SINKUT: ikäsi ja uskotko vielä löytäväsi sen oikean?

Vierailija

Kauanko olet ollut yksin?

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

M25v seksiä olen harrastanut (kahden käden sormilla voi kerrat laskea), ikinä en ole seurustellut ja en tiedä löydänkö, sillä en oikeastaan edes etsi..

Vierailija

N21
Sinkku, neitsyt, ikinä en ole seurustellut, suudellut, halannut tai pitänyt kädestä.
Kirves on kaivossa enkä siis usko ikinä ketään löytäväni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
M25v seksiä olen harrastanut (kahden käden sormilla voi kerrat laskea), ikinä en ole seurustellut ja en tiedä löydänkö, sillä en oikeastaan edes etsi..

Pistän paremmaksi: Mun kerrat voi laskea yhden käden sormilla. (Ja hyvä niin.) N28

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
N21
Sinkku, neitsyt, ikinä en ole seurustellut, suudellut, halannut tai pitänyt kädestä.

Sama! n19

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21

Sama! n19
Sama, N22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pistän paremmaksi: Mun kerrat voi laskea yhden käden sormilla. (Ja hyvä niin.) N28

Nokitan: ikä 37v, mun seksikerrat saa kun laittaa käden nyrkkiin :) ja ei en usko oikeaan enkä edes siihen väärään

Vierailija

40v sinkkuna nyt 3 vuotta. Ensimmäistä kertaa oikeastaan sinkkuna sen jälkeen kun olen seurustelut aloittanut ja tykkään tästä niin paljon etten taida ketään enää ottaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat