Oon lihonut hirveäati kun pitää syödä antipsykootteja. :(

Vierailija

Kaikki vanhat vaatteet kittanoita. Pystyykö laihtumaan jos syö noita? Onko kellään kokemusta. Pakko vissiin syödä loppuelämä.

Kommentit (5)

Vierailija

Juttele lääkärisi kanssa. Ovatko nämä nykyiset lääkkeet ensimmäiset antipsykoottiset lääkkeet vai oletko kokeillut muita?  Eri lääkkeet toimivat ihmisillä eri tavoin, monilla esim. Abilify on jopa pudottanut painoa.

Valitettavan usein lääkkeet aiheuttavan painonnousua. Joiltain ne hävittävät kylläisyyden tunteen, jolloin tulee syötyä huomattavasti aiempaa enemmän.

Oikea osoite on hoitava lääkäri. Ota asia puheeksi. Älä tingi terveellisestä syömisestä, koska se voi pahentaa oloasi. Tsemppiä.

Vierailija

Taitaa aika moni suomalainen vetää sitten antipsykootteja, mitä nyt taas pisti tuo pulleroiden määrä silmään... No asiahan ei minulle kuulu, saahan sitä olla vaikka minkä mallinen ja kokoinen jos ei itseä haittaa. Minua haittaisi, mutta onneksi ei ole tuota ongelmaa. :)

Vierailija

Kauanko olet syönyt antipsykootteja ja paljon olivat mittasi kun aloitit vs. Nyt? Mä lihoin aikanani 15 kg niiden aloittamisen jälkeen aika nopeasti, mutta joku vuosi aloituksen jälkeen tasaantui ja sain laihdutettua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taitaa aika moni suomalainen vetää sitten antipsykootteja, mitä nyt taas pisti tuo pulleroiden määrä silmään... No asiahan ei minulle kuulu, saahan sitä olla vaikka minkä mallinen ja kokoinen jos ei itseä haittaa. Minua haittaisi, mutta onneksi ei ole tuota ongelmaa. :)

Sulla on vähän muuta ongelmaa...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat