Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun fb:ssa laittaa viestiä henkilölle, jonka kaveri ei ole, niin millainen

Vierailija

ilmoitus siitä sille tulee? Näkeekö selvästi, että viesti on tullut?
Laitoin eräälle jo pari viikkoa sitten, mutta ei ole lukenut sitä... On kuitenkin fb:ssa käynyt, niin mietin, että miten nuo viestit kulkee ei-kavereiden välillä. Tuleeko ilmoitusta jne.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se menee suoraan Muut-kansioon joten tuskin tulee huomaamaan viestiäsi.

Mutta eikö siitä tule siihen etusivun maapallon kohdalle mitän punaista laatikkoa niin kuin kaikista muista aina tulee? Siihen tyyliin ykkönen punaisessa laatikossa. Kai sen huomaisi...?

ap.

Vierailija

Minun mielestä menee niin että jos teillä on kaveriyhteys eli yhteisiä kavereita niin silloin näkyy normaalisti, muuten menee muut kansioon mistä pitää erikseen älytä katsoa.

Vierailija

Jos käyttää fb:n messenger-sovellusta, pomppaa sinne sellainen pyyntö, että sinulle on tullut viesti joltain muulta kuin kaveriltasi ja haluatko lukea sen tms. vastaavaa. Ja ilmoittaa siis se sovellus viestistä, ettei voi käydä niin, etteikö olisi saanut ilmoitusta. Paitsi tietysti jos on puhelimen asetuksista laittanut ilmoitukset pois käytöstä. Tietokoneversion sielunelämästä minulla ei ole mitään tietoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos käyttää fb:n messenger-sovellusta, pomppaa sinne sellainen pyyntö, että sinulle on tullut viesti joltain muulta kuin kaveriltasi ja haluatko lukea sen tms. vastaavaa. Ja ilmoittaa siis se sovellus viestistä, ettei voi käydä niin, etteikö olisi saanut ilmoitusta. Paitsi tietysti jos on puhelimen asetuksista laittanut ilmoitukset pois käytöstä. Tietokoneversion sielunelämästä minulla ei ole mitään tietoa.

Mulla taas ei ole mitään tietoa tuosta sovellusversiosta. Käyn vain tietokoneella.

Voi harmi, jos se ei nyt ole mitään ilmoitusta saanut ja ei tiedä, että olen viestin laittanut...

ap.

Vierailija

Minä laitoin vähän aikaa sitten tuntemattomalle tyypille viestin ja hän vastasi parissa päivässä, joten luulisin, että jokin ilmoitus siitä on mennyt. Minä huomasin vastauksen vasta kun kaverini laittoi mulle viestiä, ja messengerissä oli koko ajan itsepintaisesti merkintä lukemattomasta viestistä ja tajusin sitten koluta kaikki mahdolliset kansiot.

Ts. luulen että tuollaisesta viestistä ainoa ilmoitus on roikkuva lukematon viesti, muttei varsinaisesti sitä punaista numeroa.

Vierailija

Onko tuo messenger siis siinä sovellusversiossa pelkästään? Vai tarkoittaako se sitä keskustelua siellä tietokoneversiossakin? Mulla on se keskustelu aina offlinella, en koskaan käytä sitä. Kirjoitan viestit vain siellä viestipaikassa.

ap.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat