Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen exä ärsyttää mua.

Vierailija
06.12.2015 |

Ollaan seurusteltu noin vuoden. Koko ajan miehen exällä on jotain avun tarvetta. Hän soittelee miehelleni monta kertaa päivässä. Heillä on kaksi yhteistä lasta, niin ymmärrän että yhteyttä tarvii pitää. Mutta usein hän soittaa ihan vaan ilman asiaa. Lisäksi hän pyytää usein kyytiä, nyt mieheni vei hänet lääkäriin. Mua alkaa jo tympiä tämä. Mies ei ymmärrä mua. Ylireagoinko vai tuntisitteko samaa. Mä oon ihan selvästi mustasukkanen ja voin huonosti.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sukulaisissa ja tuttavissa (esim. työkavereissa) useampikin, jonka ex-puoliso on ulkomailta. Yksikään exä ei ole jäänyt roikkumaan.

Vierailija
22/35 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Nepalilainen exä käy töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä mieheni on odottanut minulta. Ajatteleeko hän että hyväksyn tämän tilanteen. Tunteeko hän että on puun ja kuoren välissä. Vai onko niin että hän ei ole varma mitä haluaa. Mulle tulee tästä tilanteesta tunne että hän ei ole tosissaan mun kanssa.

Vierailija
24/35 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikököhän on exän kielitaito: titääkö edes että ovat virallisesti eronneet...

Vierailija
25/35 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän huono kielitaito.. Musta tuntuu ettei halua oppiakaan kunnolla suomea. Mutta puhuu kuitenkin sanat perusmuodossa lauseita. Ymmärtää että on eronnut Suomessa. Nepalissa eivät tietenkään ole eronneet eikä ole kertonut vanhemmilleen.

Vierailija
26/35 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi ihan suomalainen? Miten hän on tavannut eksänsä? Minkä ikäiset lapset heillä on?

Vierailija
27/35 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joe miehesi ex on muuttanut miehesi perässä vieraaseen maahan ja perustanut täällä perheen, niin on miehesi velvollisuus huolehtia hänestä myös eron jälkeen. 

Tuskin sillä exällä on  paljoakaan sosiaalista turvaverkkoa täällä. 

Yksi vaihtoehtohan on, että hän muuttaa lapsineen takaisin kotimaahansa, tätä miehesi tuskin haluaa? Eli miehesi siis auttaa lastensa äitiä, tuossa tilanteessa ymmärrettävää ja normaalia, hyväksy se tai vaihda miestä.

Sinun haukkumisesi ei ollut exältä fiksua, tosin osasyynä varmasti kulttuuriset erot.

Vierailija
28/35 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on suomalainen. Hän on hakenu exänsä noin 14vuotta sitten Nepalista. Lapset on kouluikäisiä.

Vierailija
29/35 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä exällä on enemmän sukulaisia kun mulla täällä, serkkuja. Mutta on riidoissa usean kanssa. Lisäksi ex miehensä sukulaiset auttavat häntä. Miksi sitten erota jos pitää vielä huolehtia? Tai ehkä enemmän miksi alkaa seurustelemaan?

Vierailija
30/35 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/35 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkavereina paljon nepalilaisia naisia, ainoita joiden kanssa en juuri tuu toimeen.. (tiuskivat pelkästään minulle  yms. )eikö ne pidä suomalaisista naisista vai mikä on??? OHIS

Vierailija
32/35 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä nepalilainen ex kannattais etsiä itselleen uuden holhoojan ja jättää exmiehensä rauhaan?

Vierailija
33/35 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joe miehesi ex on muuttanut miehesi perässä vieraaseen maahan ja perustanut täällä perheen, niin on miehesi velvollisuus huolehtia hänestä myös eron jälkeen. 

Tuskin sillä exällä on  paljoakaan sosiaalista turvaverkkoa täällä. 

Yksi vaihtoehtohan on, että hän muuttaa lapsineen takaisin kotimaahansa, tätä miehesi tuskin haluaa? Eli miehesi siis auttaa lastensa äitiä, tuossa tilanteessa ymmärrettävää ja normaalia, hyväksy se tai vaihda miestä.

Sinun haukkumisesi ei ollut exältä fiksua, tosin osasyynä varmasti kulttuuriset erot.

Miksi lapset menisivät äidin mukana kehitysmaahan kun ovat Suomen kansalaisia ja Suomessa koko ikänsä asuneet?

Vierailija
34/35 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsä porvoolaistarina. Keksi parempi.

Vierailija
35/35 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ex vaimo menis takas Nepaliin kun täällä ex mies hoivaa. Eikä suomeakaan kannata opetella kunnolla vaan leikkiä avutonta uhria.