Vapaaehtoisesti lapsettomat sinkut!

Vierailija

Miten te käytätte vapaa-aikanne? Sitä varmaan riittää? Kuinka vanhoja olette?

Kommentit (11)

Vierailija

26 v, koneen ääressä. Kaupassa käyn lähes päivittäin. Lapsena tuntui, että kaikki vanhemmat ovat aikuisia, mutta nyt näyttää siltä, että lapset tekevät lapsia.

Vierailija

Kyllä, vapaa-aikaa riittää. Enimmäkseen löhöän sohvalla läppäri sylissä (teen tosin muutakin kun trollailen av:lla). Lisäksi lenkkeilen, harrastan pilatesta, teen ruokaa, käyn elokuvissa ja luen. Lomilla matkustelen ja näen sukulaisia. Olen 32v.

Vierailija

Luen, kirjoitan, käyn paljon erilaisissa tapahtumissa, leffassa, teatterissa, konserteissa, näyttelyissä. Urheilen 4-5 kertaa viikossa. Tapaan ystäviä. Matkustan. Olen 45-vuotias.

Vierailija

Moni vapaaehtoisesti lapseton sinkku on sitä mieltä, että vapaa-aikaa saisi olla enemmänkin. Se vapaa-aika menee yllättävän nopeasti, kun on hauskaa.

Vierailija

Kudon ja virkkaan! Näen ystäviä ja perhettä. Autan isomummoa arjen tohinoissa. Luen paljon kirjoja. Ja tällä hetkellä tapailen aikas potentiaalista miestä. Ja ikää löytyy 32 vuotta, lapsista en ole ikinä haaveillut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten te käytätte vapaa-aikanne? Sitä varmaan riittää? Kuinka vanhoja olette?

En tiedä vapaaehtoisuudesta, mutta töissä menee päivistä 10-18 tuntia. Koiran kanssa ulkoillessa pari tuntia päivässä. Ruokaa laittaessa. Illalla kerkeää saunaan tai pesemään pyykit ja juomaan muutaman kaljan, sitten seuraavana päivänä taas töihin. 

Siihen päälle harrastukset silloin tällöin, niin se on siinä. Mies

Vierailija

Lenkillä 2-3 kertaa viikossa.
Jumpalla 1-2 kertaa viikossa.
Kirjastossa kerran viikossa.
Kirjoja luen 1-3 per viikko.
Elokuvia katson 1-4 per viikko.
Ystäviä näen 2-4 kertaa viikossa.
Perhettä 1-3 kertaa viikossa.
Vapaaehtosena vanhainkodissa olen kerran viikossa.
Ravintolassa syön 1-3 kertaa viikossa.
Hieronnassa kerran viikossa.
Ja lisäksi teen töitä joka päivä 8-10h.
Ei tähän mitään miestä tai lapsia mahtuiskaan :D Lapsia en kyllä haluakaan, miehen jossain vaiheessa. Ikää 28.

Olen 21v, opiskelen, touhuan kavereiden kanssa milloin mitäkin, surffailen netissä ja pelaan online- ja konsolipelejä, kesäisin mökkeilen hyvässä seurassa ja talvisin pidämme usein saunailtoja kavereiden kanssa. Lapsia ei ole, eikä tule.

Vierailija

Opiskelen, tapaan kavereita, urheilen ja surffaan netissä. Parisuhdetta en juuri nyt kaipaa, lapsia haluan joskus, mutta en nyt ihan lähivuosina kuitenkaan. Olen 20-vuotias opiskelija

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat