pukukoodi: tumma puku ja kunniamerkit. Mitä naiselle päälle? Voiko mennä puolihameessa?

Vierailija

kyseessä erään kaupungin itsenäisyyspäivän vastaanotto. Kaamea vaatekriisi, kun ei ole pitää juhlapukua.

mielipiteitä?

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Ei ole etiketin mukaista mennä hameessa ja paidassa. Sinulla pitää olla sellainen asu, että jos sinulla olisi kunniamerkkejä, asu olisi riittävän arvokas, että kunniamerkit voisi kiinnittää siihen.

Toisaalta sitten jos vain menet niin tuskin ulos heitetään, eikä etikettivirheet pukeutumisessa mitään rikoksia ole.

Vierailija

no kiitos vaan, kai nyt tiedän että aika myöhässä olen :( . Siis minkä sortin moka on mennä puolihameessa? En todellakaan ala ostamaan mitään pitkää pukua yhden kerran takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
no kiitos vaan, kai nyt tiedän että aika myöhässä olen :( . Siis minkä sortin moka on mennä puolihameessa? En todellakaan ala ostamaan mitään pitkää pukua yhden kerran takia.

On se moka, erotut kyllä joukosta. Mahtaisiko sinulta löytyä pitkää hametta johonkin (pikku)jakkuun yhdistettäväksi?

Vierailija

Onko ketään, jolta voisit pikapikaa vielä lainata juhlapuvun? Tai oman paikkakunnan FB-kirppistä selaamaan ja sieltä ehtisi mahdollisesti löytyä sopivankokoinen ja -näköinen kolttu.

Jättäisin itse menemättä puolihameessa. Olisi noloa erottua etikettivirheen vuoksi muusta juhlaväestä ja saada pitkiä katseita.

Vierailija

Miten voi olla että todella ei omista yhtään vaikkapa polvimittaista kotelomekkoa ja sen kanssa jakkua, tai mitään leninkiä? Mihin vaatteisiin yleensä pukeudut juhlissa?

Vierailija

Saisitko mistään lainaksi iltapukua, tai edes pikkumustaa. Puolihame ei kyllä ole kovin juhlava. Jos vastaanotto on klo 18 jälkeen, etiketin mukaan pitäisi olla iltapuku.

Puolihameeseen pukeutuneena sinua luullaan tarjoilijaksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat