Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon on palanut rahaa joululahjoihin/mikä on budjetti?

Vierailija
07.12.2015 |

Mulla on jo kaikki lahjat ostettu. Aloitin hyvissä ajoin ripotellen ostamaan ja nyt järkytyin kun laskin hintaa lahjoille... Mulla on siis lahjottavana 1 oma lapsi, 2 kummilasta, 4 lapsen kummia sekä vanhempani. Yhteensä rahaa mennyt n.235e. Tyttäreni lahjojen osuus tuosta on noin 120e. Tyttö 2v8kk.
Tuo ei varmaan kovin iso summa ole mutta hoitovapaalla olevan yh:n tuloihin tosi iso lovi. Mitä teiltä mennyt? Kuinka monelle olette ostaneet?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiselle ja taaperolle viikko auringossa ja opintolainan yksi lyhennys yhteensä 700. Soitin yhdelle 260, muiden lasten lahjat ja pikkujutut ehkä 700 euroa. Toki kaksi nuorinta lähtee matkalle mukaan myös mutta se ei ole lahja koska asuvat vielä kotona. T. Yh

Vierailija
22/29 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30€ mennyt lahjoihin tähän mennessä ja varmaan satasella tulee vielä ostettua. Joka joulu vaan tulee paniikki ku ei meinaa keksiä lahjoja kaikille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, en oo ees laskenut mutta voin arvioida, lahjat siis ostettu jo.

Miehelle Björn borg bokseripakkaus, shamppoo mitä käyttää aina ja on loppumassa ja viskipullo noin 100 euroa.

Äidille Hugo Bossin hajuvesi ja äidin miehelle pari suihgugeeliä noin 65 euroa.

Anopille ja appiukolle laudeliina ja viinipullo noin 35 euroa.

Miehen siskolle hamppujauhetta ja jotain luomupähkinöitä noin 15 euroa.

Miehen veljelle ja hänen vaimolleen viinipullo ja partyliten glowlitekynttilä noin 30 euroa.

Omalle veljelle muutamia erikoisoluita noin 20 euroa.

Äidin miehen tyttären tyttärelle (kohta 4- vuotias) puinen enkelinmuitoinen heijastin hänen nimellään joka piti teettää kohta nimi harvinainen ja muutama muumilaku noin 10 euroa.

Kummitytölle (16-vuotias) teema-sarjaa noin 25 euroa.

Kummipojalle (6- vuotias) Benettonin huppari ja legopakkaus noin 50 euroa.

Miehen mummolle partyliten sydän tuikkivateline 19,90 euroa.

Parhaan ystäväni tyttärelle (7-vuotias) bodyshopista pari huulirasvaa noin 15 euroa.

Jouluavun kautta eräälle perheelle jouluherkkukori noin 25 euroa.

Eli aika paljon rahaa menee, toisaalta ollaan myös aina saatu kivoja lahjoja 😊

Tosin mies on osallistunut myös lahjojen hankintaan poissuljettuna omansa ja tuosta puuttuu miehen lahja mulle (oon toivonut noin 200 euroa maksavaa kelloa) ja koirille ostetaan muutamalla eurolla jotkut luut tms ja paketoidaan Niin on heillekin aatoksi hommaa 😊

Vierailija
24/29 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lahjat miehelle (100-200€) ja kahdelle kummilapselle (á 25€).

Vierailija
25/29 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta noin 50 e/lapsi

Lisäksi namit vielä lahjaan.

Aikuisille jotain pientä. Tyyppiä viinipullo.

Vierailija
26/29 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille menee/meni n. 150 e/naama.

Ystäville ja ystävien lapsille yhteensä n. 50e.

Miehelle ja sukulaisille n. 150e.

Että 500 e käytän/käytin. Isovanhemmat tahtoo osallistua lasten toivelahjoihin n. 300 eurolla, että jos he eivät ostaisi, niin sitten mä käyttäisin n. 800 e.

Se on muuten saatanan kumma, että se olen aina minä, joka hankkii ja miettii lahjat. Ja nykyään myös maksan :D No, työttömänä oleva mies saa kyllä jynssätä talon puhtaaksi hammasharjalla ja kuoria juureksia sormet verellä.

Vierailija
27/29 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat vain kahdelle lapselle. Kummallekin yksi 20 euron lahja eli yhteenä 40 euroa. Siivoojan palkalla ei ihmeitä ostella.

Vierailija
28/29 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/29 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, en oo ees laskenut mutta voin arvioida, lahjat siis ostettu jo.

Miehelle Björn borg bokseripakkaus, shamppoo mitä käyttää aina ja on loppumassa ja viskipullo noin 100 euroa.

Äidille Hugo Bossin hajuvesi ja äidin miehelle pari suihgugeeliä noin 65 euroa.

Anopille ja appiukolle laudeliina ja viinipullo noin 35 euroa.

Miehen siskolle hamppujauhetta ja jotain luomupähkinöitä noin 15 euroa.

Mistä löydät noin halvan bossin hajuveden + siihen vielä suihkugeeli 65 €?

Miehen veljelle ja hänen vaimolleen viinipullo ja partyliten glowlitekynttilä noin 30 euroa.

Omalle veljelle muutamia erikoisoluita noin 20 euroa.

Äidin miehen tyttären tyttärelle (kohta 4- vuotias) puinen enkelinmuitoinen heijastin hänen nimellään joka piti teettää kohta nimi harvinainen ja muutama muumilaku noin 10 euroa.

Kummitytölle (16-vuotias) teema-sarjaa noin 25 euroa.

Kummipojalle (6- vuotias) Benettonin huppari ja legopakkaus noin 50 euroa.

Miehen mummolle partyliten sydän tuikkivateline 19,90 euroa.

Parhaan ystäväni tyttärelle (7-vuotias) bodyshopista pari huulirasvaa noin 15 euroa.

Jouluavun kautta eräälle perheelle jouluherkkukori noin 25 euroa.

Eli aika paljon rahaa menee, toisaalta ollaan myös aina saatu kivoja lahjoja 😊

Tosin mies on osallistunut myös lahjojen hankintaan poissuljettuna omansa ja tuosta puuttuu miehen lahja mulle (oon toivonut noin 200 euroa maksavaa kelloa) ja koirille ostetaan muutamalla eurolla jotkut luut tms ja paketoidaan Niin on heillekin aatoksi hommaa 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi