Siis mitkä nuo kultaiset "logot" tuolla linnanjuhlien nettisivujen taustalla on?

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olipas pellet sivut. Ilmeisesti joku teinien vitsi koko linnan juhlat. Ne kultaiset oli pimppitimantteja, piirtänyt Joni 15 v.

Ei kyl mä veikkaan, että ne oli itsenäisen ja rohkean, seksuaalisuutensa löytäneen Mirkun 51v tuotoksia :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas pellet sivut. Ilmeisesti joku teinien vitsi koko linnan juhlat. Ne kultaiset oli pimppitimantteja, piirtänyt Joni 15 v.

Ei kyl mä veikkaan, että ne oli itsenäisen ja rohkean, seksuaalisuutensa löytäneen Mirkun 51v tuotoksia :/

Mirkku on menestynyt ja koulutettu uranainen. 20 vuotta veronmaksajien rahoilla koulussa ja piirtää verorahoilla pillun kuvia Ylen sivuille. 

Vierailija

Ne on Ylellä miettinyt että mitä laitetaan taustaksi ja sit tää upea design on tullu esiin. Kaikki eka ollu että :"Mahtava idea, kultaisia timantteja! " Sitten jokainen tajunnu että näyttävät ihan römpsiltä, mutta siinä vaiheessa kukaan ei ole enää kehdannut sanoa mitään vaan istuneet kiusaantuneina ja ajatelleet " ei herranjestas, en minä voi kertoo tätä pimppa-assosiaatiota ääneen,kun tää on kaikkien muiden mielestä niin hyvä... "

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat