Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lähtisit opiskelemaan yliopistoon ja miksi?

Vierailija
06.12.2015 |

Jos sisäänpääsy olisi taattu.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityispedagogiikkaa, koska luulen että se tulevaisuudessa työllistäis. Tosin eipä tää "tulevaisuuden ala" genetiikkakaan työllistä nyt kun se tulevaisuus on. Plää.

Vierailija
22/37 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yliopistolaiset! Kuinka kauan pääsykokeisiin on aikaa päntätä? Eli kuinka paljon ennen pääsykoepäivää ilmoitetaan materiaali? Kuinka paljon käytitte aikaa lukemiseen?

Riippuu alasta kuinka paljon on aikaa. Luokanopettakaksi 6 viikkoa aikaa lukea VAKAVA, tämän jälkeen valmistauduin vielä 4 viikkoa malu-testiin.

Vierailija
24/37 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin edelleen tekniikan ja tuotantotalouden. Se on taannut mielenkiintoiset ja vaihtelevat duunit ja erinomaisen palkkatason.

Vierailija
25/37 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinlääkäriksi. Lapsuuden haaveammatti, jota en uskaltanut lähteä koskaan tavoittelemaan, vaikka biologia, kemia ja fysiikka lukiossa sujuivat. Sinne on vaan todella vaikea päästä.

Älä harmittele. Meille on tullut Virosta paljon eläinlääkäreitä töihin, mikä on saanut aikaan ell:n palkkojen laskun.

Vierailija
26/37 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytymistieteitä, kiinnostaa todella paljon.

Vierailija
27/37 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistutkimusta vai sukupuolentutkimustako se tänä päivänä on. Ihan vain mielenkiinnosta haluaisin nähdä, kuinka irrallaan se on todellisuudesta.

Vierailija
28/37 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäytymistieteitä, kiinnostaa todella paljon.

Sieltä psykka, logopedia...vähän kaikkea :D

Vierailija
29/37 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logopediaa hakisin opiskelemaan, mutta ei omakaan suullinen ulosanti tai artikulointi ole parhaasta päästä niin en viitsi turhaan kun tuskin pääsisin sisään. Ravitsemustiedettä ehkä, mutta se kiinnostaisi lähinnä ravitsemusterapeutin osalta ja Kuopioon en ole valmis tässä elämäntilanteessa muuttamaan. Joten lähtisin - ja siis oikeastikin keväällä haen - opiskelemaan englannin kieltä.

Vierailija
30/37 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yliopistolaiset! Kuinka kauan pääsykokeisiin on aikaa päntätä? Eli kuinka paljon ennen pääsykoepäivää ilmoitetaan materiaali? Kuinka paljon käytitte aikaa lukemiseen?

Itse olen hakemassa lääkikseen. Pääsykoemateriaali on selvillä ja luen jo täysipäiväisesti.

Vierailija
31/37 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hakemassa lääkikseen. Pääsykoemateriaali on selvillä ja luen jo täysipäiväisesti.

Sovitaanko että kummatkin päästään sisään :)

Vierailija
32/37 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaan vaan :) onnea ja jaksamista lukuun! T.30

Vierailija
33/37 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkis ja erikoistuminen psykiatriaan. Unelmaksi kuitenkin todellisuudessa jää. Vaikken olekaan kuin 23 ja amk-tutkinnon käynyt.. niin ei tällä iällä enää vuosien opiskelu kuulosta vaihtoehdolta.

Vierailija
34/37 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin mielelläni opiskelemaan lääketiedettä. Jos valitsisin puhtaasti mielenkiinnon enkä myös toimeentulemisen perusteella, opiskelisin jotakin, jonka avulla pääsisin kaivelemaan maasta luita ja muita aarteita ja miettimään, kenelle tai mille ne ovat kuuluneet.

FM

Vierailija
35/37 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu alasta kuinka paljon on aikaa. Luokanopettakaksi 6 viikkoa aikaa lukea VAKAVA, tämän jälkeen valmistauduin vielä 4 viikkoa malu-testiin.

malu-testi Turussa, muilla toiseen vaiheeseen saattaa sisältyä vaikka haastatteluja tai ennakkotehtäviä.

Vierailija
36/37 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajahan työskentelee ihmisten parissa. Fysiikka kemia.biologia täytyy olla kondiksessa.

Vierailija
37/37 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaan vaan :) onnea ja jaksamista lukuun! T.30

Thanks ja samoin!