Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän vaivaa erästä miestä?

Vierailija

Tavataan harrastuksessa ja on ollut vähän silmäpeliä kun mutta ei mitään sen enempää. Viime kerralla hän yllättäen näytti tosi vihaiselta ja katsoi minua tuimalla ilmeellä. Ei kuitenkaan tullut puhumaan mitään. Mistähän yhtäkkiä tuollainen mielenmuutos, kun aikaisemmin oli ystävällinen ja välitön? En oikein kehtaa kysyäkään häneltä, kun ei olla ihan sellaisissa väleissä. Enemmänkin flirttailtu mutta mutta muuten puhuttu ihan yleisistä asioista. Mutta vaivaa kuitenkin.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Kuuli kavereiltaan, että olet joku jakorasia ja semmone pistää naisessa vihaksi. Tai sit vastaavasti oot tehny jotai mistä sai kuulla...

Vierailija

Jos joku on sitten puhunut pahaa, kyllähän sellaisia ihmisiä on jotka siitä nauttii. Mutta ihan tavallinen ihminen mielestäni olen.

Vierailija

Naisvihaa,  ja ärsyttää kun tuollainen jakorasia on hänne kaltaisestaa puhtauden pulmusesta kiinnostunut ja luulee olevansa hänen kanssaan samalla tasolla

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Vähän samanlainen tilanne on minulla ihastukseni kanssa. Välillä hän on oikein mukava ja ihana ihminen ja välillä taas niin perseestä ettei tosikaan, välillä taas ei ole huomaavinaankaan ja välillä tuntuu kyttäävän, yleensä nuiva ilme naamallaan. Ihmiset on ärsyttäviä ja hankalia otuksia joista on vaan parempi pysyä erossa ja käyttää sekin energia vaikka palstailuun tai punatulkkujen ruokintaan.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 voisit jutella sille naiselle joskus. Hän varmaan odottaa sitä.

En usko, että odottaa. Sen verran vaivautunut tunnelma meidän kesken on, että en usko naisen haluavan olla minun kanssani missään tekemisissä. Jotain hyvin outoa siinä tunnelmassa on, eikä se mielestäni ole hyvällä tavalla outoa, mutta en tiedä onko huonollakaan tavalla. Ota nyt tuostakin sitten joku selko... Olen aiemminkin todennut täällä sen, että luulen hänen olevan minulle ystävällinen vain kohteliaisuudesta, välillä hän ei sitten varmaan vaan viitsi edes olla kohtelias. Voihan minussakin olla oma osani siihen miksi hän ei aina ole niin mukava minulle, olenhan itsekin aika hankala ihminen. 

Hän on kaunis ja ehkä vähän pinnallisen oloinen, sellainen nainen joista en yleensä kiinnostu, mutta hänessä on sellaisia piirteitä luonteessa ja ulkonäössä, että hän herättää mielenkiintoni, hyvin ristiriitainen tyyppi. Näen kyseisessä naisessa aika paljon itseäni mikä varmaan on yhtenä syynä ihastumiseeni. Heh, aika itserakkaan kuuloista, mutta jokainen varmaan tajuaa mitä tarkoitan. 

Haluaisin vain unohtaa hänet, mutta aika hankalaa kun lähes päivittäin nähdään.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Naispelko kirjoitti:
Vähän samanlainen tilanne on minulla ihastukseni kanssa. Välillä hän on oikein mukava ja ihana ihminen ja välillä taas niin perseestä ettei tosikaan, välillä taas ei ole huomaavinaankaan ja välillä tuntuu kyttäävän, yleensä nuiva ilme naamallaan. Ihmiset on ärsyttäviä ja hankalia otuksia joista on vaan parempi pysyä erossa ja käyttää sekin energia vaikka palstailuun tai punatulkkujen ruokintaan.

Terveisin Naispelko22

Alan kohta epäillä että olen tää nainen!

No, jos tapauksesi on yhtään samanlainen, niin pidän sinusta (hänestä) kyllä. Ristiriitainen käytös johtuu siitä, että toisaalta tunnen vetoa ja toivoisin sinun lähestyvän, mutta en haluaisi menettää kasvojani tai satuttaa itseäni pahemmin, jos et haluakaan mitään enempää. Voit kutsua nynnyksi. Anteeksi.

Töissäkö näette? Tsemppiä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat