Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein miehesi juo itsensä humalaan?

Vierailija
06.12.2015 |

Oletko huolissasi hänen alkoholin käytöstään?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa ja olen.

Vierailija
2/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a siitä taitaa olla jo useampi vuosi kun olen nähnyt itse hänet humalassa... En ole huolissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran vuoteen, ja on silloin kaveriensa kanssa. En ole huolissani.

Vierailija
4/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran puolessa vuodessa, jos sitäkään. 

Vierailija
5/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole ollut humalassa koskaan 15 vuoden aikana, korkeintaan pienessä huppelissa kun työkaverit yrittäneet juottaa. Ottaa kyllä brandyä joka päivä lääkkeeksi iltaisin lääkekupilla, ei tarvi syödä enää verenpainelääkkeitä.

Ex-avomies oli alkoholisti ja oli humalassa usein ja joi alkoholia joka päivä vaikka kävi töissäkin. Omasta mielestään ei ollut alkoholisti koska pystyi käymään töissä, se suurin syy miksi ex.

Vierailija
6/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Viimeksi reilu vuosi sitten, kun yhdessä oltiin viettämässä iltaa. En todellakaan ole ja se jos mikä on helpotus. Isäni on alkoholisti enkä katselisi miestäni sekuntiakaan jos täytyisi olla siitä asiasta huolestunut.

Vierailija
7/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai kaksi viikossa.olen huolissaan

Vierailija
8/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, siis ainakaan 15 vuoteen.

Vierailija
9/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo kymmenkunta olutta joka viikonloppu (yhteensä perjantain ja lauantain aikana) mutta ei ole humalassa kuin muutaman kerran vuodessa. En ole huolissani.

Vierailija
10/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa vuodessa.

Vierailija
11/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa vuoden aikana.

Vierailija
12/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan juo niin paljon että olisi humalassa. Aika harvoin juo muutenkaan, ehkä kaksi annosta kuussa.

Vierailija
13/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoo, että joskus nuorena opiskelijana joi humalaan asti. Mutta ei usein. Mieheni juo kyllä mielellään yhden oluen tai drinkin, joskus kaksi,muttei enempää. Olen asunut hänen kanssaan pian 25 vuotta, enkä koskan ole nähnyt humalassa.

Vierailija
14/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa vuodessa, silloinkin tuo tarkoittaa alkudrinkkiä, paria snapsia, 2-3 lasia viiniä tai olutta ruuan kanssa ja paria avecia kahvin kanssa. Toinen tilaisuus on rapujuhlat. Aina silti omilla jaloillaan loppuun saakka.

Vierailija
15/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa viikossa ja lisäksi iltakaljoja. Olen hiukan huolissani.

Vierailija
16/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Tietty hyvä asia. Omakin alkon käyttöni on käytännössä loppunut. No, tänään ajateltiin juhlistaa itsenäisyyspäivää parilla 4cl annoksella Bailey'sia tai Salmiakkikossua.

Vierailija
17/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella ei suomalaisten juomatavoista tarvitsisi olla huolissaan. Kaunisteltua totuutta kenties?

Vierailija
18/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran viikossa ottaa kännit, jos ei ole töihin meno seuraavana aamuna. Itse juon kaljaa usein ihan pitkin päivää ja joskus otetaan yhdessäkin, mutta vasta sitten kun lapset on nukkumassa.

Vierailija
19/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut työt hiukan vähissä pari kk, niin tullut tillikoitua hieman tavallista enemmän, luonnollisesti samalla myös mokailtua jonkin verran.

Tarkoitus olisi palata tuossa taas siihen 1-2 krt kk, eikä aina sitäkään.

Vierailija
20/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun perusteella ei suomalaisten juomatavoista tarvitsisi olla huolissaan. Kaunisteltua totuutta kenties?

Tässä kysyttiin miehen juomisia, ei kansalaisuutta. Mun drinkin, korkeintaan kaksi juova mieheni ei ole suomalainen, vaan länsieurooppalaisesta Eu- maasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi