ja elämä pääsee kerta toisensa jälkeen yllättämään positiivisesti. Kuulostaa hyväosaisen hommalta. 

Vierailija
16/21 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleellista on, ettei katkeroidu. Nauttia ei kuitenkaan saa.

Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen.

Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

Vierailija
17/21 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tämä on juurikin näin kuin AP sanoo sen olevan.

Mikäs siinä elellessä pitkään jos on onnellinen, elämä hymyilee ja ihminen saavuttaa unelmansa ja tavoitteensa ja näinollen elämän mennessä eteenpäin mielenkiinto pysyy yllä ja elämä pääsee kerta toisensa jälkeen yllättämään positiivisesti. Kuulostaa hyväosaisen hommalta. 

Niinpä. Kun makaa yksin ahtaassa asunnossa kipeänä vuodesta toiseen, niin eipä niitä vuosia todellakaan toivo kymmeniä lisää.

Nuo ränttäävät Veetit eivät tajua elämästä mitään.

Vierailija
18/21 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni erittäin hyväosainen, niinkuin oikeasti suurin osa suomalaisista on, koko maailman mittakaavalla.  En toivo mitään järkyttävän pitkää elämää, mutta pidän kunnostani huolta, koska toivon ennen kaikkea saavani elää mahdollisimman hyväkuntoisena vanhuksena niin kauan kuin elinpäiviä riittää. 

Olen nyt 75 ja jumppaan, tanssin, kävelen ja käyn kuntosalilla.  Kauhuskenario olisi olla huonossa kunnossa muiden armoilla, etenkin jos pää toimisi, mutta kroppa ei. Siksi kuntoilen. 

Vierailija
19/21 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaiset ovat vaarallisia poliitikkoja myöskin siksi että he ovat ateisteja, eivät usko jälleensyntymään vaan asenne on minäminä ja minunjälkeenivedepaisumus.

Vierailija
20/21 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mielestäni erittäin hyväosainen, niinkuin oikeasti suurin osa suomalaisista on, koko maailman mittakaavalla.  En toivo mitään järkyttävän pitkää elämää, mutta pidän kunnostani huolta, koska toivon ennen kaikkea saavani elää mahdollisimman hyväkuntoisena vanhuksena niin kauan kuin elinpäiviä riittää. 

Olen nyt 75 ja jumppaan, tanssin, kävelen ja käyn kuntosalilla.  Kauhuskenario olisi olla huonossa kunnossa muiden armoilla, etenkin jos pää toimisi, mutta kroppa ei. Siksi kuntoilen. 

Luulisi 75-vuotiaan ymmärtävän, että kaikkia sairauksia ei voi estää jumppaamalla tai muullakaan omalla toiminnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi