Mun mielestä mummin kuuluu tuoda lapsi myös kotiin.

goaheadandshootme

Tämä ei ole mikään maailmaa kaatava propleema, ja voin teille vakuuttaa että ei ole elämäni suurin ongelma, kuten iso osa alkaa kuitenkin ensimmäisenä räkyttämään. Mummi haluaa lapseni viedä yökylään, mutta ei ikinä jaksa tuoda häntä takaisin kotiin, vaan vaatii meitä hakemaan. Mun mielestä kuuluisi tuoda kotiinkin, kun kerta haluaa omaksi viihdykkeekseen viedä. Meille ei isosta omatoimisesta lapsesta ole vaivaa, joten mistään auttamisesta ei ole kyse.

Kommentit (8)

Vierailija

Niin, paitsi eihän elämässä kaikki ole mitattavissa - onko minulle hyötyä, ei ollut, siis sen toisen täytyy tehdä enemmän jne. Aika jännä ajattelutapa sulla. Kuulut niihin ihmisiin, jotka syyllistävät aikuisia lapsiaan myöhemmin, koska "kaikkesi olet heidän eteensä tehnyt, tässäkö palkka".

Vierailija

Onko kyse sinusta vai lapsesta, kun mummi vie yökylään? Eiköhän halua vain viettää aikaa lapsen kanssa, etkä sinä ja sinun auttamisesi nyt ole keskipisteessä. 

Vierailija

outo ongelma.

Kyllä mielestäni se on enemmänkin vanhempien tehtävä hakea kuin sen isovanhemman tuoda. Miksi ihmeessä teet tästä ongelman - vai onko ongelma se, ettet ole vielä ajokunnossa, kun lapsi pitäisi hakea?

Miksi et pidä tärkeänä isovanhemman ja lapsenlapsen yhteistä aikaa?

Vierailija

Jos lapsi on iso ja omatoiminen, niin miksei hän tule itse ja omatoimisesti mummolasta kotiin? Ja miten niin viihdykkeeksi? Mummi saatta ihan oikeasti pitää lapsenlapsestaan ja haluta viettää hänen kanssaan aikaa, ei siinä mistään viihdepalvelusta ole kyse. 

Onko mummi miehen exän äiti, lapsi miehen ed. liitosta ja sinä olet miehen nyxä? Joku tuossa sinun avauksessasi mättää. Vaikea kuvitella että joku kirjoittaisi omasta lapsestaan ja omasta äidistään tuohon sävyyn. 

aapeeap

En ole humalassa vaan mahataudissa. Siksi pahalla päällä. Mies on muualla ja tulee vasta vähän myöhemmin. Homman kumman on kuulemma haettava ja mun mielestä vois tuoda itse kun on kerran halunnut sen viedäkin. Tulee joko pirun myöhään (mies saa haukut kun ei ole sunnuntaina kotona) tai sitten minä lähen ja paskon autoni. (Lapsi pääsee ajoissa kotiin mutta millä hinnalla). Mummi tietää mutta ei silti viitsi tuoda.

Vierailija

Mikäli etäisyys on melko lyhyt, ehdotan taksia. Mummi antaa tai lainaa lapselle taksirahat. Jos lainaa, niin te maksatte myöhemmin rahat mummille.

Sinuna selittäisin tilanteen uudelleen mummille. Sekainen vatsa on erittäin hyvä syy siihen, että matkalle lähteminen on hankalaa. 

Olisiko parempi, että lapsi olisi hänen luonaan huomiseen, niin vatsasi rauhoittuu etkä tartuta lasta?

aapeeap

Miehen äiti kyseessä. Minulla ei ole mitään sitä vastaan että viettää yhdessä viikonlopun. Minulta ja mieheltä ei kysytty mitään, vaan keskenään sopivat ja minä en kieltänyt. Siksi aina oletan että tuo lapsen kotiinkin. Vaikka on iso ja omatoiminen niin ei voi tulla yksin kotiin kymmeniä kilometrejä pimeässä. Olen väsynyt koska olin eilen myöhään töissä ja sain yöllä mahataudin. En käytä alkoholia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat