Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen on turhaa ja nöyryyttävää tehdä seksialoitteita

Vierailija
06.12.2015 |

Mistä nainen voi tietää, koska miestä panettaa? Ihan turha kysyä ja toivoa parasta. Mies tehköön aloitteen kun jostain syystä on muna kovana, nainen sitten suostuu tai kieltäytyy.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miehen on turha ja nöyryyttävää tehdä aloitetta. Parempi odottaa naisen aloitetta ja runkutella sillä välin.

Vierailija
2/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Saanko vielä tarkennuksen siihen, että onko kieltäytyvä nainen ok vai tahallaan pihtaava huo*a?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Hauska.

Vierailija
4/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä nyt noin vain kannatakaan kysyä. Teen yleensä aloitteen keikuttamalla peppua tai sovittelemalla alusvaatteita ja kysymällä niistä miehen mielipiteitä. Ja kas, miestä alkaa panettaa.

Vierailija
5/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä.

t. ruma ja epähaluttava nainen :( Seksuaalinen itsetunto kestää vain sen tietyn määrän miesten torjuntoja.

Vierailija
6/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni tuntuu ajattelevan samoin, ettei naisen pidä tehdä koskaan mitään aloitteita.

Siksi katselenkin muita.

Vierailija
7/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä nyt noin vain kannatakaan kysyä. Teen yleensä aloitteen keikuttamalla peppua tai sovittelemalla alusvaatteita ja kysymällä niistä miehen mielipiteitä. Ja kas, miestä alkaa panettaa.

Mulla on (miehen mielestä) ruma perse, sen keikuttelu olisi vain turnoff. Eikä sitä vähempää voisi kiinnostaa katsella vaatteiden vaihtoani. Ap

Vierailija
8/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletteko menneet 18 vuotiaina naimisiin 50 vuotiaiden kanssa? Kyllä terveellä nuorehkolla miehellä alkaa seistä jne. muutamassa minuutissa. Lisäksi olen antanut naisille aina kun he ovat pyytäneet jos en ole ollut parisuhteessa.

Vierailija
9/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei kiihota niinhän eihän se seiso.

Vierailija
10/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen viestittelee "tuu käymään", mistä mies voi tietää tarkoittaako se "tuu kahville" tai "tuu paneen mua" ? Joskus on meinaan mennyt ajatukset vähän ristiin...

Vierailija
11/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää jengillä olevan erotiikan alkeissa opiskelemista...

Käytätte lapiota, kun pikkulusikka olis oikeampi.

"Tuu paneen!!!" Buahhahhaaa!!!

Vierailija
12/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on (miehen mielestä) ruma perse, sen keikuttelu olisi vain turnoff. Eikä sitä vähempää voisi kiinnostaa katsella vaatteiden vaihtoani. Ap

Siis sun mieskö on sanunut, että sulla on ruma perse? Aika tympeää. En itsekään tykkää ihan kaikista oman mieheni ulkonäköpiirteistä, mutta en ikinä kertoisi sitä hänelle. Menisi varmaan mieheltä silloin seksihalut ihan täysin. En ihmettele, ettei teidän seksielämä toimi, jos on tuolla tavalla kommentoitu toisen ulkonäköä. Taitaa olla suhteessa muitakin ongelmia, vai?

Vierailija
13/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä alapeukkua? Kertokaa, miksi tämä on teistä huono taktiikka? Minusta se toimii paljon paremmin kuin jos vain yhtäkkiä pamauttaisin, että "pannaanko", kun mies ei ole yhtään voinut ehtiä päästä fiiliksiin.

Vierailija
14/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persereiän levittäminen naaman edessä toimii minulle pienenä vihjeenä oikein hyvin :)

Vierailija
15/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nainen voi tietää, koska miestä panettaa? Ihan turha kysyä ja toivoa parasta. Mies tehköön aloitteen kun jostain syystä on muna kovana, nainen sitten suostuu tai kieltäytyy.

sait pakit, hyväksy se!

Katso myös peiliin; oletko kenties lihonut ja lässähtänyt? Löysä emätin? Mieti syitä, miksi mies ei halua seksiä kanssasi...

Vierailija
16/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sait pakit, hyväksy se!

Katso myös peiliin; oletko kenties lihonut ja lässähtänyt? Löysä emätin? Mieti syitä, miksi mies ei halua seksiä kanssasi...

Haista sinä saatana paska! MIES on vittu lihonut 30 kg, minä painan edelleen 55kg ja ei saatana ole löysä pillu, juuri sain kehuja siitä mieheltä joka ei todellakaan kehu ilman syytä kuten sekin kertoo että perseeni ulkonäön on monesti suoraan haukkunut. Ap

Vierailija
17/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä. En ole eläessäni tehnyt miehelle seksialoitetta (no, ellei suutelua sängyssä lasketa sellaiseksi), ja tunnen valtaisaa myötähäpeää naisia kohtaan, jotka laittelevat sellaisia miehille tapailuvaiheessa tai vaikkapa koittavat joillain kuvilla vihjailla tai sanoa aika suoraankin, että "hei, kuvittelen olevani sinulle pantava. Tule naimaan minua". Aivan kuin nyt miehet eivät osaisi suunnistaa pillua kohti jos tahtovat.

Saan seksiä ilman, että täytyy koskaan haavoittua, se on tässä aivan parasta. Ihan pikku pikku hoenovaraiset viitteet miehelle riittävät, jos mies tahtoo antaa. Ei todellakaan tarvitse vetäistä lettua auki miehen nenän eteen, saati sitten muutenkaan pyytää tai vongata. Apua miten itseä vähättelevää sellainen olisi!!

Vierailija
18/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sait pakit, hyväksy se!

Haista sinä saatana paska! MIES on vittu lihonut 30 kg, minä painan edelleen 55kg ja ei saatana ole löysä pillu, juuri sain kehuja siitä mieheltä joka ei todellakaan kehu ilman syytä kuten sekin kertoo että perseeni ulkonäön on monesti suoraan haukkunut. Ap

badabooom osui ja upposi ja kolina vaan kuuluu ;) :)

Vierailija
19/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä alapeukkua? Kertokaa, miksi tämä on teistä huono taktiikka? Minusta se toimii paljon paremmin kuin jos vain yhtäkkiä pamauttaisin, että "pannaanko", kun mies ei ole yhtään voinut ehtiä päästä fiiliksiin.

Itse vaan menen yleensä suoraan asiaan.

Oma mies just sanoi ettei ymmärtäisi tuollaisia aloitteita. Ehtii siinä päästä fiiliksiin muutenkin.

Sanon suoraan että tekee mieli tai sitten kädet alkavat vaeltaa.

N31

Vierailija
20/32 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä tarvitse kovinkaan kummallista kiihotusta kun alkaa panettamaan, pelkät nöpöttävät nännit ohuen paidan läpi riittää.

Pyllistelyistä ja levittelyistä tai ihan kulliin koskemisesta tulee melkein reisille.

T.m