Pyytääkö miehenne teitä hidastelemaan

Vierailija

ja olemaan liikkumatta? "On niin herkässä"- tyyliin.

Kommentit (10)

Vierailija

Haha, siinäpäs onkin varsinaisia "miehiä". :D Kyllä se tosimies panee just niin kovaa ja niin kauan kuin täytyy ja sen jälkeen laukeaa, kun nainen on läpikotaisin tyydytetty.

Vierailija

Tosimies saattaa haluta pitkittää yhdyntää. Minä olen kuullut pyynnön, en halua tulla vielä. Tämä todellinen tosimies nai minua useissa eri asennoissa, saa mut laukeamaan helposti 20 kertaa yhdessä yhdynnässä ja on kuitenkin valmis uusintaan jopa kymmenessä minuutissa. Yksi yhdyntä saattaa kestää vaikkapa puoli tuntia eri asentoineen. Kun hän hoitelee minut, olen niin tyydytetty.

Vierailija

Yhteispeliähän se on. Arvostan miestä, joka ei halua laueta viidessä minuutissa, vaan pitkittää yhdyntää. Jos mies toivoo, että ole liikkumatta, saan valita siinä tilanteessa laukeaako mies vai  ei.

Anton

Minäkin yritän joskus pyytää vaimoa hidastamaan tai olemaan hetki paikallaan. Ei todellakaan ole, tekee juuri kaikkensa, että varmasti laukean ja heti. Sitten ilkeilee nopeasta tulemisesta... Ja vaatii korvaukseksi, että annan hänelle ainakin kaksi orgasmia nuolemalla/sormettamalla.

Vierailija

Totta kai. Meillä kumpikin saa pyytää mitä haluaa ja yhdessä pulmat ratkaisemalla seksistäkin tulee molemmille paljon nautittavampaa kuin itsekkäästi eteenpäin puskiessa. Meillä mies pitää toista kättään klitallani ja toista muualla. Se toinen käsi "pyytää" minua hidastamaan eikä sanoja tarvitse käyttää. Jos haluan mieheni tulevan, annan mennä, jos haluan yhdyntää pitkitettävän, teen niin kuin käsi sanoo. Yksinkertaista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat