Onko teillä joululomaa? minkä verran?

Vierailija

Enkä tarkoita opettajia tms.

Oletko tyytyväinen joululomasi pituuteen?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

No, aloitan itse eli jään joululomalle 23.12 ja palaan takaisin töihin 7.1.

Olen tyytyväinen mutta olisin kyllä halunnut tuon 23.12 myös vapaaksi mutten saanut:/ no, mies on jo vapaalla silloin joten ehtii hoitaa viimehetken hankintoja yms vaikka ilman minua jos niikseen on, pääsen töistä tuolloin ke klo15.

ap

Vierailija

On, kaksi viikkoa. Olen äärimmäisen tyytyväinen. Olen ollut samassa työpaikassa 15v ja tämä on ensimmäinen yli viikkoa pidempi joululomani. Ihanaa, koska nyt ei tarvi stressata ekaluokkalaisen hoitopaikasta.

Vierailija

Mä lomailen 23.12. - 27.12. ja 31.12. - 1.1. Ja toki loppiainen vielä lisäksi.
Muuten ihan normaalisti töissä. 
Mielelläni pitäisin talvilomani joulupyhien välissä, mutta meidän alalla se ei onnistu. Joulukuun loppu ja tammikuu on kiireisintä aikaa. 

Vierailija

Te joilla on joululoma. kuinka monta viikkoa vuodessa teillä on lomaa töistä?

Meillä on neljä viikkoa kesälomaa ja viikko talvilomaa. Tuo ei riitä edes kattamaan lapsen kesälomaa, saati viikon syyslomaa, viikon talvilomaa ja khaden viikon joululomaa jne...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Te joilla on joululoma. kuinka monta viikkoa vuodessa teillä on lomaa töistä?

Meillä on neljä viikkoa kesälomaa ja viikko talvilomaa. Tuo ei riitä edes kattamaan lapsen kesälomaa, saati viikon syyslomaa, viikon talvilomaa ja khaden viikon joululomaa jne...

Monta viikkoa.  Jouluna sen 3 viikkoa. Keväällä  2x viikon loma. Kesälomaa 8-10 viikkoa. Syksyllä sit vielä viikko. Nyt tulee poikkeus et tammikuun lopussa on vielä viikon loma.

t.  Yrittäjä

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat