TV1 Itsenäisyyspäivän vastaanotto - keskusteluketju
Tähän keskustelua TV1 itsenäisyyspäivän ohjelmista. Nyt alkaa itsenäisyyspäivän paraati ja ihan kohta Linnan juhlat.
Mitä odotat tai KETÄ odotat Linnan juhliin?
Itse pidän kovasti kun Pekka Hyysalo kutsuttiin :)
Kommentit (859)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaam ainoa, joka tykkää Kiiran asusta? Ihanaa vanhanajan henkeä. Plussaa siitä, että se kauhea liru otsatukka on vedetty ylös ja kampaus on kaunis :)
Suosikkini oli kuitenkin Mert Otsamon suunnittelemat puvut (mm. Tiina Lymin musta-kultainen ja Kalevala-kaulakorua käyttäneen naisen musta puku).
Kiiran kampaus oli kaunis ja puku ihan viehättävä. Mutta ne rintaliivit puuttuivat ja yleisilmeestä tuli huono.
http://static.iltalehti.fi/linnanjuhlat2015/kiirakoprijuttu612ar_dh.jpg
Saatiinko Kiiran ansiosta Nännikohu -15?
Edellisen kättelytilaisuuden viimeinen pari, oliko se Sibeliuksen vai kenen jälkeläinen? Pitkähiuksinen mies. Hänen vaimonsa/seuralaisensa oli tosi kaunis. Tyylikäs asu ja luonnonkauniit kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Kuka keskustapuolueen Markku joku puolisonsa Matin kanssa?
Ainakin kapellimestari Hannu Lintu oli puolisonsa Pekka Mattilan kanssa.
Mahtaa olla pressaparilla halu pestä kätensä. Miettikää pöpöjen määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka keskustapuolueen Markku joku puolisonsa Matin kanssa?
Ainakin kapellimestari Hannu Lintu oli puolisonsa Pekka Mattilan kanssa.
Eiks niillö oo lapsiakin
Vierailija kirjoitti:
Itkin kun veteraanit meni, oli jotenkin niiin koskettavaa. Joka vuosi sama, jännä kun en koe olevani kauhean isänmaallinen.
Miksi Kaunialan sotavammasairaalan toiminnanjohtaja Kirsti Virran seuralaisena ei ollut sotainvalidia?
169 numero voi viitata ILO 169 sopimukseen, joka käsittää alkuperäiskansojen oikeuksia.
http://yle.fi/uutiset/uskomuksia_alkuperaiskansojen_ilo_169_-sopimukses…
Vierailija kirjoitti:
Matilla oli vielä aivan vakaa askel!
Ei ne sitä boolia kai ennen kättelyä tarjoa.
Markku Rossi oli se kansanedustaja, jolla miespuoliso, näin nätisti sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
Kiiralta oisin oottanu jtn vaaleenpunasta prinsessapukuu. Tylsä mekko. Samoin petyin ellin värivalintaan.
Viimeksi Kiiralla oli sellainen sifonkinen prinsessapuku ja haukuttiin "luistelupuvuksi". Mä luulen, että on tarkoituksella valinnut tuollaisen tosi graafisen ja poikkeavan puvun, koska mikä tahansa prinsessamainen olis haukuttu taas luistelupuvuksi.
Ensin olin että wtf, karsea, mutta oikeastaan se on aika kiva. Sellaista 60-luvun henkeä. Vähän kuin mun äidin hääpuku :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti ei aio ryypätä näissä juhlissa.
Sanoi itse, ettei aio tehdä sitä ihan vaan sen vuoksi että kaikki odottaa että hän mokailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut voihan sitä ottaa pohjia baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Edellisen kättelytilaisuuden viimeinen pari, oliko se Sibeliuksen vai kenen jälkeläinen? Pitkähiuksinen mies. Hänen vaimonsa/seuralaisensa oli tosi kaunis. Tyylikäs asu ja luonnonkauniit kasvot.
Lauri Porra?
Vierailija kirjoitti:
"Maahanmuuttajat tuovat aivan uutta väriä näihin juhliin" HAHAHAHAHHAHA
Ei saa eikä tarvitse mustamaalata.
Tauon aikanakaan ei Jennin kampausta korjattu. :( Jos se on lukenut av:lta lakkakypärä-kritiikkiä ja meidän kiusaksi pitää koko illan tuota kampauksesta karannutta töyhtöä noin.
No ihan varmaan :D