Olen ihastunut. Miksi koskee näin paljon olla ihastunut?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

TIEDÄN TUNTEEN OON VIISI KUUKAUTTA TYKÄNNY YHDESTÄ TYTÖSTÄ JOKA EI HUOMIOI MINUA MILLÄÄN TAVALLA MUTTA IHASTUS EI KUITENKAAN MENE POIS JA SATTUU NIIN SAATANASTI

Yhdessä vaiheessa meni jo ihan pikkasen paremmaksi koska tyttö ei käynyt oikein koulussa, joten en tätä nähny ja sen lisäksi minusta tuli myös läheinen hänen parhaan kaverin kanssa jota suoraan sanoen käytin hyväksi että saada ajatukset pois tästä tytöstä... olihan se täysin väärä henkilö koska tytöillä sama haju, puhe ja pukeutumis tyyli

Vierailija

Miten voi aikuinen ihminen olla kuin teini. :/
Ei nukuta, ei ole nälkä ja ajatukset pyörii vaan tässä miehessä.
Voi, kun saisi nämä tunteet pois, sormia napsauttamalla vain. Puff!
-Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen on ihan pyllystä. En tajua koko hommaa. Miksi sellainen tunne on luotu, kun se ei aiheuta muuta kuin murhetta.

Niinpä! Voisin olla tuntematta mitään.
-Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
-Ap

Aika sama tunne, niin epätoivoista. Luulin, että näin käy vain nuoremmille. Pelkään, etten kestä jossain vaiheessa enää ja kerron tunteistani, mutta kun en edes tiedä, mitä haluan, uskalla ajatellakaan. Huomenna taas menee puoli päivää epätoivosta ähkyen.

Vierailija

Sama vika. Toisaalta mulla ei kyllä enää ole vaaleanpunaiset lasit silmillä, tällä kohteella on myös ärsyttäviä pirteitä. Ja sitten se kiusaa vaikka hipaisemalla kun antaa jonkun tavaran tai koskemalla selkää kun päästää mut ovesta ensin. Miksi pitää kiusata tuolla tavallaaaa....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap

Aika sama tunne, niin epätoivoista. Luulin, että näin käy vain nuoremmille. Pelkään, etten kestä jossain vaiheessa enää ja kerron tunteistani, mutta kun en edes tiedä, mitä haluan, uskalla ajatellakaan. Huomenna taas menee puoli päivää epätoivosta ähkyen.

Minä olen niin nössö, että en uskaltaisi ikinä kertoa tunteistani. Joka päivä tuijottelen häntä ja haaveilen. Pahinta tässä on se, että mies vastaa hymyihini (joskus hön saattaa hymyillä ensin) ja juttelee mukavia. Perhanan perhana.
-Ap

Vierailija

Ap, mitä luulisit tapahtuvan, jos hän arvaisi tunteesi? Samassa liemessä tosiaan. Mies sattui olemaan hiukan liian huomaavainen siihen nähden, mihin olen tottunut. Sen seurauksena rakkauden kaipuussa päässäni alkoi tapahtua jotain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap

Jospa huominen kuitenkin menee ihan mukavasti. Toivotaan ainakin niin.

carrie

Ihastuminen ilman vastakaikua on pahin riuduttamisen muoto! Oon ollut ihastunut, mutta joutunut peittämään sen niin, että sattui ihan fyysisesti. Olin aivan poissa tolaltani.

Mistähän sen ihastumisen tietää? Näkyykö ulospäin?

Oon yrittänyt peitellä kaikin mahdollisin keinoin.

Mies on upea, super herrasmies. Ajoittain tuntuu, että hän voisi myös olla kiinostunut, mutta kun en tiedä.. ääh, ihan hirveetä.

Yksi tuttava sanoi, että se mies yleensä istuu yksin lounaalla ja lukee iltalehteä. Sitt jos olen syömässä hän tulee joko samaan tai viereiseen pöytään. Kerran hän sanoi, että eihän tää ole soveliasta istua yhdessä ja hymyili. ..pienessä päässäni vaan mietin, että tarkoittakohan tuo jotakin....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä luulisit tapahtuvan, jos hän arvaisi tunteesi? Samassa liemessä tosiaan. Mies sattui olemaan hiukan liian huomaavainen siihen nähden, mihin olen tottunut. Sen seurauksena rakkauden kaipuussa päässäni alkoi tapahtua jotain.

Erittäin hyvä kysymys. Työskentelystä ei tulisi mitään, ei kyllä nytkään meinaa tulla. Olisi varmaan aika kiusallinen meininki.
Tänään taas ilmeiltiin ja heitettiin läppää. Hymyjäkin irtosi, puolin ja toisin, satoja.
Tämä on niin syvältä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen on ihan pyllystä. En tajua koko hommaa. Miksi sellainen tunne on luotu, kun se ei aiheuta muuta kuin murhetta.

Niinpä! Voisin olla tuntematta mitään.
-Ap

Joopa joo. Ja sit olet niinkuin mä, kierin epätoivossa kun 10 vuoteen tuntenut mitään romanttisia tunteita, katselen toisia pareja ja tiedän että minulta puuttuu jotain, mutta en vain pysty tuntemaan, ja kaipaan niitä vanhoja vahvoja tunteita.

Passivoitumisen ja sulkeutumisen sijaan voisit pistää toiveesi ja tarmosi siihen että saat tunteesi täytettyä. Koska siks ne tunteet on siellä. Että sä tekisit niinkuin tahtoisit. Kaikesta muusta voin sanoa vaan omasta kokemuksesta, että ei kannata.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat