SINKUT: ikäsi ja uskotko vielä löytäväsi sen oikean?
Kommentit (57)
M25v seksiä olen harrastanut (kahden käden sormilla voi kerrat laskea), ikinä en ole seurustellut ja en tiedä löydänkö, sillä en oikeastaan edes etsi..
38v, en usko ja olen ollut aina sinkku.
30-v, en ole koskaan seurustellut enkä edes etsi ketään.
N21
Sinkku, neitsyt, ikinä en ole seurustellut, suudellut, halannut tai pitänyt kädestä.
Kirves on kaivossa enkä siis usko ikinä ketään löytäväni.
Vierailija kirjoitti:
M25v seksiä olen harrastanut (kahden käden sormilla voi kerrat laskea), ikinä en ole seurustellut ja en tiedä löydänkö, sillä en oikeastaan edes etsi..
Pistän paremmaksi: Mun kerrat voi laskea yhden käden sormilla. (Ja hyvä niin.) N28
Vierailija kirjoitti:
N21
Sinkku, neitsyt, ikinä en ole seurustellut, suudellut, halannut tai pitänyt kädestä.
Kirves on kaivossa enkä siis usko ikinä ketään löytäväni.
Sama! n19
40v. En usko. Ellen ala lesboksi. Miehistä ei ainakaan löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21
Kirves on kaivossa enkä siis usko ikinä ketään löytäväni.Sama! n19
Sama, N22
32, ikisinkku ja neitsyt olen. Ehkä jatkossa löydän jonkun tai sitten en... Vaikea sanoa.
34 ja kissan yh-äiti varmaan vähintään seuraavat 10 vuotta eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistän paremmaksi: Mun kerrat voi laskea yhden käden sormilla. (Ja hyvä niin.) N28
Nokitan: ikä 37v, mun seksikerrat saa kun laittaa käden nyrkkiin :) ja ei en usko oikeaan enkä edes siihen väärään
40v sinkkuna nyt 3 vuotta. Ensimmäistä kertaa oikeastaan sinkkuna sen jälkeen kun olen seurustelut aloittanut ja tykkään tästä niin paljon etten taida ketään enää ottaa.
28, kolme vuotta sinkkuna. Uskon löytäväni rakkauden, vaikken erityisesti ketään etsikään ja rimani on aika korkealla.
30v. En ole koskaan seurustellut.
Enkä usko löytäväni ketään.
N32, en usko. Yhtä miestä tapailin muutama vuosi sitten, muutoin olen ollut ikäni sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21
Kirves on kaivossa enkä siis usko ikinä ketään löytäväni.Sama! n19
Sama, N22
Te ootte niin nuoria vielä!
Olen 23v nainen ja en tiedä tulenko löytämään koskaan sitä "oikeaa". En ole vielä kertaakaan kunnolla seurustellut. Kärsin nykyisin ahdistuneisuudesta ja todella huonosta itsetunnosta sekä koitan tapella aiempaa masentuneisuuttani vastaan, joten en tiedä miten saisin solmittua minkäänlaisen kestävämmän suhteen tulevaisuudessa.
Te kaikki löydätte varmasti jonkun! ;)
43-vuotias naispuolinen sinkku. Ainut "oikea" avoliittoon johtanut suhde kesti kolmisen vuotta ja siitä on reilut 10 vuotta. Sen jälkeen ollut satunnaisia tapailuja, mutta viime vuodet hiljaista.
Kyllä joku iso muutos pitäisi tapahtua, että parisuhteeseen päätyisin. Jos niin kävisi, niin iloinen olisin.
En ole sinkku.