Mistä sinkkunainen saa seksiä?

nättitummanainen

Hei. Olen törmännyt tässä nyt hieman erikoiseen ongelmaan. Olen nätti 25v hoikka nuori nainen ja ensimmäistä vuotta sinkkuna sitten rippikoulun.
Olen ollut jo lähes vuoden ilman seksiä. Bilettämässä käyn säännöllisesti, mutta vähempää ei voisi kiinnostaa lähteä suomalaisen känniääliön matkaan. Netissä seksiä etsivät miehet (sinkku) taas ovat järjestään sieltä "alemmasta kastista", koska etsin tasokasta miestä niin tuntuu, että olen tällä hetkellä puun ja kuoren välissä.
En halua tällä hetkellä mitään vakavaa parisuhdetta.
Naimisissa/parisuhteessa olevia komeita miehiä olen kyllä netissä tavannut, mutta ei ole oikein minun juttuni alkaa säätämään ukkomiehien kanssa.
Mitä tässä nyt oikein pitäisi sitten tehdä!? Lähteä arki-iltana alkuillasta tasokkaisiin mestoihin, etsiä selväpäinen komea mies ja ehdottaa seksiä, ennen kuin mies on liian humalassa?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Mene hengailemaan vok:in läheisyyteen niin lemmenhetki tulee nopeammin kuin uskotkaan , Allahin poikalapset kyllä rasvaa kaikki reikäsi ja vielä todennäköisesti porukalla CREAMPIE 😇

Vierailija

Kyllä siellä baarissa muitakin on kuin niitä ns. känniääliöitä. Et säkään mikää kultakimpale kuitenkaan ole että ansaitset vaan jotain priimaa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä baarissa muitakin on kuin niitä ns. känniääliöitä. Et säkään mikää kultakimpale kuitenkaan ole että ansaitset vaan jotain priimaa :D

Kyllä sitä on oikeus vaatia jos siltä itsestä tuntuu? -ap

Vierailija

Miksi pitäisi saada seksiä? Aika yliarvostettua. Maailmassa on paljon parempiakin asioita kuten esim. hyvä ruoka, kulttuuri, taide-elämykset, matkustelu, luonto, tiede, jne. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä nyt oikein pitäisi sitten tehdä!? Lähteä arki-iltana alkuillasta tasokkaisiin mestoihin, etsiä selväpäinen komea mies ja ehdottaa seksiä, ennen kuin mies on liian humalassa?

Siinähän se tuli. Juuri noin, ja miksei viikonloppunakin. Tarpeeksi ajoissa menet ja ehdotat seksiä. Toimii varmasti.

Vierailija

"Hei. Olen törmännyt tässä nyt hieman erikoiseen ongelmaan. Olen nätti 25v hoikka nuori nainen ja ensimmäistä vuotta sinkkuna sitten rippikoulun.
Olen ollut jo lähes vuoden ilman seksiä. Bilettämässä käyn säännöllisesti, mutta vähempää ei voisi kiinnostaa lähteä suomalaisen känniääliön matkaan. Netissä seksiä etsivät miehet (sinkku) taas ovat järjestään sieltä "alemmasta kastista", koska etsin tasokasta miestä niin tuntuu, että olen tällä hetkellä puun ja kuoren välissä.
En halua tällä hetkellä mitään vakavaa parisuhdetta.
Naimisissa/parisuhteessa olevia komeita miehiä olen kyllä netissä tavannut, mutta ei ole oikein minun juttuni alkaa säätämään ukkomiehien kanssa.
Mitä tässä nyt oikein pitäisi sitten tehdä!? Lähteä arki-iltana alkuillasta tasokkaisiin mestoihin, etsiä selväpäinen komea mies ja ehdottaa seksiä, ennen kuin mies on liian humalassa?" - Eihän tämä tietenkään lohduta, mutta hieman sama ongelma, sillä erotuksella, että olen vastakkaista sukupuolta, vaikka ei kais ukupuolella tässä kai pitäisi olla, mitään merkitystä. Itse olen kyllä sen verta laiska, että en omalta osaltani puhuisi säännöllisestä bilettämisestä, enkä myöskään ole 100% varma siitäkään, että "minun tasoiseni" nainen bilettäisi joka viikonloppu, jossain baarissa. Ja tätä ei kai pitäisi tunnustaa, mutta itse asiassa olen seurustelussa paljon kokemattomampi, sillä rippikoulun jälkeen olen ollut aiemminkin sinkkuna. Ja kuten sanottu mieluummin olenkin kuin aktiivisesti metsästäsin itselle kumppania sen paremmin hetken huumaan kuin pidempään kanssa käymiseen.

Tytti

Itse löysin vastauksen blogista. Sain hyvää seuraa 100naistako -blogin Kristianista. Kundin kanssa on tullut harrastettua seksiä jo neljä kertaa, ja joka kerta on ollut helppoa ja hauskaa.

Ei tämä varmaan kaikille toimi, mutta omalla kohdallani on ollut ihan käypä ratkaisu. Viesti menemään kun tekee mieli, ja eikun hommiin. Saa kivasti nollattua aivot, ja tietää mitä saa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse löysin vastauksen blogista. Sain hyvää seuraa 100naistako -blogin Kristianista. Kundin kanssa on tullut harrastettua seksiä jo neljä kertaa, ja joka kerta on ollut helppoa ja hauskaa.

Ei tämä varmaan kaikille toimi, mutta omalla kohdallani on ollut ihan käypä ratkaisu. Viesti menemään kun tekee mieli, ja eikun hommiin. Saa kivasti nollattua aivot, ja tietää mitä saa.

Oon kanssa tuollaisen blogistin kanssa touhunnut. Eihän toi tosiaan kaikille sovi, mutta jotenkin se oma, helppo fuckbuddy toimii itellä mukavasti. Asutaan vielä sen verran kaukana toisistamme, ettei tarvitse sen naamaa katsella, jos ei halua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat