Teini-ikäinen lapseni pyysi minua ostamaan nicorettea.

Vierailija

Tyttö on 15 ja jäi jo pari vuotta sitten kiinni tupakasta. Aikani marmatin asiasta, mutta silti tuli välillä tupakan hajuisena kotiin. Väsyin saarnaamaan, mutta en koskaan hyväksynyt sitä. Nyt tyttö haluaa kuulemma omien sanojen mukaan kokonaan eroon tupakasta ja pyysi minua ostamaan nicorettea. Siihenhän on se 18 vuoden ikäraja jos nyt oikein muistan.
Mulla on vähän ristiriitaiset fiilikset tästä, koska nicorette on myös tavallaan tupakkatuote, mutta jos se auttaa häntä pääsemään irti itse savukkeesta niin kannattaisko vaan ostaa??

Kommentit (7)

Vierailija

Tottakai autat ja kannustat lastasi pääsemään eroon tupakasta. Tässä hommassa kaikki lailliset keinot ovat sallittuja eikä haittaa vaikka pikkuisen menisi lattomuuden puolellekin.

Vierailija

Hän ei sellaista tarvitse. Hän on polttanu niin vähän aikaa että laittaa sen askin roskiin ja lopettaa. Jos hän alkaa käyttää nyt muulla tavalla nikotiinia niin opettaa vain kropan saamaan sitä lisää.

Ehkä suurin ongelma on se että kuinka selittää kavereilleen ettei polta. On helpompi sanoa että on riippuvainen ja käyttää korviketta.

Älä osta hän on liian nuori.

Vierailija

Älä osta hän on aivan liian nuori. Ja toinen asia on se että osa nurista käyttää sitä väärin. Varsinkin esim. laastaria. Siihen voidellaan mopilaattia ym. ja siitä saadaan kunnon kitsit. Ette taida tietää mitä nykynuoret osaa.

Vierailija

Totta kai kannattaa kannustaa lasta lopettamaan.

En vaan tosin muista, mutta olikos noissa korviketuotteissa, että pitäisikö alaikäisen mielellään saada lääkärin siunaus asialle vielä ennen käyttöä? 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat