SINKUT: ikäsi ja uskotko vielä löytäväsi sen oikean?
Kommentit (57)
En usko löytäväni. En ole kovin montaa väärääkään elämäni aikana kohdannut ja taas puolitoista vuotta mennyt ilman että kukaan osoittanut minkäänlaista kiinnostusta.
Nainen, 26v.
Olen 35-vuotias nainen ja olen ollut sinkkuna vuoden. En usko, että löydän "sen oikean", mutta löydän varmasti tyypin, joka oikeasti kolahtaa, jos vain jaksan etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21
Sinkku, neitsyt, ikinä en ole seurustellut, suudellut, halannut tai pitänyt kädestä.
Kirves on kaivossa enkä siis usko ikinä ketään löytäväni.Sama! n19
Sama, N22
Te ootte niin nuoria vielä!
No ei kovin hyvältä kohdallani vaikuta. Joskus tuntuu todella pahalta, kun kaikki kaverit ovat onnistuneet löytämään jonkun. No, onneksi on sellainen ammatti tuloillaan, että voin hukuttaa itseni töihin. (olettaen, että töitä saan)
N21
24, en tiedä. En varmaan. En ole koskaan seurustellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21
Sinkku, neitsyt, ikinä en ole seurustellut, suudellut, halannut tai pitänyt kädestä.
Sama, N22
No ei kovin hyvältä kohdallani vaikuta. Joskus tuntuu todella pahalta, kun kaikki kaverit ovat onnistuneet löytämään jonkun. No, onneksi on sellainen ammatti tuloillaan, että voin hukuttaa itseni töihin. (olettaen, että töitä saan)
N21
Mä seurustelin ekan kerran 22-vuotiaana ja on tässä vientiä riittänyt senkin jälkeen, on varaa jopa nirsoilla.
N25, olen aina ollut sinkku ja ei, en usko koskaan löytäväni sellaista miestä, joka haluaisi suhteeseen kanssani. Rupsahdus on jo tapahtunut ja viimeisimmät miesjutut ovat jo liki kolmen vuoden takaa.
Olen 47-vuotias ja ollut sinkkuna tällä erää neljä vuotta. Kahdessa pitkässä liitossa olen ollut mutta kumpikaan ei ollut se oikea. Uskon että kohtaan hänet vielä.
N24, vasta eronnut monen vuoden suhteesta. En ole vielä erosta päässyt yli mutta silti uskon vahvasti että löydän :)
Rima on kyllä korkealla mutta silti.
40 + nainen, en ole koskaan seurustellut. Olen aika yksinäinen ja toivoisin löytäväni kumppanin. Olen kyllä aika realisti että olen loppuelämäni yksin, en ole missin mitoissa enkä näköinenkään.
32 nainen ja uskon löytäväni. En ehkä Suomesta vaan jostain muualta Euroopasta. Ajattelen että aiemmat ovat olleet vain harjoittelua, "sitä oikeaa" varten. En toista samoja virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21
Sama, N22
N21
Mä seurustelin ekan kerran 22-vuotiaana ja on tässä vientiä riittänyt senkin jälkeen, on varaa jopa nirsoilla.
Hyvä, että jollain nappaa. :)
N21
33v nainen, kerran ollut suhteessa. En usko löytäväni enää ketään. Ongelmana on se, että sopivia miehiä olisi muutenkin erittäin vähän, mutta olen lisäksi uskovainen ja uskovaisia vapaita miehiä ei ole senkään vertaa!
35. Muutaman vuoden yksin. Olen ollut saman ajan työttömänä. Jos pääsen takaisin töihin, saanen takaisin vähäisen viehätysvoimanikin ja seuraa lopulta myös.
N25, takana onnettomia suhteen kyhäelmiä. En usko enää mihinkään, nautin nyt itsestäni ja elämästäni. Katsellaan.
M22, en ole koskaan seurustellut, poikuus tallella. Olen ujo, huono itsetunto ja otan paineita asiasta. Tuskin löydän ketään. Vaikka joku nainen osoittaisi kiinnostusta, niin varmaan jätän tarttumatta tilaisuuteen sen pelossa että epäonnistun kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
M22, en ole koskaan seurustellut, poikuus tallella. Olen ujo, huono itsetunto ja otan paineita asiasta. Tuskin löydän ketään. Vaikka joku nainen osoittaisi kiinnostusta, niin varmaan jätän tarttumatta tilaisuuteen sen pelossa että epäonnistun kuitenkin.
Sama täällä:(
N22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä:(
N22
Hei, teillähän on paljon yhteistä, nyt mailiosoitteet vaihtoon.
T. Amor
N36. Seurustellut muutamassa pitkässä suhteessa (6-7 vuotta). Nyt sinkkuna vuoden verran.
Pettynyt rakkaudessa, saanut siipeen pahasti joka kerta kun olen itse rakastanut. En tiedä osaanko enää luottaa.
Haluaisin uskoa, että mua varten on vielä joku.
N26 ja en ole ikinä seurustellut. Kyllä se toivo kumppanin löytymisestä on hiipunut. Pitänee hyväksyä se karu totuus, etten kelpaa kenellekään ja olen aina yksin. Sääli, sillä haluaisin saada lapsia ja yksin en niitä rupea hankkimaan.
24v, kolme vuotta sinkkuna. En tällä hetkellä etsi kumppania, mut varmasti sen sit löydän, kun elämässä on tilaa toiselle. Sillä välin voin kehittää itseäni, jotta voin antaa parisuhteeseen parhaan version itsestäni. Kyllähän noita miehiä riittää, kun vaan jaksaa tutustua tarpeeks moneen, että löytää joukosta sen itselle sopivan.