Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SINKUT: ikäsi ja uskotko vielä löytäväsi sen oikean?

Vierailija
06.12.2015 |

Kauanko olet ollut yksin?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35

Tiedän kyllä tilanteeni pysyvyyden ja koska en ole naiivi tai hyväuskoinen en myöskään havittele turhaan muutostakaan tilanteeseen. Joskus kymmenen vuotta sitten saatoin heikkoina hetkinäni haaveilla jostain paremmasta, mutta nykyään tiedostan kohtaloni jo täydellisesti. Ongelmana onkin, että joku pieni ääni takaraivossa ei suostu todellisuutta hyväksymään ja tämä tekeekin elämän päivä päivältä sietämättömämmäksi.

Vierailija
42/57 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M22, en ole koskaan seurustellut, poikuus tallella. Olen ujo, huono itsetunto ja otan paineita asiasta. Tuskin löydän ketään. Vaikka joku nainen osoittaisi kiinnostusta, niin varmaan jätän tarttumatta tilaisuuteen sen pelossa että epäonnistun kuitenkin.

Sama täällä:(

N22

Hei, teillähän on paljon yhteistä, nyt mailiosoitteet vaihtoon.

T. Amor

Mitä? Onko Amor olemassa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M22, en ole koskaan seurustellut, poikuus tallella. Olen ujo, huono itsetunto ja otan paineita asiasta. Tuskin löydän ketään. Vaikka joku nainen osoittaisi kiinnostusta, niin varmaan jätän tarttumatta tilaisuuteen sen pelossa että epäonnistun kuitenkin.

N22

T. Amor

Tottakai! Nuolet loppu, niin piti käyttää av:ta. ❤ T. Amor

Vierailija
44/57 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä seurustellut ja poikuudesta pääsin eroon hyvällä tuurilla. Sen jälkeen ei olekaan ollut mitään naisrintamalla. Ehkä olisi helpompi elää poikuus tallella, kun tietää mitä menettää, kun ei ole naista ja aika huonolta näyttää naisen saaminen.

Mies alle 30v

Vierailija
45/57 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden ollut yksin, enkä enää usko että löydän enää koskaan ketään. Luin tuota toista keskustelua siitä miten vaikeaa tavallisennäköisen naisen on löytää ketään ja valitettavasti itsekin kuulun siihen tavisten kategoriaan. Ihan sama kuinka paljon käyttää rahaa kampaajiin, vaatteisiin yms, kun ei tavis enää kenellekään kelpaa.

Vierailija
46/57 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

T. Amor

Tottakai! Nuolet loppu, niin piti käyttää av:ta. ❤ T. Amor

Eikö työnteko ole kiinnostanut? Näin monta sinkkua on päässyt ohitsesi livahtamaan..

N21

Vierailija
47/57 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Hei häntä pystyyn! Mun ystävä, nainen, ei todellakaan missi vaan reilusti ylipainoinen ja huumorintaju sellainen, että 90% miehistä ei itsetunto sitä kestä. Ei koskaan seurustellut. Löysi 38-vuotiaana elämänsä miehen. Kaikki on mahdollista!

Vierailija
48/57 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25

En usko löytäväni. Vähän yli vuoden olen ollut ilman mitään mieskontaktia. Muutama lyhyt tapailusäätömikälie mulla on joskus ollut meneillään, nämä on kuihtuneet kasaan aika nopeasti. Olen aika erakkoluonne ja sosiaalisesti kyvytön. En tiedä osaisinko edes olla parisuhteessa jos sellaisen saisin aikaan. 

Vierailija
49/57 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 50v ja kaksi pitkää liittoa takana. Sinkkuna nyt ollut muutaman kuukauden. En etsi ketään, en etsinyt aiemminkaan. Kohdalle osuivat keskellä elämää nuo aiemmatkin. Uskon rakkauteen  ja tulevaisuuteen, siltikin onnen murusista on osattava nauttia tässä päivässä.

Vierailija
50/57 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 v. Seurustellut 2 kertaa, nyt menny 9 kk sinkkuna. Olen todella ujo ja epävarma ja kaiken lisäksi lesbo, joten on vaikeaa tutustua ihmisiin ylipäätään ja "tarjonta" on suppeampi kuin heterolla, kyllä mä uskon että vielä joku löytyy, mutta tulenko löytämään mulle soveltuvan kumppanin on sitten eri asia... Olen toiveikas pessimisti. Ja alkoholisti siinä sivussa.

Vierailija
51/57 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 v. Rima on tavallaan korkealla, mutta tavallaan haluan ihan tavallisen ja kiltin mukavan miehen. Toivon, että joskus vielä löytyy "se oikea". Sinkkuna 1,5 vuotta.

Vierailija
52/57 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman vuoden ollut yksin, enkä enää usko että löydän enää koskaan ketään. Luin tuota toista keskustelua siitä miten vaikeaa tavallisennäköisen naisen on löytää ketään ja valitettavasti itsekin kuulun siihen tavisten kategoriaan. Ihan sama kuinka paljon käyttää rahaa kampaajiin, vaatteisiin yms, kun ei tavis enää kenellekään kelpaa.

Jos on luonnollisesti nätti, niin silloin voi kelvata, kun käyttää rahaa kampaajiin yms. Nättikin voi olla liian epäsiisti eli luonnollinen miesten mielestä, mutta panostamisen jälkeen kelpaa.

Minäkin olen jo menettänyt toivoni kauan sitten, mutta olen päättänyt yrittää vielä kerran. Tällä kertaa tutustun miehiin eri ympäristössä. Jos vielä paras keino olisi etsiä viihteeltä, niin en todellakaan yrittäisi enää. Jonkun olisi sieltä tavannut jo, jos koskaan olisi tavatakseen. Sen suhteen ei ole yhtään tippaakaan toivoa. 

Vierailija
53/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21v nainen ja sinkkuna olen ollut aina. Kerran olen harrastanut seksiä, ja se oli kamalaa. Olen todella estoinen enkä uskalla heittäytyä suhteeseen, monia säätöjä minulla on ollut, mutta eivät ne kestäneet. En usko enää rakkauteen, ainakaan omalla kohdallani.

Vierailija
54/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-v nainen, olen seurustellut muutaman kerran, nyt ollut pidempään sinkkuna ja kyllä on vahva luottamus siihen että löydän vielä jonkun. Jos en nyt unelmieni Sitä Oikeaa niin hyvän kompromissin edes sitten myöhemmin jonka kanssa ehdin vielä jopa lisääntyä.

Vierailija
55/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51-vuotias, joskus yli kymmenen vuotta sitten oli pientä sutinaa, joka jäi, kun mies paljastui ukkomieheksi. Nuorena oli muutama seurusteluyritys, mutta en taida olla parisuhdeihmisiä. Ja ei, en usko, että parisuhdestatukseni tästä muuttuu. :)

Vierailija
56/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v ja saisin, vaikka samantien sen oikean, mutta en halua, koska ajatus ahdistaa.

Vierailija
57/57 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta vähän naurattaa nämä viestit joissa puhutaan että "olen ollut jo vuoden sinkku, jäänköhän ikisinkuksi"-viestit. Vuosi on naurettavan lyhyt aika kuitenkin, ja minä en ainakaan pidä sitä pitkänä sinkkuaikana. Toisekseen, jos on joskus seurustelusuhteeseen ainakin kerran päässyt, niin miksei se kävisi toistekin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän