Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen seksuaalinen valta

Vierailija

Nyt siskot, tämä on kapina! Täälläkin on aina jatkuvasti keskusteluita joissa mollataan naisten ulkonäköä, ja tänäänkin on pyörinyt keskustelu jossa taviksennäköiset naiset kertovat kelpaavansa vain seksiin, ei mihinkään muuhun. Onko suomalainen nainen liian helppo ja siksi täysi itsestäänselvyys suomalaiselle miehelle? Jos olisimme tiukempia seksuaalisen käyttäytymisemme suhteen, niin alkaisiko suomalainen mies kohdella meitä paremmin?

Ja toinen asia, seksuaalinen häirintä. Niin moni kertoo täälläkin saaneensa todella törkeää kohtelua tai kokeneensa seksuaalista häriintää. Pistetään nuo urpot urakalla kuriin! Itse puutun aina tilanteisiin kun näen, toivottavasti puutut sinäkin. Annan myös terävällä kielelläni tiukkaa palautetta heti takaisin jos joku tulee takalistoani taputtelemaan. Ei hymistellä vaivaantuneina vaan heti kova palaute takaisin. On naisellakin sentään ihmisarvo. Tämä pätee myös toiseen suuntaan, myöskään miehiä ei saa häiritä seksuaalisesti, kopeloida tms. Ollaan kaikki kunnioittavia toisiamme kohtaan.

Mitä ajatuksia tämä herättää?

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Niin kauan kun naiseen suhtaudutaan kuin näyttelyeläimeen tai ajatellaan että naisen voi ostaa olemme kaukana tasa-arvosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan teillä miesvihaajilla jo omat kerhonne.

Oikeus fyysiseen koskemattomuuteen lukee jo ihmisoikeusjulistuksessa että suomen laissa. Olen täysin kyllästynyt lääppijöihin! Harmi etten ole lesbo :(

Vierailija

No jaa. Olen ihan kivan näköinen nainen, seksipelkoinen, eli en todellakaan mielistele miehiä seksimielessä, vaan sanoisin myös jopa pahasti lääppijöille, mutta silti minäkin olen kokenut, että miehiä kiinnostaa vain seksi.
Mutta ehkä parempi totuus on se, etten mä usko kelpaavani rakkaana kellekään, siis olevani rakastamisen arvoinen ja se on vain oman itseni muutettavissa oleva asia. Eli sitä saat mitä annat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei miehellä ole seksuaalista valtaa.
Mies

Onpas. Esimerkiksi seksuaalirikollisista erittäin suuri osa on miehiä. Miehillä on myös muiden miesten antama oikeus seksuaalisuutensa vuoksi käyttäytyä törkeästi ja sikamaisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun naiseen suhtaudutaan kuin näyttelyeläimeen tai ajatellaan että naisen voi ostaa olemme kaukana tasa-arvosta.

Itsehän te sitä statuksen ja lompakon naimista harrastatte.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehellä ole seksuaalista valtaa.
Mies

Onpas. Esimerkiksi seksuaalirikollisista erittäin suuri osa on miehiä. Miehillä on myös muiden miesten antama oikeus seksuaalisuutensa vuoksi käyttäytyä törkeästi ja sikamaisesti.

Miesvihaaja masinoi miesvihaa. Aika liikkistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jaa. Olen ihan kivan näköinen nainen, seksipelkoinen, eli en todellakaan mielistele miehiä seksimielessä, vaan sanoisin myös jopa pahasti lääppijöille, mutta silti minäkin olen kokenut, että miehiä kiinnostaa vain seksi.
Mutta ehkä parempi totuus on se, etten mä usko kelpaavani rakkaana kellekään, siis olevani rakastamisen arvoinen ja se on vain oman itseni muutettavissa oleva asia. Eli sitä saat mitä annat.

Kukaan ei ansaitse seksuaalista häirintää, ei oikeasti kukaan. Juuri tänään oli ylen sivuilla uutinen, jossa kerrottiin miten nopeasti lapsen käsitys fyysisestä koskemattomuudesta voi häriintyä jos tulee useamman kerran ahdistelluksi, sitä alkaa ajatella että minä ansaitsen tämän kohtelun ja tätä täytyy vaan kestää. Ei asia ole niin! Tarvitaan laajempaa asennemuutosta ja naisrauha.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itsehän te sitä statuksen ja lompakon naimista harrastatte.

En tunne ketään statuksen tai lompakon perusteella naimisiin menijää. Ehkä siksi etten pyöri jossain missi tai formulapiireissä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat