Mistä sinkkunainen saa seksiä?
Hei. Olen törmännyt tässä nyt hieman erikoiseen ongelmaan. Olen nätti 25v hoikka nuori nainen ja ensimmäistä vuotta sinkkuna sitten rippikoulun.
Olen ollut jo lähes vuoden ilman seksiä. Bilettämässä käyn säännöllisesti, mutta vähempää ei voisi kiinnostaa lähteä suomalaisen känniääliön matkaan. Netissä seksiä etsivät miehet (sinkku) taas ovat järjestään sieltä "alemmasta kastista", koska etsin tasokasta miestä niin tuntuu, että olen tällä hetkellä puun ja kuoren välissä.
En halua tällä hetkellä mitään vakavaa parisuhdetta.
Naimisissa/parisuhteessa olevia komeita miehiä olen kyllä netissä tavannut, mutta ei ole oikein minun juttuni alkaa säätämään ukkomiehien kanssa.
Mitä tässä nyt oikein pitäisi sitten tehdä!? Lähteä arki-iltana alkuillasta tasokkaisiin mestoihin, etsiä selväpäinen komea mies ja ehdottaa seksiä, ennen kuin mies on liian humalassa?
Kommentit (21)
Asut varmaan jossain peräperseessä missä ei ole edes mahdollisuuksia törmätä komeisiin vapaisiin miehiin.
Mene hengailemaan vok:in läheisyyteen niin lemmenhetki tulee nopeammin kuin uskotkaan , Allahin poikalapset kyllä rasvaa kaikki reikäsi ja vielä todennäköisesti porukalla CREAMPIE 😇
Kyllä siellä baarissa muitakin on kuin niitä ns. känniääliöitä. Et säkään mikää kultakimpale kuitenkaan ole että ansaitset vaan jotain priimaa :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä baarissa muitakin on kuin niitä ns. känniääliöitä. Et säkään mikää kultakimpale kuitenkaan ole että ansaitset vaan jotain priimaa :D
Kyllä sitä on oikeus vaatia jos siltä itsestä tuntuu? -ap
kavereiden kaverit? pyydä että sulle järjestetää deittejä.
"suomalaisen känniääliön matkaan".
Kannattaa varmaan mennä ulkomaille pantavaksi; ei mainekaan leviä.
-Mies 29v + 1v-
Miksi pitäisi saada seksiä? Aika yliarvostettua. Maailmassa on paljon parempiakin asioita kuten esim. hyvä ruoka, kulttuuri, taide-elämykset, matkustelu, luonto, tiede, jne. :)
Sama ongelma, en jaksa enää mun fuckboyta ku se on niin rasittavaks muuttunu (vaikka seksi on hyvää.)
Lyhyt vastaus: käytä mielikuvitusta :)
T: Kekseliäs rouva
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä nyt oikein pitäisi sitten tehdä!? Lähteä arki-iltana alkuillasta tasokkaisiin mestoihin, etsiä selväpäinen komea mies ja ehdottaa seksiä, ennen kuin mies on liian humalassa?
Siinähän se tuli. Juuri noin, ja miksei viikonloppunakin. Tarpeeksi ajoissa menet ja ehdotat seksiä. Toimii varmasti.
"Hei. Olen törmännyt tässä nyt hieman erikoiseen ongelmaan. Olen nätti 25v hoikka nuori nainen ja ensimmäistä vuotta sinkkuna sitten rippikoulun.
Olen ollut jo lähes vuoden ilman seksiä. Bilettämässä käyn säännöllisesti, mutta vähempää ei voisi kiinnostaa lähteä suomalaisen känniääliön matkaan. Netissä seksiä etsivät miehet (sinkku) taas ovat järjestään sieltä "alemmasta kastista", koska etsin tasokasta miestä niin tuntuu, että olen tällä hetkellä puun ja kuoren välissä.
En halua tällä hetkellä mitään vakavaa parisuhdetta.
Naimisissa/parisuhteessa olevia komeita miehiä olen kyllä netissä tavannut, mutta ei ole oikein minun juttuni alkaa säätämään ukkomiehien kanssa.
Mitä tässä nyt oikein pitäisi sitten tehdä!? Lähteä arki-iltana alkuillasta tasokkaisiin mestoihin, etsiä selväpäinen komea mies ja ehdottaa seksiä, ennen kuin mies on liian humalassa?" - Eihän tämä tietenkään lohduta, mutta hieman sama ongelma, sillä erotuksella, että olen vastakkaista sukupuolta, vaikka ei kais ukupuolella tässä kai pitäisi olla, mitään merkitystä. Itse olen kyllä sen verta laiska, että en omalta osaltani puhuisi säännöllisestä bilettämisestä, enkä myöskään ole 100% varma siitäkään, että "minun tasoiseni" nainen bilettäisi joka viikonloppu, jossain baarissa. Ja tätä ei kai pitäisi tunnustaa, mutta itse asiassa olen seurustelussa paljon kokemattomampi, sillä rippikoulun jälkeen olen ollut aiemminkin sinkkuna. Ja kuten sanottu mieluummin olenkin kuin aktiivisesti metsästäsin itselle kumppania sen paremmin hetken huumaan kuin pidempään kanssa käymiseen.
Itse löysin vastauksen blogista. Sain hyvää seuraa 100naistako -blogin Kristianista. Kundin kanssa on tullut harrastettua seksiä jo neljä kertaa, ja joka kerta on ollut helppoa ja hauskaa.
Ei tämä varmaan kaikille toimi, mutta omalla kohdallani on ollut ihan käypä ratkaisu. Viesti menemään kun tekee mieli, ja eikun hommiin. Saa kivasti nollattua aivot, ja tietää mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin vastauksen blogista. Sain hyvää seuraa 100naistako -blogin Kristianista. Kundin kanssa on tullut harrastettua seksiä jo neljä kertaa, ja joka kerta on ollut helppoa ja hauskaa.
Ei tämä varmaan kaikille toimi, mutta omalla kohdallani on ollut ihan käypä ratkaisu. Viesti menemään kun tekee mieli, ja eikun hommiin. Saa kivasti nollattua aivot, ja tietää mitä saa.
Oon kanssa tuollaisen blogistin kanssa touhunnut. Eihän toi tosiaan kaikille sovi, mutta jotenkin se oma, helppo fuckbuddy toimii itellä mukavasti. Asutaan vielä sen verran kaukana toisistamme, ettei tarvitse sen naamaa katsella, jos ei halua.
Juuri tuo asenne on valitettavan monella naisella tänäpäivänä. Pidätte itseänne yli hyvännäköisenä ja fiksuna sekä nostatte itsenne jalustalle muita ihmisiä ja varsinkin miehiä kohtaan. Pidätte itseänne paremman kuokan kansalaisina kuin muut. Seksi on seksiä jos ei halua suhteeseen ryhtyä. Mitä ihmeellistä siinä on. Katsokaa peiliin niin sieltä se ongelma seksin puutteeseen johtuu...
Ne tasokkaat erottuu joukosta juuri siksi kun niitä on huomattavasti vähemmän. Tottakai baareissa ja seuranhakupalveluissa 99% sekä miehistä että naisista on päällisin puolin ihan tavallisia, ei mitään erityistä huomiota herättäviä tai satumaista karismaa tihkuvia ihmisiä, mutta jos pitää silmät auki ja verkot vesillä aina välillä sitä osuu haaviin jotain kiinnostavaa. Uskon siihen että ihmisillä on tapana ajautua kaltaistensa seuraan ihan luonnostaan, eikä niiden helmien löytämiseksi ole olemassa mitään tiettyjä paikkoja tai tapoja. Ihan ensimmäisenä krantun on tietysti tärkeää katsahtaa myös sinne peiliin ja varmistaa että täyttää itse omat kriteerinsä, sillä muuten toiveesi on jo lähtökohtaisesti epärealistinen. Hyvää saadakseen täytyy olla valmis kehittämään itseään sinne hyvän tasolle. Ja tällä nyt en tarkoita pelkkää ulkonäköä vaan koko olemustasi ja sitä että olet sinut itsesi ja sinkkuuden kanssa. Näissäkään asioissa ihmeitä ei vain jotenki mystisesti "tapahdu" vaan yleensä ne tehdään ja aikaansaadaan ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt vastaus: käytä mielikuvitusta :)
T: Kekseliäs rouva
Juuri noin. Samasta paikasta kuin rouvasimmeisetkin halutessaan. Maailma on avoin :)
Ihan se tahtoo ongelma olla, kun miehankutaleita pyörii koko ajan hameissa. Niin se on aina ollut mulla, kun olen hyvännäköinen, vaikka sen itse sanonkin.
Mikään ei ole rasittavampaa kuin itseään suureksi naistenmieheksi luuleva, itseään täynnä oleva reppana, joka yrittää päästä naisen housuihin puoliväkisin. Jos tällaiselle menet sanomaan, et sori ei kiinnosta, niin sitten suututaan.
Olenkin keskittynyt ulkonäöltään vaatimattomimpiin miehiin, joilla on ison egon sijaan korvien välissä jotakin. Harvoin olen joutunut pettymään.
lentokentältä, kirjakaupoissa notkuu upeita miehiä. ei mitään nörttejä. älykkäitä, hyvinpukeutuvia.
kahviloista
Käytännössä mistä vain