Oletko onnellisesti 60 vuotias?
Minä olen. Elän vihdoinkin itselleni. En kaipaa seuraa enkä varsinkaan seksiseuraa. Nautin yksinolosta, mökillä olosta, ulkoilusta, luonnosta, lukemisesta jne. En kaipaa kavereita enkä ihmisiä. Riittää, että olo on puhdas ja siisti. En välitä enää turhaan tällätä itseäni. Joskus voisi olla kiva nukkua jonkun kiltin ja lämpimän miehen kainalossa, jutella ja nauraa tms. Ehkä löytyisi tällainen toinen höppänä. Mutta ei ole välttämätöntä. Tuntuu, että elän nyt elämäni parasta aikaa.
Kommentit (11)
Muuten samoja juttuja, mutta kaipaan kyllä välillä seksiseuraa.
Sama täällä. Onnellinen kun herään aamulla. Ja koko päivän. Myös illalla tunnen syvää onnea kun olen elossa ja terve. Asun yksin isossa omistusasunnossa. Ja vietän päiväni niinkuin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Muuten samoja juttuja, mutta kaipaan kyllä välillä seksiseuraa.
Mä olen vähän nuorempi. En ymmärrä, mitä saat seksistä. Monet jo viisikymppiset miehet on huonoja panemaan.
En kaipaa kavereita enkä ihmisiä. Riittää, että olo on puhdas ja siisti. En välitä enää turhaan tällätä itseäni. Joskus voisi olla kiva nukkua jonkun kiltin ja lämpimän miehen kainalossa, jutella ja nauraa tms.
Eipä ole elämäsi ikävuodet opettaneet, että jos sanoo, ettei kaipaa ihmisiä, siihen ei kannata heti perään kirjoittaa, että kaipaa kuitenkin.
Kaiken lisäksi roikut tällä palstalla muiden ihmisten kanssa.
Olen. Todella. Rahaa on tarpeeksi, kiva asunto. Lapsilla menee kivasti.
Minkälaista helvettiä sun elämä on sitten aiemmin ollut?
66v.
Olen onnellinen, toki läheisyyttä ja seksiä kaipaan yhä mutta ae on miehen puolelta ohi. Puolet vuodesta maailmalla
Olen. 7 vuotta nuorempi mieheni lähti juuri omalle asunnollen, vietettyämme viikonlopun täällä mun asunnolla.
Olen "vasta" 54 v, mutta en voi kuvitella olevani onnellinen 60-vuotiaana, jos jään yksin. Olen naimisissa nuoruuden rakkaani kanssa, yhdessä on hyvä olla. Seksiä on (kiitos hormonikorvaushoidon!) ihan kuten nuorempanakin. Kaipaan seuraa ja keskusteluja. Eläkeikä on joskus 67-vuotiaana.
Kauanko olet elänyt yksin?