Naisen on turhaa ja nöyryyttävää tehdä seksialoitteita
Mistä nainen voi tietää, koska miestä panettaa? Ihan turha kysyä ja toivoa parasta. Mies tehköön aloitteen kun jostain syystä on muna kovana, nainen sitten suostuu tai kieltäytyy.
Kommentit (32)
Laitan kyllä viestiä, että tarvii saada. Kerran asia on just noin, niin miksi kierrellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nainen voi tietää, koska miestä panettaa? Ihan turha kysyä ja toivoa parasta. Mies tehköön aloitteen kun jostain syystä on muna kovana, nainen sitten suostuu tai kieltäytyy.
sait pakit, hyväksy se!
Katso myös peiliin; oletko kenties lihonut ja lässähtänyt? Löysä emätin? Mieti syitä, miksi mies ei halua seksiä kanssasi...
Haista sinä saatana paska! MIES on vittu lihonut 30 kg, minä painan edelleen 55kg ja ei saatana ole löysä pillu, juuri sain kehuja siitä mieheltä joka ei todellakaan kehu ilman syytä kuten sekin kertoo että perseeni ulkonäön on monesti suoraan haukkunut. Ap
badabooom osui ja upposi ja kolina vaan kuuluu ;) :)
No oletko sitten ruippatissi? Löysänahkainen? Pillusi haisee?
Kun se seksi nyt näyttää usealle palstan naiselle olevan jotain käsittämättömän alentavaa, niin herää kysymys että miksi sitä pitää harrastaa hampaat irvessä? Voisin kuvitella että tällaisten frigidien ämmien vokottelu olisi miehelle kaksin verroin nöyryyttävämpää ja kaiken lisäksi täysin turhaa. Surulliseksi on maailma mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä nyt noin vain kannatakaan kysyä. Teen yleensä aloitteen keikuttamalla peppua tai sovittelemalla alusvaatteita ja kysymällä niistä miehen mielipiteitä. Ja kas, miestä alkaa panettaa.
Neljä alapeukkua? Kertokaa, miksi tämä on teistä huono taktiikka? Minusta se toimii paljon paremmin kuin jos vain yhtäkkiä pamauttaisin, että "pannaanko", kun mies ei ole yhtään voinut ehtiä päästä fiiliksiin.
En antanut yhtään alapeukkua, mutta minun mies kuumenee kyllä siitä jos kysyn että pannaanko.
Tosin taktiikkanani on useimmiten viittaus yhteisiin fantasioihimme, jonka saatan tehdä vaikka seurassa. Muut eivät yhtään ymmärrä, mutta mies tietää, mitä toivon sitten myöhemmin. Ehkä joku tosi tarkkaavainen saattaisi miehen ilmeestä jotain aavistaa.
Hah hah. Mun miestä on panettanut joka kerta kun suoran aloitteen olen tehnyt enkä itsekään vastaan laita hänen aloitteestaan. On teillä vaikeeta. :D Mut jos ei vaan mene yks yhteen niin voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Kun se seksi nyt näyttää usealle palstan naiselle olevan jotain käsittämättömän alentavaa, niin herää kysymys että miksi sitä pitää harrastaa hampaat irvessä? Voisin kuvitella että tällaisten frigidien ämmien vokottelu olisi miehelle kaksin verroin nöyryyttävämpää ja kaiken lisäksi täysin turhaa. Surulliseksi on maailma mennyt.
Jos haluaa poikaystävän on pakko lopulta suostua ainakin ihan vähän. Se on miesten vika se taas.
Vierailija kirjoitti:
Laitan kyllä viestiä, että tarvii saada. Kerran asia on just noin, niin miksi kierrellä.
Siksi, että miehesi voi ajatella viestisi saatuaan, että :X
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa poikaystävän on pakko lopulta suostua ainakin ihan vähän. Se on miesten vika se taas.
Ei, kyllä se on ihan akkain tyhmyyttä. Koulutus ei tässäkään asiassa diskriminoi.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah. Mun miestä on panettanut joka kerta kun suoran aloitteen olen tehnyt enkä itsekään vastaan laita hänen aloitteestaan. On teillä vaikeeta. :D Mut jos ei vaan mene yks yhteen niin voi voi.
Sama kumpi sen aloitteen tekee, ei kumpikaan olla pihtareita. Miehenä teen kyllä suurimman osan aloitteista. Tykkään kyllä aivan helvetisti toisen tekemistä aloitteista. Tosi ihana kun joskus haluaa vain antaa hoidon.
En millään ymmärrä miten aloitteen teko on joillekkin naisille vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kumpi sen aloitteen tekee, ei kumpikaan olla pihtareita. Miehenä teen kyllä suurimman osan aloitteista. Tykkään kyllä aivan helvetisti toisen tekemistä aloitteista. Tosi ihana kun joskus haluaa vain antaa hoidon.
En millään ymmärrä miten aloitteen teko on joillekkin naisille vaikeaa?
Se mun hoito kun ei vain tunnu miehille riittävän, kun se on vain silittelyä ja hyväilyä, en ota suihin enkä aiemmin tykännyt edes yhdynnästä. Olen oppinut, että turha tehdä aloitteita näin vajavaisena tietenkään. Jos joku mies todella osoittaisi, että olen ok, niin sitten. Mutta eivät osoita.
Kyllä se on nöyryyttävää jos mies sanoo että ei nyt jaksa, kun muitten miehet vonkaa koko ajan ja on tisseissä ja perseessä kiinni jopa lasten nähden.
Vaikka se oikeasti olisi niin että mies ei vaan jaksa, niin kyllä se naista nöyryyttää silti että miehellä ei heti ala seisoa kun jotain yrittää, parempi on sitten vaan odottaa että koska se mies vapaaehtoisesti antaa.
Eikö koskaan tule naisen pyllistelystä vaivaantunut olo?