lahjavinkki 18v pojalle

Vierailija

Ei rahalahjaa. Kiva ja suht edullinen .

Kommentit (11)

Vierailija

Hyötylahjoja: keittokirja, muumilautanen ja muki setti, autonavaimet
Hömppäosasto: oluttuoppi (Tina/kristalli, kultasepänliilkeestä), 2xlahjakortti johonkin seikkailupuistoon (kaverin valitkoon mukaan itse).

Vierailija

Kodinhoitokurssi. Varmistat sillä pojan selviytymisen myöhemmässä elämässä ja parannat hänen mahdollisuuksiaan saada hyvä kestävä parisuhde.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mies keräsi tuossa iässä astioita tiettyä sarjaa ja kattiloita yms. itselleen. 

Hyvä, jos itse keräsi. Minäkin sain aikanaan jouluisin ja synttäreiksi noita astioita. Oli kuulemma silloin hyvä juttu, äitini mukaan ja näin itsekin tuolloin ymmärsin. Myöhemmin ajateltuna todella typeriä lahjoja. Olisinpa saanut jotakin oikeaa minulle kulloinkin annettua, eikä samoja astioita aina vaan, kuin jostakin häälistalta. Häälistaa meillä ei ollut, onneksi!

Vierailija

T-paita, huppari tms, leffaliput, iso kylpypyyhe, pussilakanat...? Lahjakortti esim. Kirjakauppaan, stadiumiin tai Jack & jonesiin? Itse antaisin rahaa, sillä todennäköisesti lahja menee muuten hukkaan. Tai jos kyse on halvasta lahjasta, niin sit vaikka suklaarasia. t. Teinipojan äiti

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat