Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen torjunta haavoitti minua

Vierailija
06.12.2015 |

Mitä tehdä. Rakastuin erääseen mieheen, mutta en itsekseni, vaan vasta kun mies oli tehnyt kaikenlaista, millä naisen saa ihastumaan ja pudottamaan suojamuurinsa alas. (Seksiä ei ollut.)
Kun kerroin miehelle tunteistani, hän oli olevinaan aivan yllättynyt tunteistani ja torjui minut muka ihan nätisti, mutta sattuihan se, kun hän oli itse ensin rakentanut luottamusta, jolla vasta ihastuin. (Olen arka ihastumaan aidosti muuten, koska tiedän sen turhaksi kun en yleensäkään kiinnosta ketään. Siksikin olin niin onnellinen, kun tunsin kerrankin saavani vastakaikua!)
Tuosta on nyt jo aikaa, mutta en vain saa miestä mielestäni. Tai tapahtunutta. Olen mielestäni yhäkin oikeutettu saamaan sitä rakkautta, jota mies minulle näytti, mutta toisaalta en voi saada sitä häneltä, koska jokin estää häntä rakastamasta minua. En ole pystynyt edes kertomaan hänelle, että hänen torjuntansa haavoitti minua niin kovasti, minua hävettää se, että luulin että minusta pidettäisiin.
Onko kellään kokemusta omista tunteistaan puhumisesta toiselle, jos häpeää omaa itseään? No ei varmaankaan ole. En tajua miten päästä sen yli, etten saanutkaan rakkautta tai toisaalta sen yli, että ajattelin voivani olla rakastettu.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tottakai arvioin itse tilannetta kokonaisuutena. Älyllisesti epärehellistä tulla mollaamaan minua yhden hymyn ja halauksen perusteella ihastujaksi. Mies vaikutti kyllä sille, että on kiinnostunut.

Ap

Ennenkuin mollaat ketään älyllisesti epärehelliseksi (mitä tuo nyt ylipäätään tarkoittaa), olisit voinut aloitukessasi avata tuota tilannetta vähän enemmän. Esimerkiksi se, että olette tunteneet toisenne 9 kuukauden ajan, tekee tilanteesta aivan toisenlaisen. Nyt minulle tuli käsitys kurssista, joka kestää max. sen pari viikkoa.

Terveisin 8

Mulle ei tullut. t. toinen lukija

Vierailija
22/34 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tottakai arvioin itse tilannetta kokonaisuutena. Älyllisesti epärehellistä tulla mollaamaan minua yhden hymyn ja halauksen perusteella ihastujaksi. Mies vaikutti kyllä sille, että on kiinnostunut.

Ap

Ennenkuin mollaat ketään älyllisesti epärehelliseksi (mitä tuo nyt ylipäätään tarkoittaa), olisit voinut aloitukessasi avata tuota tilannetta vähän enemmän. Esimerkiksi se, että olette tunteneet toisenne 9 kuukauden ajan, tekee tilanteesta aivan toisenlaisen. Nyt minulle tuli käsitys kurssista, joka kestää max. sen pari viikkoa.

Terveisin 8

Yleensä kannattaa luottaa aloittajan omaan arvioon tilanteestaan ja jos ei pysty niin tehdä vaikka ensin lisäkysymyksiä, mistä epäilee, ettei aloittaja ole nähnyt itse tilannettaan oikein, jonka keskellä on ollut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Terveisin 8

No mut ap olisi voinut kuitenkin kertoa aloituksessaan tuon kurssin kestosta. Syväluotaava ei juuri kerro ajallisesti mitään.

Vierailija
24/34 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Terveisin 8

Yleensä kannattaa luottaa aloittajan omaan arvioon tilanteestaan ja jos ei pysty niin tehdä vaikka ensin lisäkysymyksiä, mistä epäilee, ettei aloittaja ole nähnyt itse tilannettaan oikein, jonka keskellä on ollut.

Ap

Olet oikeassa. Ei ollut tarkoitus dissata tilannettasi. 8

Vierailija
25/34 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Terveisin 8

No mut ap olisi voinut kuitenkin kertoa aloituksessaan tuon kurssin kestosta. Syväluotaava ei juuri kerro ajallisesti mitään.

Aloituksessa ei ollut sanaakaan tutustumistavasta, joten et voi alkaa olettaa mitään pikatutustumista. Sen jälkeen kerroin sen missä tutustuimme. Miksi mieleesi ei mahdu, että olemme olleet hengissä ja kenties yhteyksissä kurssin jälkeenkin, VAIKKA se olisikin ollut viikon kurssi (mitä se nyt ei tosiaan ollut).

Et voi vierittää minun puutteekseni sitä, mitä itse mielsit. Sinänsä ohis, mutta en aloittanut 0 :D

Ap

Vierailija
26/34 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät taida enää osata tulkita ilmeitä, äänensävyjä ja sanoja oikein irl-kanssakäymisessä, kun koko elämä on mennyt ruudun äärellä.

TÄMÄ!

Huvittunerna ja ihmeissäni olen seurannut monien nuorten naisten ilmeettömyyttä: Puhuessa vain suu liikkuu! :D

On tuijotettu tv:n botox naamaisia "kaunottaria", joilla se naama ei liiku enää vaikka haluaisikin!

Eikös heille anneta klinikalla jopa ohjeeksi, että "tästä lähtien joudut ehkä sanomaan, jopa hyvin painokkaastikin, esim. että: Nyt minä olen todella vihainen!" Kun sitä ei enää ilmeistä voi havannoida. Botoxin pieni miinuspuoli..

Äidit ja isät! Valvokaapas vähän sitä lastenne ruutujen tuijottelua! Tv on huono kasvattaja.

Kyllä ne oikeat sosiaaliset taidot on opittava irl!

Elämässä kun ei ole täydellisiä käsikirjoitettuja repliikkejä, eikä mainostaukoja.

Näyttelijöilläkin on joskus TYLSÄÄ, se on normaalia..

Vierailija
27/34 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät taida enää osata tulkita ilmeitä, äänensävyjä ja sanoja oikein irl-kanssakäymisessä, kun koko elämä on mennyt ruudun äärellä.

TÄMÄ!

Huvittunerna ja ihmeissäni olen seurannut monien nuorten naisten ilmeettömyyttä: Puhuessa vain suu liikkuu! :D

On tuijotettu tv:n botox naamaisia "kaunottaria", joilla se naama ei liiku enää vaikka haluaisikin!

Eikös heille anneta klinikalla jopa ohjeeksi, että "tästä lähtien joudut ehkä sanomaan, jopa hyvin painokkaastikin, esim. että: Nyt minä olen todella vihainen!" Kun sitä ei enää ilmeistä voi havannoida. Botoxin pieni miinuspuoli..

Äidit ja isät! Valvokaapas vähän sitä lastenne ruutujen tuijottelua! Tv on huono kasvattaja.

Kyllä ne oikeat sosiaaliset taidot on opittava irl!

Elämässä kun ei ole täydellisiä käsikirjoitettuja repliikkejä, eikä mainostaukoja.

Näyttelijöilläkin on joskus TYLSÄÄ, se on normaalia..

Ehkä se ei kuitenkaan johdu tv:stä, vaan kotien tunnekylmyydestä. Lasten ei ole enää annettu räjähtää tai näyttää tunteitaan. Ei pidä heitä syyttää, kun ovat sitten totelleet. Vaikka hehän siitä kaiketi sitten kärsivät.

Ap

Vierailija
28/34 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, totelleet tai nujertumeet. Kyllä minunkn äitini vaati minulta käytöstä, joka ei ole lapselle luontevaa, etten häiritsisi häntä pienillä oikuillani, itkuillani, puhumattakaan nyt kiukullani (miten hyvän äidin lapsi voi kiukuta äidille?) tai muilla tunteisiin liittyvillä seikoilla.

Ap

Vierailija
29/34 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehistä ei ikinä tiedä; lähestyykö KUKAAN mies naisia parisuhde mielessään, vai onko kuvassa aina ensin seksi? Tämä on häirinnyt minua läpi elämäni. Siksi en viitsi vastailla miehille, tulee aina ensimmäiseksi mieleen, että tuo haluaa vain seksiä, ei ikinä, että tuo voisi jotenkin piitata tai välittää minusta. Siksi sellainen pitkällinen, minun ikään kuin väsyttämiseni saikin muurini alas, tosin kurssin luonteella oli asiaan taatusti myös merkitystä.

Mietin vain tuota omaa kommenttiani, että en ole hepsankeikka, jolta saa helposti. Kun taidan itse nähdä miehet vain siinä valossa. Ja se on huono, tiedostan sen nyt! Varmaan epäreilua muunlaisille miehille, mutta ehkei minulla synny ikinä luontevaa keskustelua heidänlaistensa kanssa, sillä jos joku ei puhu minulle, minulle ei synny mielikuvaa, että hän haluaisi puhua minulle, enkä tietenkään mene puhumaan hänelle. Kotoa opittu asia, tuskin aspergeria, vaikka siltä vaikuttaa.

Ap

Vierailija
30/34 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa olisi hyvä ollut mainita kurssin kesto, sillä äkkiseltään siinä ymmärsin kyseessä olleen viikon kurssi. Tosin viikossakin ovat ihmiset ihastuneet ja kahdessa menneet kihloihin. Näin tekivät vanhempani ja ovat olleet avioliitossa 40v.

Vierailija
31/34 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis kaikki minulle puhuvat miehet haluavat vain seksiä on se mielikuvani.

Ap

Vierailija
32/34 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua ap. Mies toimi epäreilusti. Valitettavasti näitä vastaavia tarinoita on tullut täällä luettua aikaisemminkin. Mies on reppana ja kertoo, että on vaikeuksia tutustua naisiin, ja se tilanteen nainen luulee, että hän voisi olla se, johon mies sitten uskaltaa tutustua. Ja kutakuinkin aina on tällainen lopetus tarinalla: miestä ei kiinnostanut kuitenkaan,

Tsemppiäa ja halauksia sinulle, ap.

Joo, näinpä juuri ja se missä mieheen ihastuin oli hänen sellainen itseään kuitenkin todella hyvin analysoiva kykynsä tai hänessä se kaikki haavoittuminen jotenkin näkyi ja samalla on kauhean vahva(kin) ihminen kestäessään kaikkea sitä paskaa, joksi hänen elämäänsä varmaan voisi luonnehtia. Oma haurauteni oli itselleni paljon enemmän piilossa ja oikein imin sen miehen "tietoutta" oman itsen haavaisuudesta, eli vasta hänen kauttaan olen päässyt omaa haavaisuuttani näkemään. Vaikea selittää, mutta jotenkin näin.

Tiesin siis, että minulla on masennusta ja vaikeuksia, se ei ollut mikään salaisuus, mutta kosketus itseeni puuttui tai oli hyvin ohut, toisaalta.

Ihastuin miehen kykyyn olla (minun mielestäni) syvästi kosketuksissa itseensä, mutta en sitten tiedä oliko se jotain mitä en silti nähnyt, feikkiä siis. Osin. Tuskin kokonaan, sen verran vaikuttavaa oli miehen puhe ja uskon edelleen sen vilpittömyyteen. Se, mitä tapahtui ns vapaa-ajalla on sitten eri lukunsa. Valitettavasti.

Ap

Mies kuulostaa itserakkaalta teeskentelijältä. On lukenut jonkun hellstenin tms ja luulee nyt olevansa joku itsetuntemuksen tonava. Ja paskat! Ei sitä kiinnosta kukaan nainen vaan hän kuvittelee, että aina tulee kiinnostavampia. Tosiasiassa mies ei tule koskaan pystymään sitoutumiseen ennen kuin muuttaa asenteensa. Mitä tuskin tulee tapahtumaan enää aikuisiässä. Unohda koko reppana ja kiitä onneasi. Jos olisit joutunut tuon kanssa parisuhteeseen, et olisi koskaan riittänyt.

Vierailija
33/34 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua ap. Mies toimi epäreilusti. Valitettavasti näitä vastaavia tarinoita on tullut täällä luettua aikaisemminkin. Mies on reppana ja kertoo, että on vaikeuksia tutustua naisiin, ja se tilanteen nainen luulee, että hän voisi olla se, johon mies sitten uskaltaa tutustua. Ja kutakuinkin aina on tällainen lopetus tarinalla: miestä ei kiinnostanut kuitenkaan,

Tsemppiäa ja halauksia sinulle, ap.

Joo, näinpä juuri ja se missä mieheen ihastuin oli hänen sellainen itseään kuitenkin todella hyvin analysoiva kykynsä tai hänessä se kaikki haavoittuminen jotenkin näkyi ja samalla on kauhean vahva(kin) ihminen kestäessään kaikkea sitä paskaa, joksi hänen elämäänsä varmaan voisi luonnehtia. Oma haurauteni oli itselleni paljon enemmän piilossa ja oikein imin sen miehen "tietoutta" oman itsen haavaisuudesta, eli vasta hänen kauttaan olen päässyt omaa haavaisuuttani näkemään. Vaikea selittää, mutta jotenkin näin.

Tiesin siis, että minulla on masennusta ja vaikeuksia, se ei ollut mikään salaisuus, mutta kosketus itseeni puuttui tai oli hyvin ohut, toisaalta.

Ihastuin miehen kykyyn olla (minun mielestäni) syvästi kosketuksissa itseensä, mutta en sitten tiedä oliko se jotain mitä en silti nähnyt, feikkiä siis. Osin. Tuskin kokonaan, sen verran vaikuttavaa oli miehen puhe ja uskon edelleen sen vilpittömyyteen. Se, mitä tapahtui ns vapaa-ajalla on sitten eri lukunsa. Valitettavasti.

Ap

Mies kuulostaa itserakkaalta teeskentelijältä. On lukenut jonkun hellstenin tms ja luulee nyt olevansa joku itsetuntemuksen tonava. Ja paskat! Ei sitä kiinnosta kukaan nainen vaan hän kuvittelee, että aina tulee kiinnostavampia. Tosiasiassa mies ei tule koskaan pystymään sitoutumiseen ennen kuin muuttaa asenteensa. Mitä tuskin tulee tapahtumaan enää aikuisiässä. Unohda koko reppana ja kiitä onneasi. Jos olisit joutunut tuon kanssa parisuhteeseen, et olisi koskaan riittänyt.

No näinpä! Osuit kyllä pitkälti varmaan naulan kantaan. Olenkin miettinyt tuota, että voisiko olla niinkin, ettei ollutkaan niin syvällinen tai rehdisti sitä, miltä näytti, kun minun siihen vastaamiseni suhteen menikin sitten ihan pöllöksi? Huhuu... Ei ollutkaan kartalla.

Ja joo, tuonkin tunnistan hänessä, että varmaan nimenomaan kuvittelee, että koska minussa ei kaikki natsannut ja napannut, niin ei sitten mitään...ja ketähän se mies oikein odottaa, kysynpä vaan. Sellainen, joka ei hänen haavoistaan (kotoa) tiedä ei voine varsinkaan kiinnostaa, koska mies kohtelee niin huonosti, ja meitä taas, jotka noita jorinoita olisimme tuntikaupalla kuulleet ei loppujenlopuksi ole kovin montaa, joilla myötätunto syttyisi hänen puolelleen. Mies ei kuitenkaan ole mikään lasinpohjaantuijottaja joka jakaisi kurjaa kohtaloaan kaikille vastaantulijoille, eikä harrastanut edes yhdenyönjuttuja (oli soitellut seksilinjoille naisenpuutteessaan, voi yök), vaikka niitä stoorillaan takuulla helposti saisikin.

Siinä näkyi juuri se hänen elämänsä helvetti, kykenemätön menemään jopa niihin. Seksuaalisella alueella jotain ongelmia jne. No, itsellänikin on. Oltiin tosi samiksia.

Ei se pystykään sitoutumaan ja mä oon itkenyt ja ulvonut asiaa vaikka miten, mutta veikkaanpa, että se pelaa osin tosiaan fantasiamielikuvilla itsestään, joita siis antaa itsestään ulospäin, mutta kun mä olisin halunnut rakastaa häntä aivan aidosti haavoitettuna ja viallisena ihmisenä... Mutta suoraansanoen ei vain ole minun kykyjeni rajoissa ja sekin tässä surettaa. Rakastun ehkä vain jos en kykene kohdetta kuitenkaan rakastamaan tai jotain. Kuvittelin silti alussa, että minulla on mahdollisuuksia edes johonkin tämän miehen kanssa, mutta ei. Hän estää kaiken tiukasti.

Ap

Vierailija
34/34 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa olisi hyvä ollut mainita kurssin kesto, sillä äkkiseltään siinä ymmärsin kyseessä olleen viikon kurssi. Tosin viikossakin ovat ihmiset ihastuneet ja kahdessa menneet kihloihin. Näin tekivät vanhempani ja ovat olleet avioliitossa 40v.

Emmä vaan ymmärtänyt mitään tommosta. Ihmiset osaa tosi huonosti lukea tällä palstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi