Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laiskin mies koskaan

Vierailija

Tämä alkaa olla naurettavaa. Olen saanut todella laiskan miehen tekemään nyt pari kertaa viikossa ruuan ja viemään välillä tiskit tiskikoneeseen. Jos hän ei tiskejä vie, niin vien ne hänen työpöydälleen, jotta oppisi. Olemme molemmat työssä, minä olen kotoota poissa enemmän yli tunnin mittaisten työmatkojen takia. Jostain syystä mies olettaa, että koti ja kotityöt olisivat minun vastuullani. Onneksi meillä ei lapsia ole vielä. Mies on luvannut hoitaa myös imuroimisen kerran viikossa, minä muuten. Meillä on sunnuntaisin yleensä siivoamispäivä, jolloin pestään lattioita, pyykkiä ym. Kysyin mieheltä vitsillä, että muistaahan hän nyt sitten imuroida ja hän suuttui. Kuulemma oli ilkeä ja paska vitsi ja nyt mököttää. Huoh.

Kommentit (7)

Vierailija

Sano että muutat omaan asuntoon jos ei meno muutu. Ei sun tehtävä ole miehes jälkiä siivota, ja yhteinen koti pitää hoitaa yhdessä.

Vierailija

Haha, kaikenlaista. 

Näiden miesten pitää olla ihan helvetin varakkaita tai isomunaisia, että saavat aina naisia hoitamaan heitä. Itsenäiset ja ahkerat miehet ovat usein yksin. Vai houkuttaako naisia jotenkin juuri tuo passaaminen? On minullakin pari tällaista tuttua, jotka eivät kyllä kalsareitaan sohvan reunaa pidemmälle pudota, mutta aina niillä on naiset noukkimassa niitä. Joskus ne naiset tietysti lähtee menemään, muttei siinä pitkään mene kun on jo uusi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haha, kaikenlaista. 

Näiden miesten pitää olla ihan helvetin varakkaita tai isomunaisia, että saavat aina naisia hoitamaan heitä. Itsenäiset ja ahkerat miehet ovat usein yksin. Vai houkuttaako naisia jotenkin juuri tuo passaaminen? On minullakin pari tällaista tuttua, jotka eivät kyllä kalsareitaan sohvan reunaa pidemmälle pudota, mutta aina niillä on naiset noukkimassa niitä. Joskus ne naiset tietysti lähtee menemään, muttei siinä pitkään mene kun on jo uusi. 

Ensimmäinen vuosi kun asuttiin yhdessä, ei ollut näitä ongelmia. Oli siisti, teki ruokaa, ei jättänyt tavaroitaan ja roskiaan minne sattuu. Jokin muuttui, aluksi autoin ja tein enemmän, koska ajattelin laiskuuden olevan esim masennusperäistä. Ajan kanssa olen huomannut että ihan laiskuutta on - ei ole kiinnostusta omaa kotia kohtaan. Sen takia olen eristänyt kotona meille omat alueet: omani on siisti, hänen sotkuinen. Pyysin joululahjakseni että siivoaisi tavaransa, mutta en usko että onnistuu...

Ap

Vierailija

Montako kertaa sä imuroit viikossa, jos mies imuroi kerran?

Jos imuroit koko ajan, ei se pöly edes laskeudu, vaan paska pyörii ilmassa.

Uliuliuliuuu. Uhriudu, sillähän te naiset niitä toimitusjohtajan paikkoja saattekin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat